فهرست
صفحه اصلی
آرشیو
لینکستان
تماس با ما

اطلاعات کاربری

آرشیو
1401
1399
1398
1397
1396
1395

لینک دوستان
خمیر دندان
پنجره دوجداره
لباس اداری زنانه
مانتو اداری
لباس فرم زنانه
دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی ارزان
لباس فرم اداری زنانه
لباس فرم آژانس هواپیمایی
لباس فرم
لباس فرم هواپیمایی
لباس فرم اداری
مانتو فرم اداری
پخش عمده مانتو ارزان قیمت
تولیدی مانتو مجلسی
تولید مانتو
مانتو اداری
مدل مانتو اداری
تولیدی مانتو اداری
تولیدی مانتو
بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
قیمت روز خودروی شما
دانلود سریال جدید
آخرین مطالب ارسال شده
ارسال لینک

پیوندهای روزانه
پیچ و مهره (43)
دندانپزشکی در کرج (232)
مانتو اداری (1063)
تولیدی مانتو اداری (249)
تولید مانتو (239)
مدل مانتو اداری (165)
لباس فرم (784)
مانتو فرم اداری (68)
تولیدی مانتو (459)
مانتو بهاره (148)
آرشیو لینک ها

جستجو


مطالب سايت
راهنمایی های تابستانی برای کمد های شما
گل گلی

 آشنایی با  ترند های هرفصل، از آن جهت که به ما برای  انتخاب بهتر هنگام خرید کمک میکند،خیلی مهم است . برای بسیاری افراد این موضوع خیلی مهم است که انتخاب هایشان طبق مد روز باشد.

در تابستان ۲۰۱۹، آیتم های جذابی به عنوان ترند معرفی شده اند که بسیاری از آن ها دنباله همان ترندهای فصل بهار هستند.

خشکشویی آنلاین پاکلین در این مقاله چند ترند پرطرفدار  تابستان ۲۰۱۹ را  به شما معرفی می کند که در انواع استایل خیابانی، مهمانی ها و دورهمی ها، مجالس رسمی و… کاربرد دارند و شمارا فردی خوش پوش می سازند.

۱٫گل گلی های پرطرفدار

پارچه های گل دار از پارسال  جزو آیتم های محبوب معرفی شدند و امسال همچنان جایگاه خود را حفظ کرده اند. آیتم جدیدی که می توان به آن اشاره کرد، دامن های حریر گلدار به عنوان ترند تابستان ۲۰۱۹  است. جنس حریر این دامن ها، آن ها را برای روزهای داغ تابستان  ،پرطرفدار  کرده و طرح گلدار  جذابیت بیشتری به دامن ها اضافه کرده است. برخی از انواع این دامن ها مدل دار و برخی دیگر ساده هستند.

 اگر  از آن دسته افراد هستید که به  پوشیدن دامن علاقه زیادی دارید ، هنوز هم فرصت امتحان کردن ترند سال گذشته یعنی دامن‌های پلیسه را دارید. البته پلیسه‌های درشت‌تر گزینه‌های جذاب‌تری هستند. علاوه بر این، دامن‌های ساتن راسته هم از ترندهای مد بهار و تابستان پیش رو هستند که می‌توانید به عنوان لباس مهمانی با یک بلوز کرپ یا حریر سِت کنید.

۲.بوی ساحل و طبیعت با کیف های بامبویی و حصیری بافتنی

این سبک کیف ها که سال هاست به عنوان کیف های ساحلی کنار ما هستند حالا امسال جزو ترندهای تابستانی معرفی شده اند و می توانند در مهمانی ها و قرار های بیرون از خانه نیز درکنار شما باشندو به استایل شما جذابیت خاصی اضافه کنند. ترکیب این کیف ها با پیراهن گلدار  و ماکسی و صندل  یک استایل بسیار جذاب تابستانی می سازد.

۳٫شلوارک های گشاد کمر دار

یکی دیگر از آیتم هایی که ترند تابستان ۲۰۱۹ است و فرمی بی اندازه جذاب دارد، شلوارک های گشاد و کمر دار است. این شلوارک ها فاق بلندی دارند و از بالا گشاد هستند. قسمت بالای آن ها یک کمربند از جنس خود پارچه قرار دارد که بر فرم کمر تأکید می کند. ترکیب این شلوارک ها با بلوز یا تیشرت سفید ساده فوق العاده تابستانی است.

۴٫روپوش های کتانی

در تابستان امسال آیتم های کتانی  به خاطر خنک  بودنشان جای آیتم های جین را گرفته اند و در میان ترندهای تابستان زیاد دیده می شوند.

خشکشویی آنلاین پاکلین استفاده  از انواع پیراهن، روپوش، بلوز یا مانتو کتانی  در رنگ های روشن را برای جذب کمترگرما و داشتن استایل جذاب تابستانی، پیشنهاد می کند.

۵٫سرهمی ها

سرهمی‌ها ، همانند ۲ سال پیش از ترندهای جذاب هستند. اگر تا امسال سرهمی را فقط به عنوان لباس روزمره یا برای دورهمی‌های ساده می‌پوشیدید، کمی تجدید نظر کنید. یک سرهمی رسمی، از پارچه‌ای مرغوب یا کمی زرق و برق دار قطعا بهترین انتخاب برای مهمانی‌ها و عروسی‌هایی است که در سال جدید قرار است بروید.

۶.لباس های اورسایز

 اورسایز ها نیز همچنان میدان مد را حفظ کرده‌اند و به نظر می‌رسد به این زودی‌ها از کمدهایمان خداحافظی نکنند. اما امسال علاوه بر اُورسایز بودن، لباس‌های حجم‌دار را هم در نظر داشته باشید.

برای افرادی که به استایل‌های آوانگارد علاقه دارند این لباس‌ها انتخاب جذابی برای لباس شب و عصر هستند.

۷. ترند های رنگی خاکی

طیف های رنگی خاکی که در سال ۲۰۱۹ میلادی به رنگ های لایف استایلی مشهور شده و جزو رنگ های ترندی این سال قرار گرفته اند، به قدری پر کاربرد هستند که تقریباً در هر استایلی از رسمی و مجلسی گرفته تا کژوال و اسپرت، می توانید از آن ها استفاده کنید.

۸٫طرح های خال خالی  

تابستان امسال پیراهن های کوتاه و جذاب خال خالی را زیاد می بینیم ، طرح خالداری که با نام “نقطه های پولکا” نیز معروف است. این پیراهن های خال خالی فقط لباس تابستانی مورد علاقه دختران نوجوان نیستند، بلکه به لطف مدل های ترند کنونی ، این پیراهن ها کاملا برای خانم ها با سن های متفاوت مناسب است و گزینه ی جذابی برای مهمانی های تابستانی شماست.

منبع: خشکشویی آنلاین پاکلین
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 24
تاریخ : شنبه 11 آبان 1398 زمان : 9:51 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

۳ ترفند کاربردی برای از بین بردن لکه قهوه از روی تشک
نحوه-پاک-کردن-لکه-قهوه

از بین بردن لکه قهوه از روی تشک: بوجود آمدن لکه روی تشک اتفاقی بسیار ناراحت کننده است. زیرا تشک های فومی به هیچ عنوان قابل شستشو نیستند و تشک های دیگر را نیز به دلیل الیاف فراوان و وزن زیادی که دارند نمی توان به سادگی تمیز کرد. هر چقدر هم که دقت کنیم باز هم لکه های کوچک و بزرگ روی تشک ایجاد می شود. عرق، لوازم آرایش و حتی مواد خوراکی هم می توانند لکه های ناجوری را روی رختخواب و تشک به وجود آورند. وارونه شدن فنجان قهوه روی تشک همان و لک شدن آن همان. لکه قهوه یکی از سرسخت ترین انواع لکه ها است که از بین بردن آن حتی از روی لباس هم کار مشکلی است. اما برای از بین بردن لکه قهوه از روی تشک هم راه هایی وجود دارد که امروز به ان می پردازیم. البته ما در مقاله ای جدا به صورت مفصل در مورد نحوه شستشوی تشک صحبت کرده‌ایم. حتما زمان بگذارید و مطالعه آن را از دست ندهید!

از بین بردن لکه قهوه از روی تشک: نور خورشید را دریابید

اگر لکه قهوه روی تشک کوچک و کم رنگ است برای پاک کردن لکه قهوه از نور خورشید کمک بگیرید. آفتاب یک لکه بر قوی و بدون دردسر است که بسیاری از لکه ها را ناپدید می کند. برای از بین بردن لکه قهوه از روی تشک اول با کمک اسپری آب، محل لکه را خوب آبپاشی کنید تا کاملا خیس و مرطوب شود. بعد تشک را زیر نور مستقیم آفتاب قرار دهید تا نور خورشید بدون هیچ زحمتی لکه قهوه را کاملا محو کند. با خشک شدن تشک لکه هم ناپدید شده ولی اگر هنوز اثری از لکه قهوه روی تشک سفیدتان باقی مانده همین کار را تکرار کنید.

از بین بردن لکه قهوه از روی تشک: شوینده های ملایم را فراموش نکنید

در صورتی که لکه قدیمی شده باشد، ممکن است بدون ماده شوینده تمیز نشود. به همین دلیل باید برای از بین بردن لکه قهوه از روی تشک از یک شوینده ملایم مثل همین مایع ظرفشویی استفاده کنید. حدود ۱ قاشق از مابع ظرف شویی را در ۱ لیوان آب سرد ریخته و خوب هم بزنید تا کف کند. سپس با یک مسواک یا تکه ای اسفنج روی لکه بکشید تا پاک شود. سپس با دستمالی تمیز و مرطوب محل لکه را کاملا پاک کنید. برای از بین بردن لکه قهوه از روب مبل هم این ترفند کاربرد دارد.

خشکشویی

نکته: برای پاک کردن لکه قهوه از روی تشک، مسواک یا هر وسیله دیگر را از قسمت خارجی لکه به سمت داخل آن بکشید. زیرا اگر برعکس عمل کنید، ناخواسته لکه را به قسمت های تمیز اطراف انتقال می دهید.

از بین بردن لکه قهوه از روی تشک: از بین بردن لکه قهوه از روی تشک با اسپری لکه بر

حتما انواع اسپری های لکه بر با برندهای گوناگون در فروشگاه ها را دیده اید. در صورتی که از تشک فومی استفاده می کنید و نمی توانید برای پاک کردن لکه قهوه از روی تشک آن را خیس کنید یا زمانی که لکه قهوه روی تشک بسیار قدیمی و ماندگار شده است، بهترین راه استفاده از اسپری لکه بر است. دقت کنید پاشیدن اسپری به طور مستقیم روی تشک صحیح نیست. برای از بین بردن لکه قهوه از روی تشک ،اسپری لکه بر را روی اسفنج یا دستمال پاشیده و دستمال را روی لکه بکشید. اسپری لکه بر یک ماده شیمیایی است و نباید روی تشک باقی بماند. بعد از پاک کردن لکه قهوه حتما با یک دستمال مرطوب لکه بر را از روی تشک پاک کنید.

خشکشویی

برای از بین بردن لکه قهوه از روی تشک چه راه های دیگری را می شناسید؟

منبع: خشکشویی آنلاین پاکلین
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 28
تاریخ : شنبه 11 آبان 1398 زمان : 9:50 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

نکات جالب شستشو و نگهداری از لباس
نحوه شستشوی لباس

نکات جالب شستشو و نگهداری از لباس: برای خانم های خانه دار تمیز بودن لباسها و بوی تازگی آنها لذت خاصی دارد. ایده ها و نکات بسیاری برای شستشو، تمیزکردن و نگهداری از لباسها وجود دارد که در صورت آشنایی با این نکات انجام این کارها برایتان راحتتر و لذت بخش تر خواهد شد. در ادامه این مطلب از خشکشویی آنلاین پاکلین شما را با نکات جالب شستشو و نگهداری از لباس آشنا خواهد کرد.

نکات جالب شستشو و نگهداری از لباس : پاک کردن لکه های مختلف لباس

۱- لکه رژلب: اگر یقه‌ی لباسهایتان رژلبی شد اصلا نگران نباشید. کافیست یک مقداری خمیر سفت را گلوله کرده و به آرامی بر روی جای لکه بگذارید و بردارید. چندین بار این کار را تکرار کنید تا اثر کمی از رژلب باقی بماند. مابقی جای لکه به راحتی با مواد شوینده پاک خواهد شد.

۲- لکه جوهر: برای پاک کردن لکه جوهر شما باید ده دقیقه قبل از شستشوی لباستان، مقداری بتادین و یا اسپری مو را بر روی لکه بریزید سپس لباس را بشویید. مشاهده خواهید کرد که لکه بطور کامل پاک خواهد شد.

۳-لکه خون: برای پاک کردن لکه خون از صابون و آب سرد استفاده کنید و یا اینکه لکه را برای ۱۰ دقیقه درون آب اکسیژنه قرار دهید و سپس به روش معمولی شست و شو دهید.

۴- لکه چمن: برای پاک کردن لکه چمن یک پیمانه ماده شوینده را با دو پیمانه آب اکسیژنه ترکیب کنید و لکه را برای نیم ساعت درون محلول بگذارید.

۵- لکه روغن: پودربچه و یا گچ به راحتی لکه روغن را جذب می کند.

۶- لکه عرق: ساده ترین را پاک کردن لکه عرق، خیساندن آن برای حدود ۴ ساعت در محلول آب گرم و ماده شوینده است.

نکات جالب شستشو و نگهداری از لباس : جمع آوری لباس های کثیف

از سه سبد متفاوت برای جمع آوری لباسهای کثیف‌تان استفاده کنید. در یکی از آنها لباسهای سفید، در دیگری رنگی و در سبد آخر لباسهای تیره‌تان را قرار دهید. همچنین یک سبد کوچک برای جواراب ها تهیه کنید. اینکار مشکل گم شدن جوراب هایتان را به طور کامل حل خواهد کرد.

نکات جالب شستشو و نگهداری از لباس : اتوزدن و از بین بردن چین و چروک لباسها

اولین نکته ای که از چروک شدن لباسها جلوگیری میکند شستن لباسها با آب سرد است. حواستان باشد که همیشه برچسب های روی لباسها را چک کرده و با توجه به دمای شستشو را تنظیم کنید.  نکته ی دیگری که بسیار اهمیت دارد اینست که بلافاصله پس از شست وشوی لباس آنها را تکانده و سپس پهن کنید.همچنین استفاده از نرم کننده باعث میشود تا اتو کشیدن لباسها راحتتر شود. در ضمن اضافه کردن یک فنجان سرکه سفید به نرم کننده‌تان روند این کار را بهبود می بخشد. حواستان باشد که پس از اتو کشیدن بلافاصله لباسها را به چوب لباسی آویزان کنید.

 

منبع: خشکشویی آنلاین پاکلین
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 32
تاریخ : شنبه 11 آبان 1398 زمان : 9:50 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

نکات تابستانی مخصوص لباس های زمستانی
لباس زمستانی

دیگه دوره زمستون سراومده و هوای تابستونی به سرعت داره از هوای بهاری هم سبقت میگیره و دیگه باید با لباس های زمستونی  برای چندین ماه خداحافظی کرد . همونطور که میدونیم لباس های زمستونی در مقایسه با لباس های تابستونی ,الیاف حساس تری دارند و نیاز به مراقبت های بیشتری در زمینه شستشو ,خشک کردن و نگهداری دارند . اگر نکات اصولی این کار را ندانید سال آینده با لباس هایی چروکیده و از ریخت افتاده روبرو خواهید شد…

۱.لباس های زمستانی را پیش از جمع کردن، حتما بشویید و تمیز و خشک کنید. لباس های سنگین تر مانند  پالتو

پشن را به خشک شویی بسپارید و لباس های سبک تری مانند سویی شرت,هودی یا پلیور را در خانه تاحدامکان با دست بشویید و خشک و در صورت نیاز با دقت اتو کنید. شستن لباس ها پیش از جمع آوری باعث می شود هم لکه ای روی آنها باقی نماند و هم حشرات ریزی که از محیط جذب لباس هایتان شده اند با انبار کردن آنها به مدت چند ماه، فرصت رشد و تکثیر و از بین بردن لباس هایتان را نداشته باشند. اگر لباس های زمستانی، کاملا تمیز و خشک باشند و در محل خشک، خنک و تمیزی هم نگهداری شوند، حشراتی مانند بید به سراغ آنها نمی روند و مجبور به استفاده از نفتالین و بدبو کردن لباس های خود نمی شوید .

۲.اگر کمد دیواری بزرگ  دارید، لباس های زمستانی بزرگ و بلند را به چوب لباسی بزنید و کاورهای پلاستیکی ضخیمی روی آنها بکشید و از چوب لباسی کمد آویزانشان کنید تا رنگ و روی لباس ها حفظ شود و لک نشوند.

۳.اگر فضای کافی برای آویزان کردن لباس ها ندارید، آنها را به صورت جداگانه در کاورهای پلاستیکی نازک قرار دهید و در چمدان پهنشان کنید.پیش از استفاده از کاورهای پلاستیکی یا پارچه ای یا چمدان های بزرگی که چند ماه خالی بوده اند، حتما از تمیز بودن آنها و وجود نداشتن هرگونه حشره مطمئن شوید.

۴..هنگام جمع آوری لباس های زمستانی، آنها را دسته بندی کنید. مثلا پلیورها را در یک قسمت، شلوارها را در یک قسمت، کت ها را در یک قسمت و پالتوها را هم در قسمت دیگری بگذارید تا دسترسی به آنها در زمستان آینده برایتان راحت تر باشد .بهتراست روی چمدان لباس ها برچسب بزنید و روی برچسب ها، فهرست لباس هایی که داخل چمدان قرار دارند، بنویسید. این کار باعث آسان شدن دسترسی به لباس های مورد نظر در صورت سرد بودن هوای بهار می شود.

۵.هرگز شال، کلاه یا دستکش را پیش از شست وشو کنار لباس های دیگر قرار ندهید. از آنجا که آلودگی های محیطی سطح این لباس ها و درصد نفوذ میکروب به آنها بسیار زیاد و توجه به پاکیزه بودن آنها بسیار کم است، همین لباس های ریز می توانند باعث آلوده شدن یا حشره زدن سایر لباس های زمستانی تان شوند.

۶.بهتر است خز کت یا پالتوها را در صورت امکان و پیش از جمع کردن آنها، خوب سشوار بکشید تا فشار ناشی از شست وشو باعث بدشکل شدن  آنها نشود .همچنین این کار از پرز دادن بیش از حدآنها به سایرلباس ها جلوگیری میکند.

۷.کت های چرم را پس از شست وشو با واکس های مخصوص لباس های چرم، خوب چرب و براق کنید و بعد آنها را در کاورهای پارچه ای قرار دهید. حتما جایی برای آویزان کردن کت های چرم در کمد لباس هایتان باز کنید. در غیر این صورت و با قرار دادن آنها در چمدان یا لابه لای سایرلباس ها  سال آینده با ظاهرچروکیده و از فرم افتاده آنها روبه رو خواهید شد.

۸.کفش های زمستانی، یعنی بوت ها و نیم بوت ها را پیش از کنار گذاشتن،هم داخل و هم خارجشان راحتمابشویید.سپس  آنها را برای خشک شدن حتما در هوای آزاد قرار دهید تا بوی بد نگیرند  و سطح کفش ها را با واکس چرب بپوشانید . این کار از ترک خوردن چرم این کفش ها پیشگیری می کند. برای جلوگیری از خم شدن ساق کفش ها، می توانید داخلشان را با روزنامه یا مقوا پر کنید.

۹.شست و شو و جمع آوری کلاه های زمستانی  را فراموش نکنید. داخل کلاه های زمستانی را پس از شست وشو و خشک شدن با تکه ای پارچه نخی تمیز پر کنید و آنها را روی تمام لباس ها داخل چمدان بگذارید. این کار از بد حالت شدن کلاه در چمدان و فضای بسته جلوگیری می کند.

۱۰.یک شیشه عطر با رایحه موردعلاقتان  بین لباس های خود بگذارید تا پس از چند ماه، بوی کهنگی و نا  نگیرند. فراموش نکنید که این شیشه عطر را در دستمالی بپیچید تا به لباس ها نفوذ نکند و باعث لک شدنشان نشود.

 

منبع: خشکشویی آنلاین پاکلین
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 28
تاریخ : شنبه 11 آبان 1398 زمان : 9:50 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

نحوه پاک کردن لکه‌های لوازم آرایشی
لکه لوازم آرایشی

نحوه پاک کردن لکه‌های لوازم آرایشی: درفصل تابستان  استفاده مداوم از ضدآفتاب  بسیار اهمیت دارد  و از آنجایی که در فصل گرما بیشتر از هرزمان دیگر به پوشیدن لباس های رنگ روشن می پردازیم  احتمال لک شدن آنها با کرم و سایر لوازم آرایشی زیاد است . ممکن است لکه‌های لوازم آرایشی در طول روز و بر اثر مالیده شدن لباس‌ها به صورت شما ایجاد شود. درهرصورت این اتفاق ها  برای هرکسی  پیش می آید و غیرمعمول نیست  پس بهتر است راه های پاک کردن هرکدام از اقلام را بشناسیم تا در صورت بروز چنین مواردی باز هم لباس هایی تمیز و بادوام داشته باشیم.   در این مقاله چند ترفند برای از بین بردن لکه ها از روی لباس ها را بررسی میکنیم.

نحوه پاک کردن لکه‌های لوازم آرایشی: لکه‌های لوازم آرایشی پودری

پنکیک، سایه، رژ گونه و هر ماده خشک دیگری که برای آرایش به کار می‌رود در این دسته قرار می‌گیرد و چون این پودرها سبک هستند خیلی راحت روی بافت پارچه می‌نشینند اما اگر روی این پودرها برس بکشید روی پارچه مالیده شده و دیگر به راحتی پاک نخواهند شد. وقتی پودر آرایشی روی لباس شما ریخته شد هملن لحظه  آن را فوت کنید تا مازاد پودر از روی آن برداشته شود. اگر هنوز مقداری از پودر روی لباس باقی مانده بود یک دستمال یا پنبه تمیز را به کمی مایع پاک کننده آرایش آغشته کنید و روی لکه بزنید تا پاک شود. سپس لباس را بشویید و وقتی از تمیز شدن لکه مطمئن شدید لباس را خشک کنید. به یادداشته باشید هرچه سریع‌تر برای پاک کردن لکه پودر آرایشی اقدام کنید راحت‌تر تمیز خواهد شد و هر چه زمان بیشتری از آلوده شدن لباس به پودر بگذرد پاک کردن آن مشکل‌تر و حتی غیرممکن خواهد شد به خصوص اگر بدون لکه بری یک بار لباس را شسته و خشک کرده باشید دیگر احتمال تمیز شدن لکه آرایشی به صفر میرسد.

نحوه پاک کردن لکه‌های لوازم آرایشی: لکه‌های لوازم آرایشی مایع

کرم پودر مایع، خط چشم مایع، ضدآفتاب و حتی ریمل در دسته لوازم آرایشی مایع قرار می‌گیرند و به طور کلی هر نوع ماده آرایشی مایعی که پایه چربی داشته باشد با این روش قابل پاک شدن است. اولین قدم این است که پایه چربی ماده آرایشی را از بین ببرید، یک پاک کننده ضدچربی قوی مثل مایع ظرفشویی در این پاک کنندگی موثر است. محل لکه را خیس کنید و کمی مایع ظرفشویی را روی آن بریزید و با یک مسواک یا برس کوچک نرم روی لکه را به آرامی بسابید اما نه در حدی که به بافت پارچه آسیبی برسد. تا زمانی که لکه کاملا پاک شود این کار را مرتب ادامه دهید سپس محل لکه را با آب ولرم آبکشی کنید و لباس را  با پودر رختشویی و با دست یا ماشین لباسشویی بشویید.

اگر همچنان لکه باقی مانده است یک ترکیب مخصوص درست کنید، دو پیمانه مایع ظرفشویی و یک پیمانه پراکسید هیدروژن (آب اکسیژنه) را با هم ترکیب کنید و لباس را داخل این محلول غوطه‌ور کنید و اجازه دهید نیم ساعت در این حالت باقی بماند سپس با برس محل لکه را بسابید و دوباره لباس را بشویید و وقتی از پاک شدن لکه مطمئن شدید آن را خشک کنید.

نحوه پاک کردن لکه‌های لوازم آرایشی: لکه رژ لب

متاسفانه لکه رژ لب یکی از مشکل‌ترین لکه‌های لوازم آرایشی است که باید با دقت و روش خاص  تمیز شود. رژ لب ترکیبی از مواد چرب و موم است و این ترکیب متفاوت نیاز به مراحل متفاوتی برای لکه بری دارد. ابتدا لکه را با یک شوینده ملایم مثل صابون بشویید. اگر رژلب شما ضد آب نباشد به راحتی با صابون پاک خواهد شد اما اگر اثر آن باقی ماند، می توانید برای پاک کردن اثر لکه از پاک کننده های مختلفی استفاده کنید.  در چنین شرایطی اولین کار این است که با پودر لباسشویی معمولی به جنگ این لکه برویم. برای این کار ابتدا کمی پودر لباسشویی را در آب حل کنید و چند قطره از آن را روی محل لکه بریزید و اجازه دهید به مدت ۵ دقیقه روی لباس باقی بماند. سپس چند قطره آب روی لکه بریزید و با یک مسواک یا برس کوچک نرم لکه را بسابید، توجه کنید که این مرحله به تلاش زیادی نیاز دارد و باید نیروی زیادی روی لکه وارد کنید تا پاک شود. اگر لکه پاک نشد کمی مایع ظرفشویی هم روی لکه بریزید و به سابیدن ادامه دهید. وقتی لکه تمیز شد آن را آبکشی کنید و لباس را مانند همیشه با پودر رختشویی و آب ولرم بشویید، اگر اثری از لکه باقی نمانده بود لباس را خشک کنید.

جالب است بدانید اسپری مو نیز قابلیت پاک کنندگی رژلب را دارد. اسپری را روی لکه بپاشید و بعد از یک ربع آن را با آب و صابون بشویید مطمئن باشید اثری از رژ لب باقی نخواهد ماند و همچنین به یاد داشته باشید لکه رژ لب با الکل هم پاک می شود. شما می توانید بعد از شست وشو با یک قطره چکان کمی الکل روی لکه بچکانید و بعد از مدتی آن را پاک کنید.

نحوه پاک کردن لکه‌های لوازم آرایشی: لوسیون ها

لوسیون های مختلف پوست معمولا روی لباس لک می اندازند. برای از بین بردن آن ها می توانید از گلیسیرین استفاده کنیدابتدا گلیسیرین را روی لکه بچکانید و بعد از چند دقیقه با آب و مایع ظرف شویی بشویید، لکه پاک خواهد شد. برای شست وشوی آن ها بهتر است از آب سرد استفاده کنید.

نحوه پاک کردن لکه‌های لوازم آرایشی: جای عطر و اسپری

اگر عطر شما روی لباستان ریخت سعی نکنید آن را با یک صابون تمیز کنید زیرا صابون باعث می‌شود که لکه روی لباستان ماندگارتر شود. برای پاک کردن لکه عطر در یک ظرف آب و جوش شیرین بریزید و لباستان را به مدت ده الی ۱۵ دقیقه داخل این محلول خیس کنید. جوش شیرین لکه را از روی لباستان پاک می‌کند و سپس می‌توانید لباستان را با مواد شوینده معمول بشویید و آب کشی کنید. یک روش دیگر برای از بین بردن لکه عطر این است که از ترکیب آب و گلیسیرین استفاده کنید. برای این کار آب و گلیسیرین را به میزان برابری مخلوط کنید و لباستان را داخل این محلول خیس کنید و پس از چند ساعت آن را با ماده شوینده بشویید و آب کشی کنید.

چند نکته طلایی هم برای پاک کردن لوازم آرایشی  را به خاطر داشته باشید.

  1. برای شستن لکه لوازم آرایش پارچه را مالش ندهید تا رنگ به عمق پارچه نفوذ نکند. برای این کار ترجیحا از یک مسواک تمیز استفاده کنید یا لکه را از طریق ضربه زدن به پارچه تمیز کنید.
  2. از محلول‌های ضد لک هم استفاده کنید. این محلول را پشت پارچه لباستان بریزید تا مواد آرایشی داخل عمق پارچه پخش نشوند.
  3. لکه رنگ مو نیز جزو لکه هایی است که به راحتی پاک نمی شود اما الکل میتواند در پاک کردن این لکه موثر باشد حتما امتحان کنید.
  4. لکه لاک را هم با استون می‌توانید پاک کنید. البته ابتدا روی قسمت کوچکی از لباستان تست کنید زیرا ممکن است رنگ پارچه لباستان را تغییر دهد. برای این کار بهتر است استون را به پشت لباستان بزنید.

 

 

 

منبع: خشکشویی آنلاین پاکلین
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 33
تاریخ : شنبه 11 آبان 1398 زمان : 9:50 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

نکاتی برای شستشو و نگهداری لباس شنای شما
مایو

حال و هوای تابستان  هرروز به ما  نزدیک تر میشود  و به همراهش فکر آب تنی کردن و شنا  هم در ذهن  پررنگ میشود.  درهر سن و شرایطی برای در  کنارآب از تابستان لذت بردن  داشتن یک دست لباس شنای  مناسب از نظر جنس رنگ اندازه  بسیاراهمیت دارد. علاوه بر دقت در انتخاب مایوی مناسب رعایت نکات نگهداری و بهداشت آن از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا لباس شنایی که پس از هر بار استفاده به خوبی تمیز نشود، در استفاده های بعدی ممکن است حاوی باکتری هایی باشد که به پوست منتقل شود و در طولانی مدت منجر به عوارض  جبران ناپذیرش شود و لذت شنا کردن را برای مدت طولانی از شما بگیرد.

پس پیشنهاد پاکلین به شما این است که نکات زیر را جهت بالابردن کارایی و دوام لباس شنای خود برای مدت زمان طولاتی تر و از همه مهم تر رعایت بهداشت شخصی و حفظ سلامت خود در نظر بگیرید.

  1. اگر در استخر شنا میکنید حتما پس از شنا لباس شنای خود را با آب بدون کلر بشویید تا ردی از  کلر آب استخر روی لباستان نماند. کلر موجود در آب استخرها نیز بیشتر از نمک دریا لباس شنا را سخت و خشک کرده و در صورت شسته نشدن، الیاف مایو به تدریج پوسیده شده و رنگ آن از حالت اولیه خارج می شود.
  2. یادتان باشد حتی اگر در آب نرفتید و فقط آفتاب گرفتید بازهم آن را پس از استفاده شستشو دهید. کرم های ضد آفتاب و روغن های برنزه کننده حاوی موادی هستند که به تارو پود پارچه آسیب وارد کرده و باعث خراب شدن مایو می شوند. همچنین میزان SPF موجود در کرم های ضدآفتاب برای لباس شنا بسیار مضر می باشد. لوسیون های بدن هم به علت داشتن فرمولاسیون های شیمیایی در طولانی مدت موجب ایجاد لکه های زرد بر روی مایو می شوند.
  3. هیچوقت برای شستشوی مایوها از ماشین لباسشویی استفاده نکنید و آنها را با دست و آب ولرم رو به سرد شستشو دهید. شستشوی طولانی مدت و با سرعت زیاد در ماشین لباسشویی الیاف مایو را سست می کند و باعث پوسیدگی و تغییرسایز مایو می شود.همچنین پیشنهاد میشود که برای شستشو از مواد شوینده بدون آنزیم و مخصوص پارچه های ظریف حاوی اسپندکس استفاده کنید.
  4.  مایوی خیس را برای مدت زمان طولانی در کیف یا کیسه بسته قرار ندهید و بلافاصله پس از رسیدن به منزل با رعایت موارد ذکر شده آن را بشویید.  پس از شستشو با دست هرگز برای آبگیری، مایو را در خشک کن قرار ندهید زیرا گرما میزان کشش اسپندکس را کاهش می دهد. به خاطر همین مسئله است که شما نباید مایوی مورد علاقه خود را در جکوزی بپوشید.
  5. برای خشک شدن مایو بهتر است آن را به یک چوب لباسی مناسب آویزان کنید.همچنین از خشک کردن مایو زیر نور مستقیم خورشید و یا حتی قرار دادن بر روی منابع حرارتی به شدت خودداری کنید و حتما آن را در هوای آزاد قرار دهید تا خشک شود.اصلا مایوی خود را روی یک میله فلزی پهن نکنید چراکه روی مایو جا انداخته و حتی ممکن است علامت زنگ زدگی بر روی آن ایجاد کند که در این صورت به هیچ عنوان پاک نخواهد شد.
  6. در مدت زمانی که مایو به تن دارید از خوابیدن بر روی سطوح خشن مانند سکوهای کنار استخر یا صندلی های چوبی خودداری کنید و قبل از نشستن یا درازکشیدن حتما با یک حوله تمیز سطح مورد نظر را بپوشانید.

خشکشویی

منبع: خشکشویی آنلاین پاکلین
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 27
تاریخ : شنبه 11 آبان 1398 زمان : 9:49 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

جلوگیری از بور شدن لباس های مشکی
لباس های مشکی

لباس های مشکی به طور معمول بعد از چندین بار شست وشو رنگ خود را از دست می دهند و به دنبال آن جلا و جلوه آنها از بین می رود.
در اینجا چند راه حل برای اینکه لباس های مشکی را مشکی تر و لباس های تیره تازه رنگ شده را تازه تر جلوه دهید، به شما ارائه می کنیم.

بهترین روش شستن لباس های مشکی

در زمان شستن لباس های مشکی، دو فنجان قهوه یا چای دم کرده را به چرخه آبکشی اضافه کنید.

هنگام شستن لباس های مشکی و تیره، اولین نکته ای که به ذهن ما می رسد این است که لباس، رنگ خود را از دست ندهند و بور نشوند. برای بالا بردن دوام رنگ لباس های مشکی و نو ماندن آنها راه های متعددی وجود دارد.

توصیه می کنیم که اولاً لباس های مشکی و تیره و جین را بهتر است با دست بشویید تا با ماشین لباسشویی. برای این کار لباس تیره را در تشتی که حاوی یک فنجان سرکه سفید و مایع شست و شوی لباس، مایع ظرفشویی و آب سرد است و لباس مورد نظر را بعد از نیم ساعت خیساندن در این محلول به آرامی شست و شو دهید و با آب سرد آبکشی نمایید سرکه سفید مانع از دست رفتن رنگ و باعث براق شدن لباس می شود.

برای ثابت ماندن رنگ لباس مشکی، درون ظرفی مقداری نمک حل کنید و سپس لباس خود را پنج دقیقه در آن قرار دهید و سپس آن را بشویید. این کار را با سرکه هم می توانید انجام دهید ولی حتما باید از سرکه سفید استفاده شود. در گذشته از آب اسفناج پخته برای این کار استفاده می کردند.

اما امروزه مواد دیگری برای این کار در بازار وجود دارد مثل مایع لباسشویی مخصوص لباس های مشکی. البته اگر این مایع هم در دسترس نبود راه های دیگری نیز وجود دارد. اول اینکه سعی کنید برای شستن لباس های مشکی از آب سرد استفاده کنید. آب سرد، رنگ لباس را ثابت نگه می دارد و عمر آن را طولانی می کند، همچنین به جای استفاده از پودرها یا صابون های شوینده از شامپو استفاده کنید تا ثبات رنگ لباستان بیشتر کمک کند و از ماندن آثار سفید روی آن نیز جلوگیری شود. از آنجا که لباسهای مشکی میزان تعریق را بالا می برند و لازم است بیشتر از سایر لباس ها شسته شوند، بهتر است حواسمان باشد جنس هایی را انتخاب کنیم که پس از شست و شو راحت تر اتو می شوند.

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که لباس هایتان به ویژه شلوار یا چادر مشکی پرز زیادی به خودش بگیرد و مایه دردسر شود. برای پیشگیری از چنین حالتی، هنگام شستن لباس های مشکی از نرم کننده استفاده کنید تا این ویژگی در آن ها از بین برود.
این را هم به یاد داشته باشید که اگر لباس هایتان را در هوای آزاد خشک می کنید، پس از شستن و خشک کردن لباسهای مشکی ، هرگز آنها را جلوی نور مستقیم و تند آفتاب آویزان نکنید ، زیرا باعث خراب شدن رنگ آن ها می شود و آن ها را بور می کند.

جلوگیری از بور شدن لباس های مشکی

بهترین نوع اتو زدن لباس های تیره و مشکی

نکته دیگری که درباره لباس های مشکی باید در نظر گرفت این است که هنگام اتو زدن این لباس ها، احتمال برق افتادن آن ها در اثر حرارت اتو زیاد است. بنابراین بهتر است هنگام اتو کردن، لباس را پشت و رو کرده و آن را از قسمت داخلی اتو کنید یا این که هنگام اتو کردن، یروی آنها پارچه نازکی بیندازید تا اتو روی لباس جا نیندازد و باعث براق شدن آن نشود و رنگ و حالت اصلی خودش را داشته باشد.

منبع: خشکشویی آنلاین پاکلین
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 72
تاریخ : شنبه 11 آبان 1398 زمان : 9:49 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

از بین بردن بوی بد ماشین لباسشویی
از بین بردن بوی بد ماشین لباسشویی

بوی بد ماشین لباسشویی تجربه ناخوشایندی است که همه ما در مواقعی  با آن درگیر آن می شویم.

دلیل این بوی بد، نم و رطوبتی است که در داخل ماشین لباسشویی حبس می شود.

اصلاً اهمیتی ندارد که به طور مرتب از ماشین لباسشویی استفاده شود یا مدتی بدون استفاده بماند، بوی بد ماشین لباسشویی اجتناب ناپذیر است.

محصولات پاک‌کننده مختلفی در بازار موجود است که می‌توانید برای تمیز کردن ماشین لباسشویی و با استفاده از برنامه پاک‌سازی، استفاده کنید اما ممکن است این محصولات آن قدر با کیفیت نباشند که شما را بطور کامل از شر بوی بد ماشین لباسشویی خلاص کنند.

از بین بردن بوی بد ماشین لباسشویی راه حل های ارزان‌تری نیز دارد که نتیجه بهتری را به شما می دهد.

دو قسمتی که موجب بوی بد ماشین لباسشویی می‌شود، لاستیک درب ورودی و محفظه (دیگ) ماشین لباسشویی است.

  • پس از هر بار شستشوی لباس، لاستیک دور درب ورودی ماشین لباسشویی را پاک کنید تا به طور کامل خشک شود.
  • چنانچه متوجه شدید که لاستیک دور درب ماشین لباسشویی کپک زده است، با استفاده از مقدار کمی سفیدکننده رقیق آن را پاک کنید.حدود ۵ دقیقه صبر کنید تا ماده سفیدکننده به خورد کپک برود و سپس آن را به خوبی تمیز کنید.

استفاده از سرکه و جوش شیرین به جای سفید کننده برای پاک کردن لاستیک دور درب ماشین لباسشویی

حتی می‌توانید از ترکیب سرکه سفید و جوش شیرین نیز به جای سفیدکننده استفاده کنید. یک لیوان آب گرم و یک‌ چهارم لیوان سرکه سفید را داخل یک ظرف بریزید. یک پارچه تمیز را به آن آغشته کنید، اما نه طوری که خیس شود. بوسیله آن داخل دیگ را پاک کرده و سپس آن را خشک کنید. نصف لیوان سرکه سفید را داخل محفظه شوینده ماشین لباسشویی بریزید و برنامه شستشو را فعال کنید. سرکه باکتری ها را از بین برده و شما را از بوی بد ماشین لباسشویی خلاص می کند. برای بوهای سرسخت و زننده که از بین نمی‌روند، نصف پیمانه جوش شیرین را قبل از شروع برنامه شستشو به دیگ اضافه کنید. درب ماشین لباسشویی را تا دو ساعت بعد از اتمام شستشو باز بگذارید. با این کار، رطوبت ماشین لباسشویی از بین می‌رود. اگر با انجام کارهای فوق بازهم بوی بد ماشین لباسشویی شما از بین نرفت، این احتمال وجود دارد که آب فاضلاب از شلنگ خروجی به داخل ماشین لباسشویی بر میگردد. بنابراین توصیه می شود که از صحت اتصال و سالم بودن شلنگ اطمینان حاصل کنید.

منبع: خشکشویی آنلاین پاکلین
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 31
تاریخ : شنبه 11 آبان 1398 زمان : 9:49 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

نحوه از بین بردن پرز لباس
نحوه از بین بردن پرز لباس

چسبیدن پرز به لباس می تواند زیبایی لباس را از بین ببرد؛ به خصوص اگر لباس هایتان تیره رنگ باشد ؛ با مطالعه دقیق ادامه این بخش از نکات یاد بگیرید چگونه از شر این مشکل با چند راه حل ساده خلاص شوید، تا لباسهایتان به شکل اول خود بازگردند .

برای رفع پرز لباس از چه مواد و ابزاری استفاده کنیم؟

با استفاده از چسبندگی و ساییدگی پرز را حذف کنید

از یک غلتک استفاده کنید ،شما می توانید آنها را در بخش لباسشویی سوپرمارکت، و همچنین در فروشگاه های پارچه و فروشگاه های حیوان خانگی پیدا کنید.آن را بر روی لباس بکشید و به سمت بالا و پایین حرکت دهید همانطور که به حرکت ادامه می دهید، متوجه خواهید شد که غلتک کمتر پرز را جمع میکند ،هنگامی که این اتفاق می افتد، به راحتی ورق چسبناک را با یک ورق جدید عوض کنید. این کار را تا زمان از بین رفتن کل پرز ،انجام دهید.

همچنین می توانید یک غلتک قابل استفاده مجدد خریداری کنید این مدل دارای یک ژل قابل شستشو است و هنگامی که کثیف می شوند، آنها را به راحتی با استفاده از صابون و آب شستشو دهید و خشک کنید.

یک غلتک دست ساز خانگی درست کنید

شما نیاز به یک رول نوار گسترده و بسته بندی و یک پین نورد دارید. اندکی از نوار را باز کنید و انتهای آن را در انتهای پین نورد قرار دهید اطمینان حاصل کنید که سمت چسبنده نوار به سمت روبرو است، و طرف صاف رو به پین ​​نورد است.

با دقت نوار را در اطراف پین نورد در یک مارپیچ قرار دهید، مانند یک آب نبات، و اطمینان حاصل کنید که برای هر نوبت همپوشانی داشته باشید. هنگامی که شما به انتهای دیگر پین نورد می رسید، نوار را جمع کنید ، می توانید از یک قطعه کوچک از نوار برای بستن آن به پین ​​استفاده کنید.

برای استفاده از این، به سادگی قطعه نورد را روی لباس خود قرار دهید آن را با دستگیره نگه دارید و به بالا و پایین بچرخانید، تا پرز ریخته شود.

برخی از نوارهای بسته بندی را در اطراف دست خود قرار دهید ، قطعه ای از نوار را که عرض بیشتری نسبت به دست شما دارد را برش دهید و در دستتان نگه دارید روی چسبنده نوار را به سمت بیرون قرار دهید و روی لباس بکشید، تا پرز از بین برود.

از نوار چسب استفاده کنید

یک نوار پهن را پیدا کنید و قطعه ای را که چند اینچ طول دارد، برش دهید. قسمت چسبنده را به سمت پایین، در منطقه آسیب دیده قرار دهید اطمینان حاصل کنید که نوار در همان جهت بافت پارچه (معمولا بالا و پایین) قرار دارد.

انگشت خود را بر روی نوار بکشید و آن را صاف کنید، و سپس مجددا آن را بکشید ؛ هر چه نوار پهن تر باشد فضای بیشتری را پوشش میدهد سعی کنید چیزی در حدود ۲ اینچ (۵٫۰۸ سانتیمتر) پیدا کنید.

یک ریش تراش الکتریکی را در نظر بگیرید

این یک دستگاه باتری است که می توانید بر روی لباس خود بچرخانید تا از پرز خلاص شوید ، آن را روشن کنید و به آرامی بر روی لباس بچرخانید. هنگامی که کار تمام شد ریش تراش را باز کنید و پرز را دور بیندازید.

میتوانید از سنگ پومیس (سنگ پا) برای رفع پرز استفاده کنید ؛اطمینان حاصل کنید که به جهت پارچه سنگ را می کشید، نه خلاف آن . همچنین، خیلی محکم این کار را انجام ندهید و یک منطقه را نیز چند بار نکشید. سنگ پومیس لایه های پارچه را از بین می برد و می تواند موجب پارگی لباس شود.

اجتناب استفاده از این سنگ بر روی لباس پنبه یا پشمی

نباید بر روی پارچه های ظریف یا براق ،مانند؛ابریشم یا ساتن استفاده کنید ، اکثر پرزها به سمت پایین لباس کشیده می شوند. شما می توانید از یک نوار یا یک غلتک برای جمع کردن آنها استفاده کنید. بر روی یک میز کار کنید، این باعث می شود تمیز کردن باقی مانده ها بسیار ساده تر شود.

از یک تیغ برای پاک کردن پرز ها استفاده کنید

این مخصوصا برای پرزهایی که به لباس چسبیده اند، مفید است ، یک تیغ بردارید و آن را بالای لباس قرار دهید به آرامی تیغ را بر روی لباس بکشید. آن را بلند کنید و پرزهای اضافی را جمع کنید این کار را چند بار انجام دهید، تا پرز کاملا برداشته شود.

اگر ریش تراش الکتریکی ندارید، گزینه ای ارزان تر ، استفاده از یک تیغ است. هنگام استفاده از تیغ مراقب باشید که لباس را پاره نکنید.

استفاده از یک اسفنج مرطوب یا پد برای رفع پرز

یک اسفنج یا پد تمیز را با آب خیس کنید و آن را فشار دهید، تا رطوبت اضافی خارج شود ، به آرامی قسمت خشن اسفنج یا پد را روی پارچه بکشید. از یک حرکت رو به پایین استفاده کنید و در یک زمان در بخش های کوچک کار کنید.

با یک دستکش لاستیکی، پرز و موی حیوان خانگی را بشویید

یک دستکش لاستیکی دست کنید، مانند یک مورد که برای شستن ظروف استفاده میکنید ، دست خود را به سمت پایین در سراسر پارچه بکشید ،پرز و موی حیوان به دستکش میچسبند و در یک منطقه جمع میشوند. شما می توانید آنها را با استفاده از دستکش پاک کنید، یا می توانید آنها را با یک قطعه نوار یا یک غلتک جمع کنید.

از یک جوراب نایلونی یا جوراب شلواری استفاده کنید

جوراب نایلونی را مانند دستکش، دست کنید. دست خود را بر روی لباس بکشید ،پرز به جوراب میچسبد.

لباس را دوباره بشویید، اما بدون مواد شوینده

اگر لباس های خود را از ماشین لباسشویی بیرون بیاورید و ببینید که روی آنها پرز چسبیده است، دوباره آنها را بشویید ، از پاک کننده برای شستن دوم استفاده نکنید. پس از اتمام چرخه، لباس ها را بیرون بیاورید و آنها را بتکانید ،تا هر پرزی از آن جدا شود سپس لباس را خشک کنید.

با سرکه پرزهای لباس را از بین ببرید

یک چهارم فنجان (۶۰ میلی لیتر) سرکه سفید را به ماشین لباسشویی اضافه کنید، سرکه کمک می کند تا پرز از لباس حذف شود همچنین مانع از چسبیدن پرز به لباس میشود و سرکه برای شستن لباس ها نیز کمک کننده است.

قبل از شستن لباس، جیب ها را چک کنید و خالی کنید

اقلام، مانند دستمال کاغذی، در شستشو کار را بدتر می کند و پرز بیشتری به لباس میچسبد مطمئن شوید و جیب ها را چک کنید و هر گونه ضایعات بافت، پارچه یا کاغذ را بردارید.

لباس را در فضای باز خشک کنید

خشک کن ها مقدار زیادی پرز ایجاد می کنند و اگر تمیز نباشند آن را به لباس انتقال می دهند خشک کردن لباس در فضای باز پرز را کاهش می دهد باد نیز ممکن است باعث ریختن پرز ها شود.

منبع: خشکشویی آنلاین پاکلین
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 27
تاریخ : شنبه 11 آبان 1398 زمان : 9:48 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

خشکشویی قلب دوم ما (کفش)
قلب دوم

خشکشویی آنلاین پاکلین  –  آیا می‌توان کفش را در لباسشویی شست؟ شاید این سوالی باشد که در اغلب مواقع پس از یک روز بارانی هنگامی که کفش کتانی شما گل آلود شده است از خودتان می‌پرسید. چرا که دردسر تمیزکردن کفش بسیار زیاد است و ما هم دوست نداریم هر روز با همان کفش‌های کثیف و آلوده از خانه بیرون برویم. علاوه بر این‌ها، پا را قلب دوم در بدن می‌نامند بنابراین لایق این است که بهترین‌ها و تمیزترین‌ها را به تن کند. پس همانطور که نسبت به خشکشویی لباس خود اقدام می‌کنید باید خشکشویی کفش را نیز در نظر بگیرید.

برای خشکشویی کفش باید چه کارهایی انجام شود

خشکشویی کفش اغلب به کفش‌های ورزشی، اسنیکرز، آل استار و کفش‌های پارچه‌ای اختصاص می‌یابد. هرچند باید در همه موارد به جنس کفش و نوع دوخت آن نیز دقت داشته باشید تا با شستن آن موجب آسیب رساندن به کفش نشوید. برای شستن هر کفشی باید چند نکته را در نظر بگیرید:

به برچسب شستشو و تمیزکردن کفش توجه کنید. این برچسب به شما می‌گوید این کفش را با چه مواد و درجه حرارتی باید بشویید.

اغلب خشکشویی کفش از جنس چرم یا جیر ایده خوبی نیست چرا که مواد شوینده یا حرارت آب ممکن است به این قبیل کفش‌ها آسیب برساند. برای تمیزکردن این نوع کفش‌ها حتما از محصولات خاص همانند واکس جیر یا واکس چرم استفاده کنید.

دقت داشته باشید کفی کفش شما دوخته شده یا چسبیده شده است. ممکن است کفش‌هایی که در آن‌ها از چسب برای متصل کردن کفی و رویه کفش استفاده شده است در اثر حرارت آب آسیب ببینند. در این صورت باید مطمئن شوید با چه درجه دمایی این قبیل کفش‌ها آسیبی نخواهند دید.

اگر ماشین لباسشویی شما تنظیماتی با عنوان hand wash دارد، می‌توانید کفش‌هایی که به روی برچسب آن‌ها نوشته شده که فقط با دست شستشو شود (hand wash only) را در این تنظیمات در لباسشویی بشویید.

مراحل خشکشویی کفش

کفش را برای شستشو آماده کنید

پس از اینکه لیبل کفش را خواندید و مطمئن شدید می‌توانید کفش مورد نظرتان را در لباسشویی بیندازید نوبت به آماده کردن کفش می‌شود. هر چیزی که به کفش متصل است از جمله بندها را از آن جدا کنید. اگه گل و لای در کف کفش یا روی آن قرار گرفته ابتدا آن را جدا کنید سپس نسبت به خشکشویی کفش اقدام کنید. گاهی ممکن است کف کفش شما سنگی چسبیده باشد بنابراین باید با دقت کفش را چک کنید که آسیبی به لباسشویی شما وارد نکند. با یک مسواکی که به شستن کفش خود اختصاص داده‌اید هر آلودگی اضافی که به کفش شما چسبیده را جدا کنید.

کفش را در یک ساک محافظ قرار دهید

بهترین کار این است که کفش و بند کفش‌ها را در یک ساک شستشوی توری قرار دهید که هنگام شستشو دائم به دیواره‌های لگن لباسشویی برخورد نکرده و سر و صدا ایجاد نکند. اگر ساک مخصوص لباسشویی ندارید یک روبالشی می‌تواند گزینه جایگزین مناسبی باشد.

درجه شستشو را تنظیم کنید

بهتر است برای اینکه آسیبی به کفش و رنگ آن وارد نشود، درجه شستشو را به روی ۳۰ درجه یا حتی کمتر قرار دهید. بخصوص اگر کفش‌هایی از جنس PU یا PVC را در لباسشویی می‌اندازید مهم است که درجه شستشو کم باشد. از پودر لباسشویی زیاد برای شستشوی کفش استفاده نکنید چرا که ممکن است در آب حل نشده و روی کفش باقی بماند. در کنار کفش می‌توانید چند حوله همرنگ هم برای شستشو بیندازید تا کمی جلوی سر و صدای کفش‌ها را نیز بگیرد.

کفش را خشک کنید

بهتر است برای خشک کردن کفش آن را در خشک کن با درجه حرارت بالا نیندازید چرا که ممکن است حرارت به کفش شما آسیب برساند. بهتر است کفش‌ها در هوای آزاد خشک شوند. هرچند خشک کن معمولی لباسشویی نیز می‌تواند تا حدی کمک کند به شرطی که فقط آب کفش را بگیرد و حرارتی به آن وارد نکند. می‌توانید هنگام خارج کردن کفش از لباسشویی با یک حوله پارچه‌ای تمیز نسبت به خشک کردن آن اقدام کنید.

در صورتیکه کفش شما سفید است بهتر است از حوله سفید استفاده کنید چرا که ممکن است حوله رنگی به آن رنگ بدهد.

همچنین پیشنهاد نمی‌شود برای خشک شدن کفش آن را در معرض آفتاب قرار دهید چرا که ممکن است موجب خشک شدن بدنه آن شود.

بهترین روش این است که یا بگذارید کمی در هوای آزاد ولی سایه قرار بگیرد یا آن را جلوی پنکه قرار دهید تا خشک شود.

درجه شستشو را تنظیم کنید

بهتر است برای اینکه آسیبی به کفش و رنگ آن وارد نشود، درجه شستشو را به روی ۳۰ درجه یا حتی کمتر قرار دهید. بخصوص اگر کفش‌هایی از جنس PU یا PVC را در لباسشویی می‌اندازید مهم است که درجه شستشو کم باشد. از پودر لباسشویی زیاد برای شستشوی کفش استفاده نکنید چرا که ممکن است در آب حل نشده و روی کفش باقی بماند. در کنار کفش می‌توانید چند حوله همرنگ هم برای شستشو بیندازید تا کمی جلوی سر و صدای کفش‌ها را نیز بگیرد.

کفش را خشک کنید

بهتر است برای خشک کردن کفش آن را در خشک کن با درجه حرارت بالا نیندازید چرا که ممکن است حرارت به کفش شما آسیب برساند. بهتر است کفش‌ها در هوای آزاد خشک شوند. هرچند خشک کن معمولی لباسشویی نیز می‌تواند تا حدی کمک کند به شرطی که فقط آب کفش را بگیرد و حرارتی به آن وارد نکند. می‌توانید هنگام خارج کردن کفش از لباسشویی با یک حوله پارچه‌ای تمیز نسبت به خشک کردن آن اقدام کنید. در صورتیکه کفش شما سفید است بهتر است از حوله سفید استفاده کنید چرا که ممکن است حوله رنگی به آن رنگ بدهد. همچنین پیشنهاد نمی‌شود برای خشک شدن کفش آن را در معرض آفتاب قرار دهید چرا که ممکن است موجب خشک شدن بدنه آن شود. بهترین روش این است که یا بگذارید کمی در هوای آزاد ولی سایه قرار بگیرد یا آن را جلوی پنکه قرار دهید تا خشک شود.

منبع: خشکشویی آنلاین پاکلین
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 87
تاریخ : شنبه 11 آبان 1398 زمان : 9:48 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

نحوه نگهداری از لباس های چرمی
لباس چرمی

وسایل و لباس های چرم بسیار عجیب و غریب و نفیس هستند و اگر به خوبی از آن ها نگهداری کنیم، عمری دوام می آورند. اگر می‌خواهید لباس، کیف و کفش چرمتان عمر طولانی داشته‌ باشد، باید از آن درست نگهداری‌کنید. در این مطلب از مجموعه مطالب آموزشی پاکلین آموز درباره نکات مهم در نگهداری از لباس‌های چرمی صحبت خواهیم‌کرد.

چرم را دور از نور خورشید نگه‌دارید

نور خورشید و گرما رطوبت درونی چرم را از بین می برد و آن را خشک و شکننده می‌کند. وقتی رطوبت درونی چرم از بین برود، احتمال پوسته‌شدن و ترک‌خوردن چرم زیاد می‌شود.

اجازه ندهید شکل چرم عوض شود

چرم بسیار شکل‌پذیر است. به همین دلیل اگر مثلا کیف چرم را چنان پر کنید که شکل آن عوض شود، بعد از خالی‌شدن به شکل اصلی‌اش برنخواهدگشت. پس اگر خواستید لوازم چرمی را مدتی در کمد بگذارید کیف‌، کفش و بوت چرمی را با مقدار مناسبی روزنامه پر‌کنید. علاوه‌بر این همیشه دقت‌کنید که بیش از گنجاش کیفتان در آن لوازم نگذارید.

چرم را از لوازم نوک‌تیز دور نگه‌دارید.

خط و خش ایجادشده روی چرم راه ترمیم ندارد، بنابراین واقعه را قبل از وقوع علاج‌کنید و لوازم و لباس‌های چرمی‌تان را از ابزارها و لوازم نوک‌تیز و سطوح ناهموار مثل دیوارهای سیمانی دور نگه دارید.

چرم را واکس بزنید

برای جلوگیری از خشکی و ترک‌خوردن چرم، آن را اقلا هر ۶ ماه یک بار واکس بزنید. واکس چرم بهتر است بی رنگ، چرب و روغنی باشد. واکس‌های مایع فقط مثل مرکب رنگ چرم را تغییر می‌دهند.

چرم را در جای خشک و خنک نگهداری کنید

کیف، کفش، کمربند و لباس‌های چرمی را در کمدی به دور از رطوبت هوای شرجی نگهداری‌کنید. اگر رطوبت هوا زیاد باشد، چرم کپک می‌زند و از بین می‌رود. لوازم و لباس‌های چرمی را در کیسه‌های پلاستیکی نگهداری نکنید. کیسه‌های پارچه‌ای گزینه‌ مناسب‌تری برای نگهداری چرم هستند. اگر ناچار به استفاده از کیسه پلاستیکی هستید، با نوک چاقو تعداد زیادی حفره روی پلاستیک ایجاد‌کنید تا هوا بتواند از آن عبور‌کند.

منبع: خشکشویی آنلاین پاکلین
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 33
تاریخ : شنبه 11 آبان 1398 زمان : 9:48 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

مزایای شستن لباس با دست
شستشو با دست

مزایای شستن لباس با دست

شستن لباس ها با دست نسبت به شستن آنها با ماشین لباسشویی مزایایی دارد که گاها شما مجبورید به جای استفاده از ماشین لباسشویی ، لباسهایتان را با دست و به همان روش قدیم بشویید.

شستشوی لباس ها با دست

لباس ها – مزایای شستن لباس با دست

به طور فنی، هر لباسی که روی برچسبش ننوشته باشد “مخصوص خشکشویی” میتواند با دست شسته شود، ولی بسیاری از مردم از شستشوی دستی فقط برای لباس های حساس و لطیف مثل پیراهن های ابریشمی، جوراب های نایلونی ، لباس های زیر زنانه و ژاکت های پشمی استفاده میکنند.

تلاطم و تکان های ماشین لباسشویی میتواند الیاف شکننده این پارچه ها را خراب کند، از این رو این لباس ها عموما با دست شسته میشوند و پهن میشوند تا خشک شوند.
در حالیکه شستن دستی لباس ها شکل و رنگ آنهارا حفظ میکند، در مقابل ممکن است لباس ها به آن تمیزی که با ماشین تمیز میشوند نشوند.
اقتصادی – مزایای شستن لباس با دست
وقتی که به درستی عمل کنید، ماشین های لباسشویی بعد از یک شستشوی عالی و شستن تمیز لباس ها ، یکسری هم لباس ها را بد میشویند، اما شستن تازه ی لباس ها هزینه هم دارد. نه تنها که خود ماشین لباسشویی هزینه ی سنگینی برای خرید دارد، بلکه هر بار استفاده از آن برای شستن لباس ، خود به هزینه های ماهیانه خانه می افزاید. هر دسته از لباس ها که با ماشین لباسشویی شسته شوند، ۴۰ تا ۶۰ گالون آب میخواهند، در صورتی که اگر آنهارا با دست بشویید، چون هر چقدر که لازم است آب میریزید، آب کمتری مصرف میشود.و در شستن دستی لباس ها ، برق کمتری مصرف میشود (درواقع اصلا مصرف نمیشود!)، خیلی کمتر از برقی که نیاز است تا ماشین لباسشویی به کار بیفتد.

زمان و انرژی – مزایای شستن لباس با دست

راه اندازی ماشین لباسشویی برای شستن لباس ها زحمت خیلی کمی میخواهد، فقط مقداری پاک کننده در مخزن مخصوص میریزید، لباس ها را در لباسشویی می اندازید، در را میبندید و دکمه روشن شدن را میزنید. کسانی که تنبل هستند و کم حرکت میکنند، آنهایی که برنامه ی زمانی فشرده و سختی دارند و آنهایی که بعد از یک روز سخت کاری خیلی خسته هستند باید از شستن دستی لباس ها اجتناب کنند، چرا که هم زمان و هم زحمت و تلاش زیادی میخواهد. همچنین میشود گفت که شستن دستی لباس زیادی هم سخت نیست، یک وان، تشت و یا سینک را پر از آب کنید. وقتی که آب هنوز متلاطم است پاک کننده را به آن اضافه کنید تا کف تولید شود. لباس ها را روی حباب های صابون قرار دهید و بگذارید آرام آرام زیر سطحشان ته نشین شود. از یک قاشق بزرگ برای تکان دادن لباس ها استفاده کنید و سپس هر جای سخت و خیلی کثیفی از لباس را با دست بمالید، لباس ها را بشویید و آنهارا بچلانید تا آب اضافی شان بیرون بیاید، سپس آنها را پهن کنید تا خشک شوند.

ملاحظات – مزایای شستن لباس با دست

در حالیکه شستن دستی لباس ها با کم کردن هزینه های پول قبض آب،برق و کم کردن مراجعه به خشک شویی میتواند پول شمارا ذخیره کند، همیشه بهترین گزینه برای تمیز کردن لباس ها نیست. در بسیاری اوقات، ماشین لباسشویی از آب داغتر و پاک کننده های قویتر استفاده میکند که دست در جلوی آن ها دوام نمی آورد. نتیجه این عمل فقط درخشان تر شدن رنگ های درخشان و سفیدتر شدن قسمت های سفید نیست، بلکه بیشتر میکروب ها و باکتری هایی را که در لباس های خاکی و کثیف پیدا میشوند میکشد.

منبع: خشکشویی آنلاین پاکلین
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 19
تاریخ : شنبه 11 آبان 1398 زمان : 9:47 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

نحوه پاک کردن لکه آب میوه از روی لباس
نحوه پاک کردن لکه آبمیوه از روی لباس

پاکلین آموز – حتما هنگامی که فزرندانتان را در حال بازی و خنده می‌بینید خوشحال می‌شوید. اما وقتی آن‌ها با لکه‌هایی روی لباس‌هایشان به خانه بازمی‌گردند، نگران می‌شوید که چگونه این لکه‌ها را تمیز و پاک کنید. اصلا این لکه‌ها از روی پارچه پاک می‌شوند؟! خوشبختانه جواب این سوال “بله” است! ممکن است تا به امروز روش‌های زیادی را برای پاک کردن لکه آبمیوه از روی پارچه امتحان کرده باشید، اما می‌بینید که همیشه جای این لکه‌ها روی لباس باقی می‌ماند. نگران نباشید. در آموزش امروز از مجموعه مقالات آموزشی پاکلین آموز به شما روش‌هایی آموزش می‌دهیم که می‌توانید از طریق آنها، برای همیشه با این لکه‌ها خداحافظی کنید.بنابراین با ما همراه باشید.

نحوه پاک کردن لکه آبمیوه از روی لباس

همه ما می‌دانیم که لکه‌های لباس، اجتناب ناپذیر هستند. لکه آب پرتقالی که توی کیف مدرسه کودکمان است، لکه آبمیوه‌ای که با صبحانه میخوریم، لکه‌هایی که هنگام آشپزی روی لباسمان ایجاد می‌شوند، و غیره. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که یاد بگیریم چگونه از شر این لکه‌ها خلاص شویم.

به همین دلیل، ما یک راهنمای گام به گام ساده در مورد چگونگی پاک کردن لکه‌های آبمیوه از روی لباس برای شما گردآوری کرده‌ایم. این راهنما مثل یک شعبده بازی، شما را شگفت‌زده می‌کند! نگاه کنید که چگونه لکه‌ها از روی لباس‌هایتان ناپدید می‌شوند!

نحوه پاک کردن لکه آبمیوه از روی لباس

بهتر است زمانی که آبمیوه روی لباس میریزد، سریع باشید و سعی کنید قبل از اینکه کامل پخش شود، مایع اضافی را تا حد امکان از روی پارچه پاک کنید. البته گاهی نمی‌توانید سریع عمل کنید. مثلا زمانی که کودک دلبندتان در مدرسه هنگام نهار، روی لباسش آب پرتقال میریزد و شما آنجا نیستید که به دادش برسید! یا مثلا زمانی که در یک آخر هفته دل‌انگیز، با خانواده‌تان به پیک‌نیک میروید؛ ممکن است روی لباس کسی آبمیوه بریزد، اما این لکه در میان خوش گذرانی‌های آن روز گم می‌شود و کسی متوجه آن نمی‌شود.

به هر حال، هرچه زودتر نسبت به لکه‌های آبمیوه عکس‌العمل نشان دهید، زودتر از شر آنها خلاص می‌شوید! بنابراین سعی کنید که لکه را در اسرع وقت بشویید، حتی زمانی که فقط یک دستمال کاغذی برای انجام این کار در دسترس دارید.‌

چگونه لکه آبمیوه را از روی پارچه پاک کنیم؟

یادتان باشد که همیشه قبل از تمیز کردن لکه‌های آبمیوه روی لباس، حتما برچسب درون آن را بررسی کنید و همیشه قبل از شستن کل لباس، یک تکه کوچک از پارچه آن را آزمایش کنید. اگر روی برچسب لباس‌تان نوشته شده: “فقط خشکشویی!”، آن را جدی بگیرید، لباس را به یک فرد حرفه‌ای بسپارید تا پشیمان نشوید.

مراحل پاک کردن لکه آبمیوه

قدم اول برای پاک کردن لکه آبمیوه از روی لباس

هرگونه مایع اضافی را از روی پارچه پاک کنید، اما مراقب باشید که لکه‌ها را بیشتر از چیزی که هستند پخش نکنید.

قدم دوم برای پاک کردن لکه آبمیوه از روی لباس

قبل از شستن، کمی مایع پاک کننده مانند پرسیل را مستقیما روی لکه بریزید. معمولا بعضی شوینده‌ها، یک توپک کوچک دارند که با کشیدن آن روی قسمت کثیف پوشانده شده با مایع، می‌توانید تا حد زیادی از لکه را محو کنید. یادتان باید که به هیچ وجه مایع شوینده را با آب رقیق نکنید. با توپک، به آرامی روی محل لکه بکشید. این کار باعث می‌شود موادی که به خورد پارچه رفته‌اند تا حد زیادی پاک شوند و لکه محو شود.

قدم سوم برای پاک کردن لکه آبمیوه از روی لباس

در این مرحله، لباس را با مواد شوینده، و با آبی که دمای آن ۴۰ درجه سانتی گراد است بشویید.

پس از اینکه فرآیند شستشو تمام شد، لباس را چک کنید و ببینید آیا لکه کاملا پاک شده است؟ سپس آن را پهن کنید تا خشک شود. اگر امکانش را دارید، لباس را در فضای باز و زیر نور آفتاب قرار دهید تا خشک شود. چون اگر لکه کاملا پاک نشده باشد و شما لباس را در خشک کن بیاندازید، لکه بیشتر پخش می‌شود.

در صورت لزوم، قبل از خشک شدن لباس، فرآیند حذف لکه را دوباره تکرار کنید. اگر بدانید چگونه از مواد شوینده استفاده کنید، لکه‌ها به طرز خارق‌العاده‌ای ناپدید می‌شوند! جالب است که چطور کمی مایع و یک توپک کوچک، می‌توانند از پس یک لکه سرسخت بربیایند!

 

منبع: خشکشویی آنلاین پاکلین
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 22
تاریخ : شنبه 11 آبان 1398 زمان : 9:46 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

نحوه تشخیص پالتو خز طبیعی با خز مصنوعی
خز طبیعی و مصنوعی

از گذشته‌های دور انسان‌ها از خز و پوست حیوانات برای گرم‌نگه‌داشتن خود استفاده می‌کردند. خز، پوستِ مودار پستاندارانی است که طی تغییراتی در صنعت پوشاک مورد استفاده قرار می‌گیرد. خز دارای دو گونۀ طبیعی و مصنوعی است.

اگر شما هم علاقۀ زیادی به مجموعۀ پالتوهای خزدار زنانه دارید، بهتر است اول بدانید خز طبیعی با خز مصنوعی چه تفاوتی دارد و بتوانید آن‌ها را از هم تمیز دهید. پالتوهای خزدار زنانه که خز طبیعی دارند، بسیار گران‌قیمت‌اند و هر کسی قدرت خرید آن را ندارد. فکرش را بکنید شما پوست یک حیوان را تن کرده‌اید! خز مصنوعی از الیاف مصنوعی تشکیل شده و در نساجی بافته می‌شوند.قبل از خرید پالتوهای خزدار زنانه، به برچسب داخل لباس دقت کنید. شرکت تولید‌کننده و نوع خز در پالتوهایی که خز طبیعی هستند، درج شده است. برندهای محدودی خز طبیعی تولید می‌کنند.

اگر فروشنده به شما پالتوهای خزدار زنانه را با قیمتی متوسط و مناسب معرفی کرد، بدانید خز مصنوعی در آن به کار رفته است. قیمت محصولات خز طبیعی بسیار بالاست.

برای تشخیص خز طبیعی از خز مصنوعی آن را لمس کنید. خز طبیعی بسیار لطیف است و دست روی آن سُر می‌خورد؛ اما خز مصنوعی کمی زبر است.

برای تشخیص خز طبیعی یا مصنوعی می‌توانید چند تار مو از پالتو را جدا کرده و آن را بسوزانید؛ اگر بوی موی سوخته در فضا پیچید، چرم طبیعی است؛ اما اگر بوی پلاستیک داد و آب شد، چرم مصنوعی است.

تا می‌توانید موهای خز را کنار بزنید تا پوست زیر خز را ببینید؛ اگر بافت پارچه‌ای زیرِ خز بود، محصول خز مصنوعی است. اما اگر پوست حیوان را تشخیص دادید، خز طبیعی است.اگر پالتوی شما خز طبیعی است.

اما برای شست‌و‌شوی پالتوی خز مصنوعی، از مایع لباسشویی و پایین‌ترین دور ماشین لباسشویی با آب خنک استفاده کنید. بعد از دور خشک‌کن، آن را از ماشین درآورده، بتکانید و به چوب لباسی آویزان کرده و در معرض هوا قرار دهید تا خشک شود. در‌نهایت با برس دندانه درشت، پالتو را شانه بزنید تا خز آن مرتب شود.

معمولاً پالتوهای خزدار زنانۀ خز طبیعی، از پوست حیواناتی مثل خرگوش، راکون، گربه، سگ آبی، روباه، سمور، سگ و… جنس داخلی آن‌ها از ساتن است. همۀ مدل‌ها دارای جیب بوده و با دکمه بسته می‌شوند و صد‌درصد اکریلیک هستند.

منبع: خشکشویی آنلاین پاکلین
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 31
تاریخ : شنبه 11 آبان 1398 زمان : 9:45 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

نحوه ست کردن دستمال جیب
ست کردن دستمال جیب

به نظر می رسد دستمال جیب را تنها برای محیط های رسمی و مراسم های بخصوص می توان استفاده کرد. شاید اگر در حالت عادی دستمال جیب استفاده کنید بیشتر نگاه ها به سمت شما باشد و احساس عجیبی را تجربه کنید.

البته دستمال جیب را می توان با کت تک نیز پوشید. برخی افراد از دستمال جیب برای ظاهر بهتر ژاکت (مثل ژاکت جین) نیز استفاده می کنند. اصولاً لوازم جانبی باید در اختیار شما و سبک پوشش شما باشند. برای استفاده در سبک پوشش روزمره باید به جنس و رنگ دستمال دقت بیشتری داشته باشید.

سعی کنید رنگ و طرح های متفاوتی را امتحان کنید. طرح های چهارخانه یا گینگام در رنگ های اصلی و غلیظ می تواند گزینه ی مناسبی باشند. از آنجایی که دستمال جیب بر خلاف کراوات بخش عمده ای از پوشش شما را در بر نمی گیرد می توان گزینه های مختلف را امتحان کرده و قواعد را زیر پا گذاشت.

روش های متفاوتی برای استفاده از دستمال جیب وجود دارد. مدل ساده یکی از محبوب ترین روش هاست. به سادگی دستمال را تا کرده و داخل جیب خود بگذارید. کافی است یک خط راست بالای جیب شما به وجود بیاورد. مدل تاجی نیز برای مراسم های ویژه می تواند مناسب باشد.

منبع: خشکشویی آنلاین پاکلین
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 30
تاریخ : شنبه 11 آبان 1398 زمان : 9:45 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

نحوه ست کردن کت تک مردانه
نحوه ست کردن کت تک
پاکلین آموز – برای تیپ اسپرت مردانه، داشتن کت تک لازم است. شاید کت اسپرت به اندازه کت و شلوارهای رسمی کاربرد گسترده نداشته باشند، اما ما می خواهیم در این راهنما، ست کردن کت اسپرت با سایر لباسها را به شما نشان دهیم. با انتخاب طرح، رنگ و نوع پارچه در کت تک، میتوانید ست های اسپرت مختلفی را ایجاد کنید.

کت اسپرت مردانه

بسته به حرفه و سلیقه شخصی شما، حداقل یک کت و شلوار و یک کت تک در کمد لباس هایتان دارید. برای برخی از شما این کت ممکن است باقیمانده از یک کت و شلوار قدیمی تر باشد، و نکته جالب این است که ممکن است شما حتی یک کت اسپرت هم نداشته باشید. کت های اسپرت برای مردان از غیر رسمی ترین نوع پوشش هستند.

چرا هر مردی باید کت اسپرت در کمد لباسش داشته باشد:

اگر شما هر هفته در مهمانی ها و عروسی ها، با کت و شلوار حضور پیدا کنید، حتما به این نتیجه رسیده اید که آرامش را در تیپ اسپرت خواهید یافت. کت اسپرت با پیراهن و شلوار جین. این لباس ها بهترین انتخاب برای یک ست لباس غیر رسمی خواهند بود، به همین علت شما هیچ وقت احساس ابهام در انتخاب نخواهید داشت.اگر با این توصیفات همچنان علاقه ای به پوشیدن کت های اسپرت ندارید، شاید این واقعیت که حالت مردانه کت تک، وجهه مردانه شما را بیشتر کرده و همچنین شانه و پایین تنه تان را بهتر نمایش می دهد، قانع تان کند.

به استثنای اینکه شما در مورد ویژگی های متمایز انواع کت های مردانه آشنایی دارید، به احتمال بسیار زیاد کت اسپرت هم برای شما مثل کت مردانه به نظر می آید. به طور کلی کت های مردانه برای این که ظاهر با هوش تری داشته باشید مناسب هستند در حالی که کت های اسپرت برای تیپ های غیر رسمی تر مناسب هستند.

به طور سنتی، کت های مردانه نماینده و نشان استایل های رسمی هستند که همراه با یک شلوار مردانه ست می شوند. تک کت ها جایی در بین این طیف قرار می گیرند که ظاهر آزاد تری دارند که مناسب موقعیت هایی هستند که میخواهید بهتر به نظر برسید اما هرگز با کت و شلوار رسمی ست نمی شوند.

کت های اسپرت آزادتر و راحت تر هستند، زیرا نیاز است که زیر آن ها قطعه ی دیگر لباسی پوشیده شود. در حالی که ظاهر ناهموار و یکدست نشده آنها ، قابل استفاده برای موقعیت های رسمی نیست اما کلید داشتن یک ظاهر هوشمندانه، آزاد و غیر رسمی است.

استایل اسپرت مردانه با کت تک :

به عنوان یک گزینه که راحت تر و غیررسمی تر از کت و شلوار باشد، کت اسپرت مناسب تر است. بنابراین، بسیاری از قوانین پوشیدن کت و شلوار اینجا هم اعمال می شود. شما می خواهید که ظاهرتان با کت اسپرت غیر رسمی به نظر برسد، نه اینکه ظاهر ژولیده و بد شکلی داشته باشید. در اینجا  به چند نکته در مورد چگونگی بررسی این که آیا اشتباهی انجام داده اید یا خیر اشاره می کنیم:

چاک ها و درزهای موجود در کت ها، سبب می شوند که ظاهر آزادتر و گشادتری داشته باشند. این چاک ها می توانند هم در پشت کت و هم در دو طرف آن دیده شوند. چاک های کناری کت ظاهر امروزی تری دارند اما چاک پشت کت نشانگر یک ظاهر سنتی و قدیمی ست.

اگر هنگامی که دکمه بالایی کت را می بندید، کت چروک می شود و با دکمه وسطی کت شما به شکل حرف ایکس در می آید ،به این معناست که کت برای شما تنگ است. این یک شیوه راحت برای متوجه شدن سایزتان است و شاید که در دفعه بعدی خرید لازم باشد سایز بزرگتری را انتخاب کنید. سرشانه کت دقیقا باید در حد فاصل بین شانه و بازو قرار بگیرد، و اگر بر روی بازو قرار بگیرد به این معناست که برای شما بزرگ است. و یا اینکه شانه هایتان برای قاب بدن تان بزرگ هستند که در این صورت می توانید کت های آزادتری را انتخاب کنید.

اگر فاصله ای بین یقه کت شما و پشت یقه پیراهن تان دیده می شود به این معناست که کت برای شما گشاد است. دشوار است که هیچ فاصله ای دیده نشود اما این میزان باید به حداقل برسد، حتی زمانی که می خواهید تیپ غیر رسمی داشته باشید. شما می خواهید که همه چیز با خطوط صاف و تمیز نشان داده شود. کت اسپرت ممکن است که مناسب ظاهر آزاد و راحت باشد اما هیچ عذری برای پارچه چروک و شلخته پذیرفته نیست.

از دیدگاه کاربردی، این مدل کت ها برای گرم نگه داشتن بدن هستند و همچنین به علت داشتن جیب های متعدد برای به همراه داشتن ملزومات نیز مفید هستند. علاوه بر آن ظاهر شیکی دارند و شما در برابر افرادی که به صورت یکسان از کت و کراوات استفاده می کنند متمایز خواهید بود.

کت اسپرت چیست ؟

اولا مهم است که تفاوت بین کت اسپرت و تمام سبک های دیگر کت مردان که در بازار وجود دارند را بدانیم. کت اسپرت در اصل یک نماد تجمل بوده و به طور خاص برای ورزش هایی مانند تیراندازی استفاده می شد. در طول زمان، سبک و هدف کت اسپرت تغییر کرده است و در حال حاضر با سبک کلاسیک و غیر رسمی هم همراه می شود. کت های اسپرت در طیف گسترده ای از رنگ ها، الگوها و پارچه ها عرضه می شوند.

کت اسپرت از کت و شلوار رسمی، غیر رسمی تر و همچنین سبک تر است، با این که از بافت پارچه سنگین تری در آن استفاده می شود اما نشانه اصلی آن داشتن چاک و شکاف در پشت لباس و همچنین آرنج تیکه دوزی شده است.

البته این نشانه ها در همه کت های اسپرت دیده نمی شوند اما رواج زیادی دارند. همانند انواع دیگر کت ها انواع جیب هم در آنها مشاهده می شود. مثلا مدل های تک دکمه، جفت دکمه روی سینه و همچنین سه دکمه هم مشاهده می شود. البته همه این عوامل به سلیقه شخصی فرد بستگی دارد.

کت اسپرت مردانه مد روز :

اگر می خواهید لباسی خریداری کنید که تا آخر عمر همراه تان باشد و همچنین قابلیت استفاده کردن را داشته باشد،از فکر کت تک ارزان بیرون بیایید و به سراغ یک کت  برند بروید. چون هرگز از مد نمی افتد. با این حال اگر به دنبال جایگزینی هستید می توانید رو به مدهای روز بیاورید، مطمئنا با هزینه ی پایین تری هم میتوانید آن ها را داشته باشید. همه این ها به این موضوع بستگی دارد که دقیقا به دنبال چه چیزی هستید.

انواع جنس پارچه کت های اسپرت :

پارچه پشمی :

این جنس ، یکی از سنتی ترین پارچه های استفاده شده برای کت های تک است و معمولا در طیف رنگ های قهوه ای ، خاکستری و آبی دیده می شود.

کتان :

به عنوان یک پارچه سبک، بهترین انتخاب برای تابستان است.

تویید ( نوعی پارچه پشمی) :

این جنس یکی دیگر از انواع پارچه های سنتی ست ، اما ضخیم تر است و وزن سنگین تری دارد.

پارچه های طرح دار :

این جنس پارچه دارای الگوی پرنقش و نگار و شلوغ ست ، بنابراین برای هر لباسی مناسب نیست، اما به عنوان یک سبک کاملا انگلیسی شناخته می شود.

فلانل :

نوعی پارچه نرم است که میتوانید در رنگ های متنوع آن را ببینید و همچنین میتوانید آن را با تزیینات و زیورآلات خود ست کنید.

رنگ های کت اسپرت :

مشکی ، خاکستری، قرمز، قهوه ای، گلبهی مایل به رنگ پوست بدن، آبی روشن، آبی چهارخانه، آبی کاربنی و سفید

راهنمای ست کردن کت تک :

بعد از این که کت اسپرت را برای پوشیدن انتخاب کردید نوبت به این می رسد که آن را با چه چیزی ست کنید. خوشبختانه پوشیدن کت اسپرت یک سلیقه کاملا شخصی است و تنها چند قاعده کوچک برای رعایت کردن لازم است. شما می توانید آن را به همراه پیراهن، کراوات، شلوارهای پارچه ای و حتی با شلوارهای غیر رسمی ست کنید.

اگر قرار ملاقات مهمی دارید که نیاز است باهوش تر به نظر برسید، مثلا برای یک قرار کاری، سعی کنید که همراه با کت اسپرت یک پیراهن ساده بپوشید. پیراهنی که حتی اگر با کت و شلوار هم بپوشید به آن بیاید.

اگر که میخواهید کت طرح دار بپوشید، حتما به این نکته توجه داشته باشید که در بقیه اجزاء استایل تان از لباس های طرح دار و شلوغ استفاده نکنید و رنگ های ساده را انتخاب کنید. همینطور شما میتوانید یک کت با رنگ روشن را با شلوار به رنگ تیره ست کنید و همچنان خوش تیپ به نظر بیایید، شما مجبور نیستید که فقط از رنگ هایی در یک طیف خاص استفاده کنید ، این اجبار فقط در کت و شلوار وجود دارد.

برای یک ظاهر هوشمندانه و مناسب در ماه های سردتر شما میتوانید از یک ژاکت زیر کت خود استفاده کنید. از آنجا که کت های اسپرت با این هدف طراحی شده اند که زیر آن لباسی پوشیده شده باشد، آنقدری گشاد هستند که شما عظیم الجثه به نظر نیایید. برای موقعیت هایی که غیر رسمی تر هستند، مثل شام در منزل یک دوست و یا یک گشت شبانه، شما میتوانید زیر کت اسپرت از تی شرت و یا یقه اسکی استفاده کنید.

در حالیکه ست کردن کت مردانه دو دکمه با تی شرت بسیار دشوار است، اگر بخواهید آن را با کت اسپرت بپوشید کار بسیار آسان تری خواهید داشت. وسوسه نشوید که با پوشیدن کفش های ورزشی  تیپ کاملا اسپرتی بزنید چون ظاهر کاملا ژولیده و شلخته ای خواهید داشت. در عوض سعی کنید با پوشیدن کالج های مردانه و یا چکمه استایل بهتری داشته باشید.

استایل کت تک با شلوار جین

یکی از بهترین چیزها در مورد کت های اسپرت این است که آنها را می توان با شلوار جین پوشید. شما دیگر مجبور نیستید کت و شلوارهای رسمی را بپوشید و به جای آن می توانید شلوارهای جین راحت تان را به تن کنید. یکی از آسان ترین شیوه های ست کردن لباس است البته به شرطی که هم کت اسپرت و هم شلوار جین را به درستی انتخاب کرده باشید.

با این استایل قرار است که شما باهوش تر به نظر برسید، بنابراین از پوشیدن شلوارهای جین شلخته خودداری کنید. میتوانید یک شلوار جین جذب و یا معمولی را انتخاب کنید که ظاهر یک دستی به شما بدهد. رنگ شلوار جین تان را طوری انتخاب کنید که از رنگ کت تان تیره تر باشد، این کار نه تنها انتخاب ماهرانه تری ست بلکه به شما کمک می کند تا لکه های غذا را نیز پنهان کنید.

از پوشیدن شلوارهای جین پاره، سایه دار و ساییده شده خودداری کنید تا ظاهر کلاسیک تری داشته باشید. برای کت تک، شما میتوانید الیاف پنبه ای را انتخاب کنید، که این موضوع را تضمین خواهد کرد که ظاهر رسمی مثل کت و شلوار نخواهید داشت.

چگونه برای کت و شلوار اندازه گیری کنیم؟

کت های اسپرت بافت با پارچه هایی از قبلی پارچه های پشمی، یادآور لباس های سنتی بریتانیایی که در ورزش تیراندازی استفاده می شوند هستند. طیف رنگ های قهوه ای و سبز مناسب ظاهر کلاسیک هستند در صورتی که رنگ های خاکستری بیشتر یادآور استایل های معاصرند.

کت خاکستری روشن به شما اجازه می دهد تا با پیراهن های رنگی رنگی بازی کنید که ممکن است به اندازه کافی شجاعت پوشیدن آن را نداشته باشید؛ برای مثال رنگ صورتی. پارچه های بافت به خوبی با شلوار جین ست می شوند زیرا ظاهر لایه لایه جذابی را می سازند.

کت های مردانه طرح دار

کت های اسپرت با طرح های چهارخانه، راه راه و همچنین دندان گرگی (پارچه های دارای خانه های مورب) نیز از گزینه های خوب دیگر هستند. طرح چهارخانه ریز و بافت نزدیک به هم به آسانی قابل ست شدن با شلوارهای کتان است. پارچه هایی که طرح چهار خانه بزرگتر دارند غیر رسمی تر هستند و می توانند به آسانی با شلوار جین هماهنگ شوند. اگر کت شما طرح دار است بسیار مهم است که بلوزی با رنگ ساده انتخاب کنید تا ظاهر غیرعادی نداشته باشید.

راهنمای کلی برای پوشیدن کت اسپرت :

  • به یاد داشته باشید که کت اسپرت غیر رسمی ترین نوع کت مردانه است. و در حالی که یک قطعه لباس تطبیق پذیر با همه چیز است، قابل استفاده در مواردی که کت و شلوار رسمی نیاز است، نیست. در حالی که کت های اسپرت به معنای انتخاب لباس آزاد و راحت است، اما باید به این نکته توجه داشته باشید که حتما باید اندازه تان باشد. اگر کت اندازه تان نباشد، ظاهری ژولیده خواهید داشت.
  • از آن مانند کت و شلوارهایتان مراقبت کنید، آن را تمیز و خشک نگه دارید و هرگز زمانی که چروکیده و کثیف است آن را بیرون از خانه نپوشید.
  • کت های اسپرت در طیف گسترده ای از رنگ ها و پارچه ها وجود دارند، بنابراین بهتر است چیزی را انتخاب کنید که با کمد لباس شما هماهنگی داشته باشد. نارنجی شطرنجی ممکن است به عنوان یک گزینه سرگرم کننده به نظر بیاید، اما اگر شما چیزی برای پوشیدن همراه با آن نداشته باشید و جایی برای پوشیدن آن نشناسید، در نهایت انتخاب بدی است.
  • کت اسپرت و شلوار جین ترکیبی ست که در قالب زمان نمی گنجد، اما برای اینکه بتوانید آن را درست ست کنید باید مطمئن شوید که کت و شلوار جین هر دو مناسب شما هستند.

حرف آخر:

کت اسپرت قطعه ای ارزشمند در کمد آقایان محسوب می شود و مانند کت و شلوار و تک کت مردانه کاربرد بی انتهایی دارند، اما بیشتر مناسب مواقعی هستند که می خواهید غیر رسمی لباس بپوشید. و همچنین چندین کاربرد دارند. برای مثال اگر به یک مهمانی شام به همراه همکاران تان دعوت شوید، کت اسپرت قطعه ای است که نه خیلی رسمی و پوشیده است و نه خیلی غیررسمی.

لحظه ای که به یک رویداد وارد می شوید و می بینید که لباس ناهماهنگی با جمع پوشیده اید، لحظه ای تحقیرکننده خواهد بود. اما تا زمانی که به یک جمع رسمی دعوت نشده اید، کت اسپرت می تواند انتخاب مطمئن و بهتری باشد. دیگر لازم نیست که نگران اشتباه کردن درباره استایل غیررسمی باشید، بلکه می توانید با استفاده از کت اسپرت تحسین همکاران تان را برانگیزید.

منبع: خشکشویی آنلاین پاکلین
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 37
تاریخ : شنبه 11 آبان 1398 زمان : 9:45 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

پاپیون و نکات مربوط به استفاده از آن
پاپیون

همراهان عزیز خبرنامه پاکلین لازم است قبل از خریدن پایپون و استفاده از آن در مراسم مختلف درباره آن اطلاعاتی داشته باشید.

سه نوع پاپیون داریم : self-tie ، clip-on و pre-tied . هیچ مرد خوش استایلی نباید کروات و پایپون آماده شده بخرد زیرا آنها برای کودکان مناسب هستند.

مدل clip-on نیز برای بزرگسالان خیلی مناسب نیست.

پهنای بندهای پاپیون نیز باید اندازه ی درستی داشته باشد و از پهنای صورت شما بیشتر نشود.

پاپیون را بهتر است که با پیراهن مردانه یقه بالدار بپوشید.

انواع پایپون

پارچه و الگو

پارچه های پشمی ، کتانی، جین، مادراس و … همه مواردی هستند که می توانند برای استفاده های روزمره مناسب باشند. برای مجالس و مراسم رسمی باید از پارچه و جنس های لطیف تر مانند ساتن استفاده کنید. این مدل کلاسیک و شیک است.

رنگ

قانون انتخاب رنگ پاپیون است است که با رنگ ست شما هم خوانی داشته باشد. اما نکته ای که باید رعایت شود این است که از رنگ های روشن و براق استفاده کنید زیرا توجه را از چهره ی شما به سمت آن معطوف می کند.

رنگ های جامد مناسب تر می باشند.

چه زمانی از آن استفاده کنیم؟

شاید باورش سخت باشد اما شما از پاپیون می توانید همه جا استفاده کنید. یعنی فقط مناسب مراسم خیلی رسمی نیست بلکه می توانید با کت اسپرت و بلیزر هم ست کنید اگر از طرح و رنگ و جنس درستی انتخاب کرده باشید.

منبع: خشکشویی آنلاین پاکلین
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 25
تاریخ : شنبه 11 آبان 1398 زمان : 9:43 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

پنجره دوجداره

این روزها با سرد شدن هوا و بهای بالای قیمت انرژی های حرارتی از یک سو و از سویی دیگر وجود طیف وسیعی از آلودگی های صوتی در شهرهای بزرگ شرایط را برای ارائه راه حل هایی که بتواند آپارتمان نشین ها را در حل این مسائل کمک کند، راهنمایی می کند. از اینرو راه حل استفاده از پنجره های دوجداره برای مقابله با سرما و نیز آلودگی صوتی بپردازیم.

امروزه کارشناسان انرژی به این نتیجه رسیده اند که ۴۰ درصد اتلاف انرژی ساختمان ها از طریق پنجره ها است. یکی از مهمترین راه های جلوگیری از این اتلاف انرژی استفاده از درب و پنجره دوجداره با شیشه‌های دوجداره است، به طوری که در حال حاضر ۷۰ درصد ساختمان های قاره اروپا از این نوع درب و پنجره دوجداره بهره می برند.

عموما پنجره های دوجداره، با عنوان فنی UPVC(Unplasticised Poly Vinyl Chloride) شناخته می شوند هرچند که در کشور ما واژه پنجره دوجداره به پنجره هایی که قاب آن از جنس های فلزی بوده و شیشه آن دوجداره می باشد نیز گفته می شود.

این ماده یک نوع ترموپلاست مدرن متشکل از مشتقات اصلی نفت خام و نمک طعام است.

علاوه بر این نوع پنجره دوجداره، امروزه پنجره های دیگری نیز با عنوان پنجره های چوبی، آلومینیومی و آهنی دوجداره نیز به خریداران پیشنهاد می شود که بعضا در کنار قیمت مناسب تر، برخی از ویژگی های اصلی پنجره های دوجداره را دارا نمی باشند. لذا در این مقاله ضمن مقایسه انواع این پنجره های موجود در بازار، به شناخت پنجره های اصلی دوجداره (UPVC) می پردازیم.

ساختار پنجره دوجداره:

اساس پنجره دوجداره، شیشه دوجداره آن است. سیستم شیشه دو جداره شامل دو یا چند لایه شیشه که به طور موازی در فواصل مساوی از یکدیگر قرار گرفته اند و توسط اسپیسر در دور تادور آن ، از هم جدا شده اند.

فضای بین شیشه ها را می توان با هوا یا گاز آرگون (عایق حرارتی) وهمچنین گازSF6 (عایق صوتی) و یا ترکیبی از هردو با فشاری تقریبا معادل فشار هوا پر نمود. در شیشه های دو جداره غالباً از اسپیسرهای آلومینیمی استفاده می شود که درون اسپیسر را با ماده رطوبت گیر (سیلیکا ژل) پر می کنند که این ماده سبب جذب رطوبت هوای مابین دو شیشه می گردد و توسط مواد درزگیر مناسب ، کاملاً آب بندی شده است.

انواع درب و پنجره دوجداره درب و پنجره های UPVC:

درب و پنجره دوجداره با یراق یک طرف بازشو ( Single Opening )

درب و پنجره دوجداره با یراق دو طرف بازشو ( Double Opening )

درب و پنجره دوجداره با یراق کشویی ( Sliding )

درب و پنجره دوجداره UPVC فرانسوی با مولیون متحرک ( French Window )

کدام پنجره دوجداره را تهیه کنیم؟

در صورتی که پنجره دوجداره از مواد مرغوب ساخته شود و نکات عایق بندی در ساخت آن و نیز ساخت شیشه دوجداره صورت پذیرد، می توان به آنچه از نصب این نوع پنجره های انتظار داشت دست یافت. اما با قیمت بالای استفاده از مواد مرغوب، پنجره های دارای قاب آلومینیومی که از شیشه های دوجداره استاندارد استفاده می کنند به عنوان جایگزینی مناسب مطرح شده است. در مورد عدم عایق بودن قاب آن در مورد حرارت، سازندگان معتقد هستند که این تلفات حرارتی کمتر از ۱۰% است و با توجه به قیمت تمام شده آن، عدم تغییر شکل با گذشت زمان و رنگ پذیری مناسب آن، گزینه ای قابل بررسی در انتخاب پنجره دوجداره است.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 34
تاریخ : یکشنبه 07 بهمن 1397 زمان : 19:25 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

برند سازی با استفاده از المان های سازمانی

هر یک از وجوه بصری برند که در داخل یا خارج یک سازمان یا شرکت استفاده می‌شوند طراحی خاصی صورت میگیرد.
موارد بصری مانند : مانتو فرم اداری ، لباس فرم ، لباس فرم هواپیمایی و لوازم داخلی سازمان تا تابلوهای سازمانی و سر در مجموعه متفاوت هستند.
با توجه به توضیح بالا، میتوان کاربردهای مهم المان های بصری یک سازمان یا موسسه را به صورت زیر بیان کرد:

هر سازمان ، شرکت ، اداره یا بنگاه اقتصادی و … نیازمند برنامه ای از پیش اندیشیده شده جهت ایجاد و حفظ ارتباط با مشتریان و مخاطبین خود است.
سازمان ها در رقابت تنگاتنگی با یکدیگر سعی در خلق تصویری متمایز از خود در اذهان مشتریان و مخاطبین داشته و تمام تلاش خود را بکار می گیرند تا اولین تصویر ذهنی مخاطبین از آن گروه کالایی یا خدماتی را از آن خود نماید. آنچه مسلم است برند سازی، لازمه چنین هدفی است که باید بر اساس برنامه ای منظم و مدون بر حوزه های تولید وبازرگانی، اعمال گردد. این مفهوم را نباید با برندسازی اشتباه گرفت، در واقع ایجاد هویت بصری بخش از برنامه برندسازی است.


هویت بصری سازمانی، تصویری متحد و یکپارچه از سازمان ایجاد می کند. از نشانه( آرم) و اوراق اداری گرفته تا تابلوها، از بدنه خودروهای در اختیار، تا سبک و سیاق تبلیغات، از یکسان سازی و استاندارد سازی لوگو، نشانه ها، رنگ ها، فونت ها گرفته تا هر چیزی که به آن سازمان مربوط می شود را شامل می شود و آگاهی نسبت به سازمان را افزایش می دهد.
هویت سازی بصری اقدامی مهم و خطیر است که با انجام دادن آن نام تجاری سازمان یا محصول آن، وجه، نمود و ارزش افزوده پیدا می کند. اگر این هویت به درستی طراحی و اجرا شود، یادآور همیشگی و مستمر چهره سازمان بوده که در همه جا قابل رؤیت بوده و همه سهامداران، مشتریان و مخاطبان با دیدن آن خرسندانه به حرکت در آمده و وفاداری خود نسبت به برند را افزایش می دهند.

لباس فرم اداری زنانه

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 47
تاریخ : یکشنبه 25 تیر 1396 زمان : 11:44 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

مانتو شلوار فرم اداری کد ۲۱۱

تولیدی مانتو مزون جلال

33920173

09196220534

مانتو شلوار فرم اداری کد ۲۱۱ تولید شده از بهترین نوع پارچه لباس فرم اداری زنانه می باشد. سایزبندی این مدل طبق سفارش شما قابل عرضه و تولید می باشد همچنین رنگ این مانتو شلوار اداری قابل تغییر می باشد و دارای رنگبندی متنوعی از لحاظ پارچه می باشد.

لباس فرم اداری شیک

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : لباس فرم , لباس فرم اداری , لباس اداری زنانه , لباس فرم زنانه , لباس فرم اداری زنانه , مانتو فرم , مانتو فرم اداری , مانتو اداری ,
بازدید : 53
تاریخ : یکشنبه 11 تیر 1396 زمان : 6:59 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

مانتو شلوار فرم اداری

تولیدی مانتو مزون جلال

33920173

09196220534

مانتو شلوار فرم اداری کد ۲۱۲ مناسب برای تمامی شرکتها سازمانها و ادارات دولتی و خصوصی می باشد این مانتو شلوار بسیار زیبا شیک و جدید از بهترین نوع پارچه و برش دوخته شده است و دارای سایزبندی و رنگبندی بسیار متنوع می باشد و مناسب با انواع شغل شما مدیران خوش سلیقه می باشد.این مدل دارای یک مانتو فرم اداری ، شلوار فرم اداری و در صورت نیاز یک کلاه فرم اداری نیز می باشد.

مانتو فرم اداری

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : لباس فرم , لباس فرم اداری , لباس اداری , لباس فرم اداری زنانه , مانتو فرم اداری , مانتو اداری , لباس فرم زنانه , لباس اداری زنانه ,
بازدید : 51
تاریخ : یکشنبه 11 تیر 1396 زمان : 6:57 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

لباس فرم مهمانداری

لباس فرم مهمانداری کد ۲۱۳ یک مدل لباس فرم مهمانداری مناسب برای انواع لباس فرم مهمانداری آژانس های هواپیمایی ، هتل ها ، کترینگ ها و … می باشد. این مدل دارای رنگبندی متنوع می باشد همچنین دارای سایزبندی بسیار زیادی می باشد.
این مدل دارای یک دست سارافون و یک دست شلوار فرم و یک شومیز فرم است.
نکته : در صورت نیاز کلاه فرم می توانید این مدل را با کلاه فرم سفارش دهید.

لباس فرم مهمانداری آژانس هواپیمایی

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : لباس فرم , لباس فرم اداری , لباس اداری , لباس فرم اداری زنانه , مانتو فرم اداری , مانتو اداری , لباس فرم مهمانداری , لباس مهمانداری ,
بازدید : 72
تاریخ : یکشنبه 11 تیر 1396 زمان : 6:55 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

مانتو شلوار فرم اداری کد ۲۱۴

تولیدی مانتو مزون جلال

33920173

09196220534

مانتو شلوار فرم اداری کد ۲۱۴ یک مدل بسیار زیبا ، شیک و جدید از مدل های مانتو شلوار فرم اداری تولیدی مانتو مزون جلال می باشد این مدل از مانتو شلوار دارای از نظر رنگبندی و سایزبندی تنوع بسیار زیادی دارد و مناسب برای تمامی شرکت ها و ادارات و سازمان ها برای استفاده به عنوان لباس فرم اداری زنانه می باشد.

لباس فرم اداری زنانه

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : لباس فرم , لباس اداری , لباس فرم اداری , لباس فرم زنانه , لباس اداری زنانه , لباس فرم اداری زنانه , مانتو فرم , مانتو اداری , مانتو فرم اداری ,
بازدید : 48
تاریخ : یکشنبه 11 تیر 1396 زمان : 6:53 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

لباس فرم آژانس هواپیمایی

تولیدی مانتو مزون جلال

33920173

09196220534

لباس فرم آژانس هواپیمایی کد ۲۱۵ این مدل از لباس فرم تولید شده در تولیدی مانتو مزون جلال مناسب برای لباس فرم آژانس هواپیمایی و مهمانداری آژانس هواپیمایی می باشد.
تولیدی مانتو مزون جلال تولید کننده لباس فرم آژانس هواپیمایی و مهمانداری آژانس هواپیمایی با پشتوانه ای از طرح و اندیشه نو و جدید با اهداف بلند در زمینه تهیه و تولید و پخش انواع لباس فرم آژانس هواپیمایی و مهمانداری آژانس هواپیمایی فعالیت دارد.
این مدل از لباس فرم آژانس هواپیمایی در رنگ بندی و با استفاده از بهترین پارچه تولید می شود.

لباس فرم مهمانداری آژانس هواپیمایی

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : لباس فرم , لباس فرم اداری , لباس فرم زنانه , لباس اداری زنانه , لباس فرم هواپیمایی , لباس فرم آژانس هواپیمایی , مانتو فرم , مانتو اداری , مانتو فرم اداری ,
بازدید : 50
تاریخ : یکشنبه 11 تیر 1396 زمان : 6:51 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

مانتو شلوار و لباس فرم اداری

تولیدی مانتو زمون جلال

33920173

09196220534

مانتو شلوار فرم اداری
این مدل مناسب برای تمامی شرکتها ، ارگان ها ، سازمان های به عنوان لباس فرم اداری زنانه ( خانمها ) می باشد.
سایز :۳۴ تا ۶۰ و طبق سفارش شما مشتریان عزیز
رنگبندی : مشکی و سورمه ای و طبق سفارش شما مشتریان عزیز
این مدل از لباس فرم اداری زنانه بسیار زیبا و شیک شامل موارد زیر است:
یک دست مانتو و شلوار فرم اداری
یک دست مقنعه فرم اداری
یک عدد کلاه لباس فرم اداری

مانتو شلوار لباس فرم اداری زنانه خانمها

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : مانتو شلوار فرم اداری , مانتو فرم اداری , مانتو اداری , مانتو شلوار , لباس فرم اداری , لباس اداری , لباس فرم اداری زنانه , لباس زنانه , لباس اداری زنانه , لباس فرم زنانه ,
بازدید : 323
تاریخ : یکشنبه 11 تیر 1396 زمان : 6:48 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

مانتو و شلوار فرم اداری

تولیدی مانتو مزون جلال

33920173

09196220534

 

 

مانتو و شلوار فرم اداری مناسب برای لباس های آژانس های هواپیمایی و لباس و مانتو فرم اداری شرکت ها سازمانها ارگان ها
دارای رنگ بندی مشکی سورمه ای و با خرج کار طلایی (طبق سفارش کارفرما رنگ طلایی تعویض می شود)
دارای کلاه فرم اداری و آژانس هواپیمایی (مدل کلاه طبق سفارش)
دارای سایزبندی متفاوت و متنوع از سایز ۳۴ تا سایز ۶۰

مانتو و شلوار فرم اداری لباس هواپیمایی

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : لباس فرم , مانتو فرم , مانتو فرم اداری , مانتو اداری , مانتو شلوار اداری , مانتو شلوار فرم اداری ,
بازدید : 73
تاریخ : یکشنبه 11 تیر 1396 زمان : 6:45 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

ویژگی یک کارمند شیک پوش

ویژگی یک کارمند شیک پوش

همیشه نگرانی ها درمورد اینکه سرکار چه لباس فرمی را بپوشید که هم تاثیرگذار باشد و هم موجه به سختی های کار اضافه می کند و اگر تازه وارد محل کارتان شده باشید واقعا می تواند به موردی استرس زا در شما تبدیل شود، اما چه راه حلی وجود دارد ؟؟؟
با استفاده از نکته های پیشنهادی که در ادامه می آید می توانید درباره انتخاب لباس فرم محل کارتان تصمیم بگیرید.

مناسب با کارتان لباس فرم بپوشید

اگر مستقیما با مشتری سروکار دارید، لازم است یک کارمند شاداب و خوش تیپ به نظر برسید ولی اگر تمام مدت در یک اتاق هستید یا شغلتان تمیز و اتو کشیده نیست می توانید لباستان را با آزادی بیشتری انتخاب کنید. اگر با بچه ها سروکار دارید بهتر است ساده تر لباس بپوشید. بچه ها پیچیده نیستند. شما هم بهتر است پیچیده عمل نکنید.

موها و آرایش ساده داشته باشید

صبح ها بیشتر از ۳۰ دقیقه وقت خود را صرف آماده شدن نکنید. بیش از حد با موها و آرایش صورتتان بازی نکنید. مدل های ساده مو و آرایش های ملایم بیشتر مواقع برای کار مناسب تر است و شما یک کارمند شیک پوش به نظر می آیید.

در شیک پوش بودن خلاق باشید

می توانید با عوض کردن نوع دکمه های یک لباس آن را از یک لباس غیررسمی به لباسی موجه و مناسب تبدیل کنید.

لباس فرم تنگ نپوشید

لباس تنگ انتخاب درستی برای لباس فرم اداری نیست. کار همیشه همراه با فعالیت است حتی اگر پشت میزنشین باشید، لباس فرم تنگ فعالیت داشتن را مشکل می کند. تمام مدت کار لباس تنگ پوشیدن اصلا کار راحتی نخواهد بود و همچنین پوشیدن لباس های خیلی گشاد می تواند شما را نامرتب و شلخته نشان دهد و دیگر یک کارمند شیک پوش نباشید.

کفش هایتان را برق بیندازید

داشتن کفش های تمیز و براق شما را مرتب تر و شیک پوش تر نشان می دهد.

شک نداشته باشید

اگر برای پوشیدن یک لباس فرم اداری یا استفاده از یک لباس جانبی مثل شال، دستمال گردن و… در شک هستید آن را کنار بگذارید. تمام طول روز را با شک گذراندن و به این فکر کردن که انتخابتان درست بوده یا نه، انرژی شما و تمرکزتان را خواهد گرفت پس چیزی بپوشید که واقعا به آن مطمئن هستید و در آن احساس راحتی می کنید.
کفش پاشنه دار برای هر کسی مناسب نیست
کفش پاشنه دار به نظر بعضی ها خیلی دخترانه و برای بعضی ها باعث عذاب کشیدن در راه رفتن است، ولی اگر می خواهید خوب لباس بپوشید یا جوان تر و شاداب تر به نظر برسید، نه همیشه ولی گاهی وقت ها پوشیدن کفش پاشنه دار می تواند کمک خوبی برای شما باشد. پس بهتر است یک جفت کفش پاشنه دار با پاشنه متوسط داشته باشید، ولی اگر باز هم فکر می کنید با این نوع کفش احساس راحتی نمی کنید؛ به هیچ وجه کفش پاشنه بلند نپوشید.

به لباس پوشیدنتان اعتماد داشته باشید

با اعتماد به نفس به خودتان نگاه کنید و همیشه شاداب باشید. هیچ چیز مهم تر از آن نیست که انتخاب خودتان را قبول داشته باشید.

حتما این رنگ ها را در لباس خودتان داشته باشید

قهوه ای، مشکی، سفید و خاکستری رنگ هایی است که همیشه به راحتی با بقیه رنگ ها هماهنگ می شوند. اگر می خواهید جوان تر به نظر برسید از ترکیب رنگ سفید و مشکی استفاده کنید.

خوب لباس پوشیدن به معنای گران پوشیدن نیست

لازم نیست حتما لباس فرم اداری شما از مارک های خاصی باشد تا احساس خوبی داشته باشید و مهم تر از قیمت و مارک ؛ خوش دوخت بودن آن و مرتب بودن لباس است.

کفش جلوباز نپوشید

این مدل کفش انتخاب درستی برای محل کار نیست زیرا شما را در انتخاب جوراب محدود می کند و همیشه باید مواظب ناخن های پایتان هم باشید چه مرد باشید و چه زن.

خریدتان را فقط از یک فروشگاه انجام دهید

اگر از فروشگاهی بلوز خریدید از هما ن جا برای آن شلوار و ژاکت و… انتخاب کنید به این ترتیب بهتر می توانید لباس هایتان را با هم هماهنگ کنید.
گرد آوری شده توسط : تولیدی مانتو مزون جلال

لباس فرم زنانه

امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 5

بازدید : 80
تاریخ : یکشنبه 04 تیر 1396 زمان : 15:24 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

لباس فرم هتل و رستوران

لباس فرم هتل و رستوران

تولیدی مانتو مزون جلال تولید کننده لباس فرم هتل ها و لباس فرم رستوران ها با پشتوانه ای از طرح و اندیشه نو و جدید با اهداف بلند در زمینه تهیه و تولید و پخش انواع لباس فرم هتل و رستوران فعالیت دارد.
تولید لباس فرم هتل
تولید لباس فرم رستوران
تولید لباس فرم کترینگ ها
تولید لباس فرم تالار ها
تمامی لباس های فرم هتل و رستوران ذکر شده دارای رنگ بندی و با استفاده از بهترین پارچه جهت تولید مورد استفاده قرار میگیرد.
در لباس های فرم هتل و رستوران امکان تولید در رنگ بندی های مختلف با توجه به مانتو و شلوار فرم اداری ، می باشد .

لباس فرم هتل

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 122
تاریخ : یکشنبه 04 تیر 1396 زمان : 15:23 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

پاک کردن آدامس از لباس

پاک کردن آدامس از لباس

روش های مختلفی برای پاک کردن آدامس چسبیده به لباس وجود دارد که ما در این مقاله به آن می پردازیم .
آدامس از جمله خوراکی هایی است که وقتی به لباس می چسبد، مشکل ساز می شود و به راحتی برطرف نمی شود مخصوصا این اتفاق بیشتر در محیط کار می افتد حال فرض کنید که آدامسی به لباس فرم اداریتان بچسبد چه اتفاقی می افتد ؟ مشخصا اگر نتوانید آن را پاک کنید مجبورید یک لباس فرم دیگر تهیه کنید.
در ادامه چندین روش مختلف برای پاک کردن آدامس از روی پارچه آمده است:
فریز کردن آدامس :
اگر آدامس به لباس چسبیده است می توانید آن را در فریز قرار دهید تا آدامس سفت شود، سپس با تراشیدن به راحتی از لباس جدا می شود. اگر آدامس به جایی چسبیده که امکان در فریز قرار دادن وجود ندارد، مانند مبل، صندلی و …، می توانید از تکه های یخ استفاده نمایید و آن را بر روی آدامس بمالید تا به این ترتیب تکه های آدامس کنده شود.
سرکه :
بر روی محلی که آدامس چسبیده است سرکه بمالید به نحوی که سرکه، لکه آدامس را در بر بگیرد. به این ترتیب آدامس در سرکه حل شده و راحت پاک می شود. اگر قبل از انجام این کار سرکه را گرم کنید، این کار بسیار سریعتر و راحت تر انجام خواهد شد. می توانید این کار را با آبلیمو نیز انجام دهید.
سفیده تخم مرغ :
سفیده تخم مرغ می تواند آدامس چسبیده به لباس و مو را پاک کند. برای انجام این کار، سفیده تخم مرغ را روی آدامس بریزید، بعد از چند دقیقه به آرامی و با ناخن، تکه های آدامس را جدا نمایید.
مایع ظرفشویی و نمک :
در صورتی که آدامس روی پارچه پخش شده باشد، این روش می تواند مفید واقع شود. برای این کار ابتدا بر روی لکه آدامس، مایع ظرفشویی و سپس نمک بریزید و سپس با استفاده از چاقو یا کاردک یا وسیله ای مشابه، تکه های آدامس را جدا کنید.

پاک کردن آدامس از لباس

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 35
تاریخ : یکشنبه 04 تیر 1396 زمان : 15:23 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

مانتو اداری

مانتو اداری

لباس نشانگر شخصیت هر فردی است، انتخاب مانتو بر اساس اندازه قد ، اندازه اندام و سلیقه هر فردی است. مانتو هایی که کاربری روزانه دارند و مکرر از آن‌ها در محیط های اداری استفاده می‌کنید حتما باید تن خور مناسبی داشته باشند ، و از لحاظ رنگ هم مناسب شما و محیط اداری شما باشد. همچنین مناسب بودن پارچه برای فصل را نیز به این فاکتورها باید اضافه کنیم.
تولیدی مانتو مزون جلال در این مقاله قصد دارد اطلاعاتی برای مدل مانتو اداری مناسب محیط کار و دانشگاه در اختیار شما قرار دهد.
سعی کنید برای انتخاب مانتو اداری برای محیط کار یا دانشگاه از رنگ‌های تیره تر مثل مشکی، قهوه ای ، سورمه ای و خاکستری … استفاده کنید.
رنگ قهوه‌ای و آجری رنگ‌های مناسب برای مانتوهای رسمی اند و آرامش را برای شما به ارمغان می‌آورد.
خانم‌ هایی با قد کوتاه و متوسط ، مدل مانتو اداری کمی بلند پیشنهاد می‌شود.
همچنین خانم‌هایی قد بلند بهتر است مانتوهای کوتاه تر بپوشند. برای فصل پاییز و زمستان که هوا سرد است، مانتو های اداری با رنگ‌های تیره بسیار مناسب هستند. می‌توانید در این فصل‌ها از انواع بارانی نیز استفاده کنید. اگر از هواداران رنگ های روشن و زنده تر هستید، رنگ هایی مانند کرم، زیتونی و قهوه ای روشن بپوشید.
خانم‌ های چاق بهتر است از مانتو هایی با خطوط عمودی در طرح پارچه استفاده کنند. دقت کنید خطوط افقی، شما را چاق‌تر نشان می‌دهد.

مدل مانتو اداری

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 34
تاریخ : یکشنبه 04 تیر 1396 زمان : 15:18 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

ویژگی های یک لباس فرم مناسب

داشتن یک ظاهر مناسب یکی از ضروریات در محل کار همه ما است. وقتی ظاهر ما مناسب نباشد مطمئنا از ما به خوبی استقبال نخواهد شد و در بعضی مواقع حتی شانس پیشرفت را از دست خواهیم داد. بی توجهی به ظاهر از محبوبیت ما در محل کارما می کاهد. سوالی که اکثر افراد زیاد می پرسند این است که لباس فرم مناسب ما در محل کار ما کدام است؟ در این مقاله راهکارهایی را برای انتخاب لباس فرم مناسب محل کار در اختیارتان می گذاریم.
معمولا هر محیط کاری قانون پوشش خاصی دارد و همه باید از آن پیروی کنند. اما هرکسی به طور متفاوت بنا به سلیقه لباس فرم مناسب محل کار خود را انتخاب می‌کند.
ممکن است خیلی ساده به نظر برسد، اما اکثرا در این مورد اشتباه می‌کنند. لباس های فرم بزرگ و یا کوچک انتخاب نکنید چون اصلا خوب به نظر نمی‌رسند .
توجه کنید که عینک را خیلی پایین بینی قرار ندهید، و با آن بازی نکنید چون واقعا حواس بقیه را پرت می‌کند.
هیچوقت با موهای خیس از خانه بیرون نروید چون به نظر می‌رسد که از زندگیتان راضی نیستید و علاقه‌ای به شغلتان ندارید.
یک کیف مناسب که وسایل داخل آن دیده نشود انتخاب کنید و داخل آن را همیشه مرتب نگه دارید مخصوصا کیف‌هایی که زیپ ندارند و هر کسی داخل آن را می تواند ببیند اصلا مناسب نیستند. گشتن زیاد داخل کیف برای پیدا کردن وسایل در آن جلوه خوبی ندارد.
از عطر‌های تند استفاده نکنید. از دوستانی که به آن‌ها اعتماد دارید درباره عطر‌هایی که استفاده می‌کنید بپرسید و نظر بخواهید. از ضد عرق و عطرهای ملایم استفاده کنید.
کفش براق اولین چیزی است که توجه را به خودش جلب می‌کرد. پس همیشه کفش‌هایتان را واکس زده نگه دارید.
هیچ وقت ریسک نکنید و با لباس فرم بدون اتو به محل کارتان نروید.
از ساعت استفاده کنید، ساعت باعث می شود شما وقت شناس به نظر برسید.
به رنگ لباس فرمی که می‌پوشید توجه کنید. لباس های فرم تیره قدرت بیشتری را نسبت به لباس های فرم روشن‌تر نشان می‌دهند.
اگر می‌خواهید کار خود را ارائه دهید سعی کنید رنگ لباس فرم شما با صحنه پشت سرتان هم رنگ نباشد.
به این نکته توجه کنید که لباس‌های فرم براق حواس را پرت می‌کند و تعادل دیداری را به هم می‌زنند. از پوشیدن این نوع از رنگ‌ها در محیط کار اجتناب کنید.
از کفش‌ های پاشنه‌ دار خیلی بلند ،مانتو فرم اداری خیلی کوتاه، مدل موی نامناسب و … برای محیط کار اجتناب کنید. زیرا باعث می‌شود روی حرف‌هایتان حساب نکنند.
قرار نیست رکورد بزنید. وقتی چند تا انگشتر در انگشتان شما باشد تمام تمرکز طرف مقابل روی انگشتان شما خواهد بود. همینطور اگر النگوها بهم برخورد کنند و صدا دهند، جلوه خوبی ندارد.
نوشته شده توسط: تولیدی مانتو

لباس فرم اداری زنانه

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 67
تاریخ : یکشنبه 04 تیر 1396 زمان : 15:16 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

تیپ مناسب خانم ها در اداره چطوری است؟

تحقیقات نشان داده که ما همیشه باید باید مناسب کاری که انجام می دهید لباس بپوشیم . این قضیه برای تمام وسایل شما هم صدق می کند و ما صرفا راجع به مانتو شلوار فرم اداری یا لباس فرم اداری شما صحبت نمی کنیم و همه ی اکسسوری هایی که در محل کار هم با آن ها سرو کار دارید مد نظر ماست. دانش شما درباره ی اینکه در محل کار چه می پوشید خیلی مهم است و در این مقاله ما قصد داریم تا شما را در این زمینه راهنمایی کنیم.
حتما از یک دفترچه یادداشت در محل کارتان استفاده کنید.
این سیستم شدیدا قابل تغییر است و شما گزینه های زیادی برای انتخاب کردن دارید، مانند تقسیم کننده ها و پدهای یادداشت رنگی و کاغذ های چسبان و … نوت برداشتن شما را آدمی منظم و با سلیقه نشان می دهد.
در اداره از مانتو فرم اداری شیک استفاده کنید
یک مانتو فرم اداری شما را حرفه ای تر نشان می دهد.
کارت های بانکیتان را در یک کیف چرمی زیبا و رنگی نگاه دارید
سعی کنید کیف نگه دارنده ی کارت شما هم مانند کارت ها در چشم باشد.
لوازم آرایش را همیشه در کیفتان داشته باشید
برای مواقع اضطراری و آرایش های سریع حتما لوازمی مثل کرم و نرم کننده و ریمل را در کیفتان داشته باشید.
ماوس پد رنگی انتخاب کنید
این کار انگیزه دهنده و روحیه ی شاد دهنده به شماست با اینکه کمی کودکانه به نظر می رسد ولی بسیار تاثیر گذار است.
جاکلیدی آویزان داشته باشید
زیبا، استایلیش و کاملا سرگرم کننده در مواقع رفع خستگی
تقویم رومیزی استفاده کنید
روز و تاریخ را همیشه جلوی چشمتان داشته باشید و از قرار ها غافل نشوید.

مانتو فرم اداری زیبا

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 46
تاریخ : یکشنبه 07 خرداد 1396 زمان : 11:24 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

انتخاب لباس زنانه مناسب برای محیط های اداری

هر شخصی باید لباس مناسب محیطی را که در آن فعالیت و کار می‌کند را بپوشد چه منزل باشد چه محیط اداری باشد و چه مجالس باشد. اما انتخاب لباس برای محیط اداری از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است به خصوص برای خانم‌های شاغل. به همین دلیل ضروری است که لباس‌های لازم برای محیط کار را بهتر بشناسید و روش‌های انتخاب لباس‌ های مناسب برای محیط اداری و کاری را نیز بیاموزید . در این مقاله ما سعی داریم انتخاب لباس‌ زنانه مناسب برای محیط کاری را به شما آموزش دهیم.
گام اول: داشتن تمام لباس‌ های اساسی و ضروری برای محیط اداری و کاری
لباس‌ اداری و کاری زنانه در کشور ما می‌تواند به موارد زیر خلاصه شود:
مانتو فرم : شما به دو یا سه عدد مانتو با رنگ‌های ترجیحا تیره مثل مشکی و سرمه‌ای نیاز دارید.
کفش مناسب : بسته به سبک و سلیقه شما می‌توانید از کفش پاشنه بلند یا کفش‌های دیگری که مناسب اداره هستند استفاده کنید.
شلوار فرم : شلوار پارچه متناسب با مانتو می‌تواند انتخاب خوبی باشد.
کیف فرم : کیف اداری شما باید جادار و شیک و در عین حال ساده و کلاسیک باشد.
گام دوم: به روز کردن فصلی لباس‌ فرم اداری بر اساس آب و هوا
مسلما پوشیدن لباس‌های تکراری همه را خسته می‌کند و علاوه بر آن با کهنه شدن لباس‌ها ضروری است، که لباس‌ها را نو کنید. در این مورد می‌توانید متناسب با فصل و آب و هوا، لباس‌های مناسب آن فصل را تهیه کنید مثل مانتوی نازک برای تابستان یا پوتین برای زمستان. در این موارد می‌توانید بر اساس مد هم عمل کنید.
گام سوم: داشتن چند ایده آماده برای لباس فرم اداری
اگر کسی را در اداره می‌شناسید که از شما خوش تیپ تر است یا افرادی را در خیابان و فضای مجازی می‌بینید و تیپ آن‌ها را می پسندید از آن‌ها ایده بگیرید و این ایده‌ها را ثبت کرده و اجرا کنید و برای زمان‌هایی که نیاز به تنوع دارید و می‌خواهید چند ترکیب آماده داشته باشید از آن ها استفاده کنید.

 

 

 

مانتو فرم اداری

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 121
تاریخ : چهارشنبه 03 خرداد 1396 زمان : 11:04 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

ست کردن لباس با رنگ چشم

تعداد زیادی از خانم‌ها علاقه دارند که از لنزهای رنگی برای تغییر رنگ چشم خودشان استفاده کنند و یا از این طریق کاری کنند که رنگ چشم‌ هایشان مشخص‌ تر باشد. اما آیا می‌دانستید که استفاده از یک لباس مناسب می‌تواند این کار را برای شما ساده کند؟ چگونه با لباس خود را با رنگ چشم خود ست کنیم؟
انتخاب لباس برای شما در طول روز
۱۱- آیا رنگ چشم‌تان آبی است ؟ بهتر است لباس‌هایی بپوشید که رنگ آن‌ها خنثی است مثل رنگ‌های سرمه‌ای، زیتونی، کرم و خاکستری سفید و مشکی رنگ‌های خنثی هستند.
۲- رنگ‌ های خنثی معمولا با همه‌ لباس ها ست می‌شوند حتی لباس فرم یا مانتو فرم اداری . اگر نمی‌خواهید ظاهر بی روحی داشته باشید،  می‌توانید از رنگ‌های خنثی در کنار لباس‌های رنگی استفاده کنید تا زیبایی چشم‌ هایتان را بیشتر نشان دهید. برای مثال اگر قصد پوشیدن یک بلوز صورتی را دارید در کنار آن از یک شلوار زیتونی استفاده کنید.
۳۳- اگر چشم‌های سبز دارید از رنگ ارغوانی استفاده کنید. رنگ ارغوانی با رنگ سبز کنتراستی زیبا برقرار کرده و باعث می‌شود در طول روز چشم‌های شما بهتر دیده شوند. برای برجسته کردن چشم‌های سبز به دنبال رنگ ارغوانی باشید. برای مثال پیراهن، کت و یا شلوار ارغوانی رنگ بپوشید.
۴-اگر چشم‌های فندقی دارید از رنگ‌های بنفش کم‌رنگ ( رنگ گل‌های لاوندر)  استفاده کنید. با وجود اینکه رنگ فندقی در کنار رنگ‌های تیره بهتر دیده می‌شود، برای ساعات روز باید به سراغ رنگ‌های روشن‌تر بروید. رنگ بنفش کم‌رنگ باعث می‌شود در طول روز چشم‌های شما بهتر دیده شود.

۵-اگر بنفش به نظر شما خیلی زنانه است و مناسب نیست، می‌توانید قسمت کوچکی از ست خود را به این رنگ اختصاص دهید. برای مثال پیراهن زیر کت خود را بنفش کم‌رنگ انتخاب کنید.
۶۶- اگر چشم‌های قهوه‌ای دارید از رنگ آبی تیره استفاده کنید. آبی تیره چشمان شما را از اختفا بیرون می‌آورد. اگر به مهمانی در روز دعوت شدید، بهتر است، لباس آبی تیره خود را بپوشید.
برای موقعیت‌های دوستانه‌تر شلوار جین آبی هم می‌تواند انتخاب خوبی باشد.
برای موقعیت‌های رسمی‌تر به دنبال بلوز دکمه‌دار، کت، ژاکت و یا پیراهن باشید.
برای موقعیت های اداری به دنبال یک مانتو شلوار اداری یا لباس فرم اداری ساده و رسمی تر باشید.
۷۷-اگر چشم‌های فندقی دارید از رنگ زغالی استفاده کنید. برای شما بهتر است که در شب از رنگ‌های تیره استفاده کنید. به دنبال یک ست زغالی باشید. برای مثال می‌توانید یک کت زغالی و یا یک پیراهن زغالی بپوشید.
۸۸-اگر چشم‌های سبز دارید لباس‌های با رنگ سبز خزه‌ای بپوشید. چشمان سبز در شب بسیار عالی دیده می‌شوند، اگر از رنگ سبز خزه‌ای استفاده کنید این رنگ به خوبی با رنگ طبیعی چشم‌های شما هماهنگ می‌شود.
رنگ سبز خزه‌ای یک رنگ معمول برای ژاکت و کت است. سعی کنید از آنها استفاده کنید.
۹۹-اگر چشم‌های قهوه‌ای دارید لباس‌هایی با رنگ صورتی ملایم بپوشید. رنگ صورتی ملایم چشم‌های شما را بهتر نشان می‌دهد. یک ست صورتی انتخاب کنید و یا از ستی که در آن از صورتی استفاده شده باشد کمک بگیرید. برای مثال می‌توانید یک پیراهن بندی بپوشید و یا اینکه بلوز زیر کت‌تان را صورتی انتخاب کنید.دقت کنید که به سراغ ملایم‌ترین و مات‌ترین رنگ صورتی بروید. صورتی پررنگ چشم‌های شما را خوب نشان نمی‌دهد.
۱۰۰-اگر چشم‌های آبی دارید لباس‌های با رنگ صورتی روشن و یا سرخابی بپوشید. این رنگ چشم‌های آبی شما را در شب بسیار زیبا جلوه می‌دهد. اکثر مردم این رنگ را به تنهایی جذاب می‌دانند. شما می‌توانید ترکیبی از این رنگ را در ست‌تان استفاده کنید.
برای مثال می‌توانید پیراهنی با خال‌خال‌های سرخابی بپوشید و یا یک بلوز سرخابی زیر کت بپوشید.
از اکسسوری ها غافل نشوید
 از زیورآلاتی استفاده کنید که با رنگ چشم‌تان هماهنگی داشته باشد. اگر رنگی که به چشم‌های شما می‌آید را دوست ندارید، از زیورآلاتی که چشم شما را بهتر نشان می‌دهد استفاده کنید. استفاده از چنین زیوآلاتی توجه را به سمت چشم‌های شما جلب می‌کند. از زیورآلاتی استفاده کنید که به رنگ چشم‌هایتان هستند.
نیازی نیست که به خود سخت بگیرید، برای مثال استفاده از یک گردنبد، کمک بزرگی به شما می‌کند.
اگر اهل استفاده از زیور آلات نیستید از دیگر اکسسوری‌ها مثل ساعت مچی به رنگ چشم‌هایتان استفاده کنید.
 کروات خود را با رنگ چشم‌تان هماهنگ کنید. این کار یکی از راه های عالی برای جلب توجه کردن چشم‌های شماست. برای مثال اگر چشم‌های قهوه‌ای دارید به سراغ کروات قهوه‌ای بروید. استفاده از کروات هم‌رنگ چشم یکی از زیرکانه‌ترین راه‌ها برای نشان دادن چشم، بدون اینکه از رنگی بیش از حد در ست‌تان استفاده کنید است.
 این کار ایده‌ی خوبی است، به‌ ویژه اگر استفاده از رنگ‌های خنثی مثل خاکستری و مشکی را ترجیح می‌دهید، اما می‌خواهید که دیگران به چشم‌های شما توجه کنند. به جای پوشیدن یک پیراهن مردانه که چشم‌های سبز شما را نشان دهد می‌توانید از یک کروات سبز استفاده کنید.
 برای چشم‌های فندقی و قهوه‌ای می‌توانید از خط چشم برای جلب توجه کردن آنها استفاده کنید. چشم‌های قهوه‌ای مزیتی که دارند این است که به راحتی می‌توان با انتخاب خط چشم مناسب آنها را جذاب کرد.
برای چشم‌های فندقی از خط‌ چشم بنفش تیره و برای چشم‌های قهوه‌ای از آبی لاجوردی استفاده کنید.
 چشم‌های سبز و آبی را با استفاده از خط‌ چشم روشن‌تر نشان دهید. چشم‌های آبی و سبز معمولا وقتی که روشن‌تر می‌شوند بهتر به چشم می‌آیند. خط‌ چشم سفید و خاکستری معمولا انتخاب خوبی برای بزرگ‌تر و برجسته‌تر کردن چشم‌های شماست.

ست کردن لباس با رنگ چشم

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 40
تاریخ : دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 زمان : 10:40 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

لباس فرم

لباس فرم به عنوان یک لباس یکسان در محیط های اداری، کاری ، آموزشی و سازمانی مورد استفاده قرار می گیرد. پس از انقلاب صنعتی و تخصصی شدن مشاغل اداری و سازمانی و … ، استفاده از لباس فرم در این محیط ها متداول شد و رواج زیادی پیدا کرد. لباس فرم نماد یکپارچگی و یکسانی کارکنان بود. ادامه این روند در مدارس و مجتمع های آموزشی نیز نمود پیدا کرد. با این که سالها از به وجود آوردن لباس فرم می گذرد، بازهم بسیاری از شاغلین مؤسسات و ادارات از لباس فرم استفاده نمی کنند.
 بعضی مواقع افراد شاغل در سازمان ها و گاه مدیران در مقابل موضوع همسان سازی پوشش در محیط کار مقاومت می کنند و معتقدن که آنها را محدود می کند.
نظرات مختلف مردم در مورد استفاده از لباس فرم مانند مانتو و شلوار اداری که یک لباس فرم اداری زنانه می باشد باعث می شود که از پوشیدن  لباس های فرم امتناع می کنند ولی متخصصان درباره اهمیت، مزایا و معایب این لباس ها نظرات متفاوتی دارند.

لباس فرم

پوشش افراد شاغل در جوامع براساس مؤسسه محل کارشان است که این باعث ایجاد نوعی وجه تمایز و تفاوت ، تشخص و همبستگی بین اعضا می شود.
 لباس فرم به نوعی خط مرز ساخت رسمی و غیررسمی و اشاعه گر جو سازمانی حاکم است که منجر به تعهد بیشتر کارمندان می شود. لباس هایی همانند مانتو و شلوار اداری و لباس فرم اداری زنانه نمادهایی هستند که از طریق آن پیام هایی را به مخاطب می رسانند و نوع لباس پوشیدن فرد نیز نشانگر شخصیت اوست. لباس یکسان باعث می شود که تفاوت های شخصیتی افراد مشهود نبوده و همه با یک نگاه نگریسته شوند.
یکسان سازی پوشش و ایجاد هویت سازمانی
افرادی که از رضایتمندی شغلی برخوردار هستند و رابطه خوبی با محل کار خود دارند از یونیفرم اداری یا لباس فرم محل کار خود لذت برده و آن را  عاملی برای همرنگ سازی کارکنان می دانند. پوشش یکسان باعث از بین رفتن تفاوت های طبقاتی رایج در لباس های کارکنان شده و کارکنان از هر طبقه و گروه با لباسی یکسان در محیط کار خود حضور پیدا می کنند، از این رو هویت فرد به صورت گروهی و سازمانی و از طریق پوشش همسان مشخص می شود.: یکی از تبعات مصرف گرایی، تنوع طلبی است. یکسان سازی پوشش باعث جلوگیری از تنوع طلبی می شود، اگر همسان سازی لباس فرم در محیط کار وجود نداشته باشد فرد از طریق جنس، مارک و نوع لباس فرم تمایزهای طبقاتی و شخصیتی را حس نکرده و یکسان سازی پوشش باعث می شود که ارباب رجوع با سمت سازمانی فرد در تماس باشد و نه با شخصیت و طبقه اجتماعی او.
 همسان سازی لباس فرم مانند مدل هایی از مانتو وشلوار اداری ، لباس فرم اداری زنانه ، لباس کار ، در محیط کار مصرف گرایی در سطح جامعه را از بین برده و دیگر وقت کارکنان به توجه و دقت در مارک، رنگ و مدل لباس های همکاران معطوف نمی شود.
یونیفرم اداری منجر به القای مسئولیت به اعضا و ایجاد شخصیت حقوقی برای آنها می شود.
لباس فرم در ادارات
 مصرف گرایی و سرازیر شدن پوشاک وارداتی به کشور باعث به وجود آمدن پوشش ها و مدهایی مغایر با اصول و هنجارهای جامعه در میان جوانان شده است. یکی از مهمترین ارزش های حاکم بر جامعه ما که نشأت گرفته از فرهنگ ملی و مذهبی است، با ایجاد پوشش یکسان منطبق بر معیارهای اسلامی در ادارات و سازمان ها می تواند مروج عفاف، پاکی و مصونیت افراد باشد.
رنگ لباس فرم ادارات
 لباس های فرم سازمان ها نباید براساس رده شغلی رنگ های متفاوتی داشته باشند. این موضوع باعث برتری و کهتری افراد می شود. از لحاظ فرهنگی پوشیدن بعضی از رنگ ها به دلیل جلب توجه در محیط های کار مناسب نیست. رنگ لباس های فرم باید براساس عرف و آداب رسوم جامعه باشد. دکتر مرادی در این باره معتقد است: برای پوشش مشترک بهتر است از رنگ هایی که تأثیر مثبت در روحیه افراد دارد استفاده شود. مدل و دوخت لباس باید راحت و مطابق با معیارهای اسلامی باشد. اگر برای مشاغل مختلف رنگ های متفاوتی در نظر گرفته شود نوعی تمایز در تخصص ها نیز در سطح جامعه مشهود است. همه این اقدامات باید از طریق روش های علمی و با رضایت مردم صورت گیرد تا استحکام بیشتری داشته باشد.
یونیفرم و فرهنگ
یکسان سازی لباس فرم یا همان پوشش در محیط کار اگر براساس هنجارهای فرهنگی و مذهبی باشد، خود عاملی در جهت حفظ فرهنگ ملی، بومی و مذهبی خواهد بود. برای اجرای این طرح باید همه عوامل فرهنگی، اجتماعی، عرفی و روانی در نظر گرفته شود: «ایران کشوری با تنوع اقوام و فرهنگ های غنی است. با تقویت فرهنگ اقوام و استفاده از پوشش های بومی می توان در مقابل هجوم لباس های غربی ایستادگی کرد. لباس های کردی، آذری، ترکمن، بلوچ و… از لحاظ رنگ، دوخت و مدل می توانند الهام بخش بسیاری مدل های لباس برای استفاده در سطح جامعه باشند.»
در نتیجه باید گفت یکسان سازی لباس فرم پوشش در محیط های کار باعث می شود که افراد دیگر نه با شخصیت خودشان، بلکه به عنوان عضوی از سازمان در ارتباط با مردم قرار گیرند.
لباس فرم نشانگر هویت سازمانی افراد شاغل در آن است. انتظار ارباب رجوع از افراد انتظار از پوشش آن نهاد است و کارکنان باید رفتاری در شأن سازمان ارائه دهند.
از این روی واحد تولیدی مانتو مزون جلال با سابقه دیرین در تولید و عرضه لباس فرم می تواند پوشش های اداری سازمان ها و شرکت ها را برعهده بگیرد  .

انتخاب مانتو شلوار لباس فرم اداری

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 74
تاریخ : دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 زمان : 10:39 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

یونیفرم اداری

امروزه پوشش اکثر کارمندان و کارکنان و به طور کلی شاغلان در محیط های اداری ، سازمانی و آموزشی و موسسات و شرکتهای خصوصی یونیفرم اداری و لباس فرم اداری با رنگ های مناسب و هماهنگ با شئونات کشورمان و آن سازمان یا شرکت است، نکته ای که درباره یونیفرم و لباس فرم اداری وجود دارد این است که با پوشش اسلامی و فرهنگ جامعه ما کاملا مطابق است.
یونیفرم اداری و مانتو فرم اداری کارکنان زن نیز مطابق عرف جامعه طراحی می شود ؛ بنابراین یونیفرم و لباس فرم اداری کارکنان زن باید با فرهنگ و ارزش های پذیرفته شده جامعه اسلامی مطابقت داشته باشد.
یکی دیگر از فواید لباس فرم دست یابی سازمان یا شرکت بر اتحاد و هماهنگی بین کارکنان خود است.
دلیل اینکه یونیفرم و لباس فرم اداری باید از جنس خوبی انتخاب شود به علت قابلیت نفوذپذیری آن است، اکسیژن از طریق پوست انسان به  بدن جذب می شود حتی پوست وظیفه دفع سموم موجود در بدن را دارد و تعریق باعث خارج شدن مواد زاید بدن می شود، انتخاب جنس لباس مناسب در یونیفرم و لباس فرم اداری باعث رسیدن اکسیژن به پوست می شود و عمل تنفس پوستی به درستی صورت می گیرد.
از طرفی جنس یونیفرم و لباس فرم اداری به دلیل اینکه مدت زمان طولانی استفاده می شود، ارتباط مستقیمی با سلامت و تامین آسایش و طول عمر انسان دارد. بدن انسان چون فعالیت جسمی زیادی دارد تولید حرارت زیادی می کند؛ بنابراین یونیفرم و لباس فرم اداری باید قادر به دفع حرارت و انرژی مازاد بر نیاز بدن باشد تا سلامتی و آسایش فرد را تامین کند. بنابراین انتخاب بهترین جنس یونیفرم اداری و لباس فرم اداری از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.
رنگ یونیفرم اداری و لباس اداری و مانتو فرم اداری با توجه به هر شغلی می تواند رنگهای متنوعی داشته باشد به عنوان مثال رنگهایی که برای لباس فرم برنامه نویسان بیشتر انتخاب می شود از رنگهای تیره خاکستری یا مشکی و آبی نفتی است.
یونیفرم و لباس فرم اداری به عنوان پرستیژ کاری برای افراد از اهمیت زیادی برخوردار است، داشتن وضع ظاهری قابل قبول و مطابق با شغل فرد از نکاتی است که با رعایت آن فرد در محیط کاری به فردی منضبط و آراسته تبدیل می شود.
یونیفرم اداری و مانتو فرم اداری باید همواره تمیز نگه داشته شود، به این دلیل که برای ارباب رجوع یا مشتریان بسیار مهم است که فردی که با او  اولین ارتباط را برقرار می کند از ظاهر موجهی برخوردار باشد و مطمئنا در مراجعات بعدی ارباب رجوع تاثیر زیادی خواهد داشت.

لباس فرم اداری زنانه

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 39
تاریخ : دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 زمان : 10:39 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

کلاه مهمانداری

واحد تولیدی مانتو مزون جلال تولید کننده لباس فرم و مانتو شلوار فرم اداری با پشتوانه ای از طرح و اندیشه نو و اهداف بلند در زمینه تهیه و تولید انواع کلاه مهمانداری ، و کلاه آژانس های هواپیمایی فعالیت دارد.
 انواع کلاه خطوط هواپیمایی :

  • کلاه هواپیمایی ماهان
  • کلاه هواپیمایی قشم
  • کلاه هواپیمایی هما
  • کلاه هواپیمایی کاسپین
  • کلاه هواپیمایی ایران ایر
  • کلاه هواپیمایی کیش ایر
  • کلاه هواپیمایی کاسپین
  • کلاه هواپیمایی اترک
  • کلاه هواپیمایی تابان
  • کلاه هواپیمایی زاگرس
  • کلاه هواپیمایی نفت
  • کلاه هواپیمایی آتا
  • کلاه هواپیمایی قشم
  • کلاه هواپیمایی معراج

تمامی کلاه های فرم مهمانداری و آژانس های هواپیمایی ذکر شده دارای رنگ بندی و با استفاده از بهترین پارچه جهت تولید مورد استفاده قرار میگیرد.
در کلاه های آژانس هواپیمایی امکان تولید در رنگ بندی های مختلف با توجه به مانتو و شلوار فرم اداری ، می باشد .

کلاه لباس فرم اداری آژانس هواپیمایی

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 40
تاریخ : دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 زمان : 10:39 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

مانتو شلوار اداری

به كيفيت مانتو شلوار اداری توجه بیشتری كنيد:

مانتو فرم آستردار هميشه بهتر هستند. اين مانتو ها بهتر آويزان مي‌شوند و در نتيجه عمر بيشتری خواهند داشت. به جنس پارچه مانتو فرم هم توجه كنيد و مانتو هايي با جنس بهتر و معروف‌تری را بخريد و بدانيد كه مانتو فرم ارزان قيمت‌تر عمر كمتري هم خواهد داشت.

لباس فرم محیط کار

رنگ لباس فرم اداری :
رنگ قهوه‌ای رنگی خنثی است که آرامش را به همراه دارد بنابراین از این رنگ‌ها می‌توانید برای همه‌ی مصاحبه‌های استخدامی استفاده کنید.
 رنگ آبی: رنگ آبی رنگ مورد علاقه‌ی اکثریت افراد است و نشان از اعتماد و آرامش دارد و البته اگر آبی تیره را انتخاب می‌کنید این رنگ حس اعتماد به‌ نفس و قدرت را افزایش می‌ دهد.
تولیدی مانتو مزون جلال تولید کننده
انواع مانتو فرم اداری ، لباس فرم اداری

مانتو فرم

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 35
تاریخ : دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 زمان : 10:38 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

رنگ لباس فرم اداری

یکی از عوامل مهم در تاثیر گذاری لباس فرم اداری بر مشتریانتان رنگ لباس فرم می باشد. رنگ‌هایی مثل زرد ، سبز تیفانی ، سرخابی ، ارغوانی ، بژ ، سفید ، انواع قرمزها و نارنجی را که مناسب برای مهمانی‌ها و موقعیت‌های دیگر هستند. کنار بگذارید و در عوض رنگ‌های لباس فرم اداری مثل مشکی، سرمه‌ای ، دودی ، خاکستری ، قهوه‌ای ، سبز یشمی و کرمی را برای محیط کار در نظر بگیرید. مطمئن باشید هیچ یک از همکاران‌تان به شما برچسب «افسردگی» نمی‌زند و در نظر مشتریانتان منظم تر و آراسته تر به نظر می آیید.
تولیدی مانتو مزون جلال
تولید کننده انواع مانتو فرم اداری و لباس فرم اداری زنانه

لباس فرم اداری شیک

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 36
تاریخ : دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 زمان : 10:38 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

لباس فرم اداری زنانه 2

لباس فرم اداری زنانه تولیدی مانتو مزون جلال با تولید انواع لباس فرم اداری زنانه مفتخر است که مطلب ذیل را در مورد لباس فرم اداری زنانه به شما خوانندگان و مشتریان عزیز ارائه نماید .
 هر روز صبح خیلی از ما مردم لباسی را انتخاب میکنیم و میپوشیم ، مدتی جلوی آینه وقت صرف می کنیم ، ممکن است ناگهان نظرمون تغییر کند و در آخرین لحظات لباسمان را تغییر دهیم و در پایان هم برای کفش شاید انتخاب های محدودتری داشته باشیم .
 که البته نکته جالب این است که اکثر ما ایرانی ها از بالا به پایین تنوع لباسامون کم میشه ، مثلا ممکنه ده تا مانتو داشته باشیم ،پنج تا شلوار و سه تا کفش ، که با توجه به همین تعداد انتخابهای ما هم ممکنه تنوع زیادی داشته باشه .
 تصور کنید که به این دردسر هر روزه می توان به روشی پایان داد که مثلا به جای اینکه هر روز این دردسر ها را داشته باشید خیالمان راحت باشد که لباسای فردا صبح آماده است و لازم نیست به خودمان استرس بیجا وارد کنید ، بله درست حدس زدید راه حل این موضوع استفاده از لباس فرم اداری زنانه است که البته لباس فرم های اداری زنانه دیر به دیر تغییر میکنند و میتوانیم خیالمان راحت باشه حداقل تا چند ماه از همین روند برای خروج از منزل و رفتن به سر کارمان استفاده خواهید کرد .
 البته موضوع استفاده از لباس فرم اداری زنانه امری است که تصمیم گیرنده آن ریاست مجموعه خواهد بود و البته به تناسب کار این تصمیم گرفته خواهد شد . برخی مواقع شرایط کاری هایی وجود دارد که ممکن است مشتریان کمتر پرسنل را مشاهده نمایند و در برخی مواقع استفاده از لباس متحد الشکل برای همه پرسنل مانند یک لباس فرم اداری خاص صحنه زیبا و مرتبی را انعکاس می دهد .
 مثلا تعمیرکاران سیار لوازم مختلف را در نظر داشته باشید ، لباس فرم متحد الشکل ، وسایل نقلیه متحدالشکل و … خود به خود با دیدن هرکدام از آنها یاد خدمات آن شرکت و گستردگی خدمات آنها خواهیم افتاد و به نوعی استفاده از لباس فرم اداری برای آن موسسه به عنوان بنری تبلیغاتی عمل کرده است .
مثلا کارکنان بانک را در نظر داشته باشید ، زمانی که وارد بانک می شوید و صحنه ای را که مشاهده میکنید یک سری کارمند با لباس فرم اداری تمیز  و زیبا ، ناخوداگاه نظم رو در همان نگاه اول برداشت خواهید کرد ولی حالا تصور کنید به جای لباس فرم اداری کارکنان هر یک به نوعی لباس پوشیده اند و هر کدام از رنگ خاصی استفاده کرده اند ، در نگاه اول با مشاهده این صحنه آشفته ذهن شما پیام بی نظمی را دریافت خواهد نمود و به سادگی این موضوع بر روی شما اثر خواهد داشت .
شاید باور کردنی نباشد برای شما که لباس فرم اداری چه تاثیرات متنوعی در تجارت و کار شما خواهد داشت . لباس های فرم اداری تولیدی مانتو مزون جلال ، با استفاده از رنگها و طرح های مختلف بسیار مقبول بوده است و توانسته است مشتریان متعددی را جذب نماید .
تولیدی مانتو مزون جلال با سالها تخصص در امر تولید مانتو شلوار فرم اداری ،مانتو فرم اداری تک ، لباس فرم اداری زنانه پیشنهاد می نماید که از  طرح های متنوع لباس فرم اداری زنانه این واحد تولیدی دیدن فرمایید و ما به شما اطمینان خواهیم داد که تولیدی مانتو مزون جلال با کیفیت ترین محصول را تقدیم شما مشتریان عزیز خواهد نمود .

\"لباس

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 37
تاریخ : دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 زمان : 10:37 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

پارچه مانتو اداری

شما مدیران و روسای شرکت ها و سازمان ها آیا می دانید بهترین پارچه مانتو اداری برای دوخت فرم اداری چیست؟ برای پاسخگویی صحیح به این سوال باید آگاهی لازم را در زمینه انواع منسوجات و مشخصات آنان داشته باشید.
پارچه های مانتو اداری زیادی را می توان برای دوخت مانتو فرم اداری انتخاب کرد اما در میان تولیدات متنوع، بهترین آن چیست؟
برای مثال فاستونی، ویسکوز، پرادو، فیونا، پرشیا، ترگال و کجراه و … از جمله پارچه های مانتو اداری هستند که برای مانتو فرم اداری نیز انتخاب می شوند.
چروک پذیری، دوام، رنگبندی متنوع و رسمی از معیارهایی می باشد که برای دوخت مانتو و شلوار فرم اداری در شرکت ها و ارگان ها بررسی می شود، زیرا مدیران ترجیح می دهند فرم کارکنان ظاهری آراسته داشته باشند.
یکی دیگر از عوامل انتخاب بهترین پارچه مانتویی فرم اداری، شرایط محیطی می باشد.
 از عوامل دیگر و تاثیر گذار در تولید و دوخت مانتو اداری باید آب و هوا را نیز در نظر گرفت مثلا در آب و هوای گرمسیری نمی توان پارچه های ضخیم را انتخاب کرد و بالعکس.
تولیدی مانتو مزون جلال تولید کننده انواع مانتو فرم اداری ، مانتو اداری ، مانتو و شلوار اداری ، لباس فرم اداری

مانتو اداری

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 43
تاریخ : دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 زمان : 10:37 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

لباس فرم اداری زنانه

لباس فرم اداری زنانه تولیدی مانتو مزون جلال با تولید انواع لباس فرم اداری زنانه مفتخر است که مطلب ذیل را در مورد لباس فرم اداری زنانه به شما خوانندگان و مشتریان عزیز ارائه نماید .
هر روز صبح خیلی از ما مردم لباسی را انتخاب میکنیم و میپوشیم ، مدتی جلوی آینه وقت صرف می کنیم ، ممکن است ناگهان نظرمون تغییر کند و در آخرین لحظات لباسمان را تغییر دهیم و در پایان هم برای کفش شاید انتخاب های محدودتری داشته باشیم .


ادامه مطلب
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 48
تاریخ : چهارشنبه 23 فروردین 1396 زمان : 15:38 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | نظرات (0)

مانتو فرم اداری

مانتو فرم اداری : یک لباس اداری رسمی و در عین حال بسیار زیباست که اغلب در محل کار در شرکتها و ادارات ، آژانس های هواپیمایی ، هتل ها و موسسات خصوصی و دولتی استفاده می شود.
مانتو فرم اداری با وجود اینکه بیشتر به عنوان لباس کار از آن استفاده می شود ولی تاثیر زیادی در شکل و ظاهر فرد می گذارد و اگر مطابق با استانداردهای روز انتخاب نشود خوش پوشی فرد استفاده کننده به نحو زیادی می کاهد.
امروزه استفاده از لباس فرم براق با وجود اینکه بسیار در شرکت ها استفاده می شود ولی باید گفت مانتو فرم براق از رسمی بودن آن می کاهد.
در خرید مانتو فرم اداری و یونیفرم اداری توجه کنید که چه نوع مانتویی به شما بیشتر می آید، شاید خیلی از افراد بگویند همین که مانتو فرم باشد کافیست ولی باید به این نکته توجه کرد که مانتو فرم اداری و لباس فرم اداری در جایی استفاده می شود که نه تنها نشانه شخصیت شماست بلکه نشانه منزلت و شان شرکت یا سازمانی است که در آن مشغول کار هستید.


ادامه مطلب
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 79
تاریخ : چهارشنبه 23 فروردین 1396 زمان : 15:32 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | نظرات (0)

پارچه لباس فرم اداری | مانتو شلوار فرم اداری

تولیدی مانتو مزون جلال در جهت ارج نهادن به رضایتمندی مشتریان خود و جلب نظر آنها در طی این سالها همواره برای دریافت سفارش تولید مانتو شلوار فرم اداری و لباس فرم اداری پس از انتخاب مدل لباس فرم اداری کاتالوگ های پارچه را در اختیار شما قرار می دهد تا نوع پارچه فرم اداری ، جنس پارچه فرم اداری ، رنگ پارچه فرم اداری را انتخاب نمایید و سپس نمونه لباس فرم اداری را بر اساس سلیقه شما و انتخاب شما تولید می نماید و پس از تایید آن توسط شما اقدام به تولید کامل سفارش شما می نماید.

پارچه لباس فرم اداری زنانه

پارچه مانتو شلوار فرم اداری

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 31
تاریخ : چهارشنبه 23 فروردین 1396 زمان : 15:31 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

طراحی مانتو شلوار اداری

امروزه طراحی لباس و پوشاک از نظر رنگبندی و مدل در انواع پوششهای زنانه و مردانه مورد توجه قرار داشته و در لباس های زنانه مخصوصا مانتو و شلوار اداری می بايستی با رعايت شئونات محيط كاری و با الگو گرفتن از نيازهای جامعه امروزی مد نظر قرار گيرد. در صورت نياز، كارشناسان واحد تولیدی مزون جلال در انتخاب طرح و مدل و رنگ ، ايده های شايسته ای را به شما مشتریان ارائه خواهند داد. ضمن اينكه سلائق مشتريان هم برای ما قابل احترام بوده و اميد است بتوانيم با همفكری محصولی قابل قبول ارائه دهيم تا در راه رسیدن به اهدافتان همراهتان باشیم.

لباس فرم

مانتو شلوار فرم اداری

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 34
تاریخ : چهارشنبه 23 فروردین 1396 زمان : 15:26 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

کلاه فرم اداری ، مهمانداری و آژانس هواپیمایی

تولیدی مانتو مزون جلال تولید کننده انواع کلاه فرم مهمانداری ، کلاه فرم آژانس هواپیمایی و کلاه فرم اداری می باشد و در رنگ ها ، طرح ها مختلف و طبق لباس فرم اداری شما مشتریان کلاه فرم مورد نظر را تولید می کند ضمنا تولیدی مانتو مزون جلال می تواند در صورت لزوم و تمایل بر روی کلاه فرم لوگوی شرکت یا آژانس هواپیمایی یا … را درج نماید.
کلاه برای مانتو و شلوار فرم اداری کد 105

کلاه مانتو و شلوار و لباس فرم اداری زنانه

کلاه لباس فرم اداری آژانس هواپیمایی

کلاه برای لباس فرم اداری و مانتو فرم اداری مهمانداری آژانس هواپیمایی

مدل کلاه فرم اداری ، مهمانداری و آژانس هواپیمایی 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 131
تاریخ : یکشنبه 06 فروردین 1396 زمان : 9:52 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

مانتو شلوار و لباس فرم آژانس هواپیمایی

تولیدی مانتو مزون جلال طراح و تولید کننده انواع مانتو آژانس هواپیمایی و مانتو شلوار فرم آژانس هواپیمایی در خدمت شما دوستان عزیز و همراهان عزیز تولیدی مانتو مزون جلال می باشد این واحد تولیدی با استفاده از متخصصین مجرب و طراحان حرفه ای لباس فرم اداری شما را در رسیدن به اهداف عالیتان یاری میفرماید. ما مفتخریم با سابقه بیش از سی سال کار با شرکت ها و ارگان های دولتی و  آژانس های هواپیمایی گام های بزرگی برداشته ایم.
 ما در همه زمینه ها بر رضایتمندی مشتریان خود صحه گزاری می کنیم و براین عقیده ایم که رضایت شما همراهان ما ، ما را به موفقیت چشمگیری در این راستا رسانده است.

مانتو شلوار لباس آژانس هواپیمایی مهمانداری

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 71
تاریخ : یکشنبه 06 فروردین 1396 زمان : 9:51 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

انتخاب مانتو شلوار لباس فرم اداری

شما مدیران و کارمندان شرکتها ادارات و … اگر برای پوشیدن لباس فرم اداری مانتو و شلوار فرم اداری یا استفاده از یک لباس مکمل مانند شال ، دستمال گردن فرم و کراوات فرم یا … در شک و تردید هستید شک و تردید را کنار بگذارید. تمام طول روز را با شک و تردید گذراندن و به این فکر کردن که انتخابتان درست بوده یا نه، انرژی شما و تمرکز کاریتان را خواهد گرفت پس لباس فرمی را بپوشید که واقعا به آن مطمئن هستید و در آن احساس راحتی می کنید.
مانتو و شلوار فرم اداری علاوه بر زیبایی که نشان دهنده سلیقه انتخاب شما و شرکت و سازمان می باشد باید دارای اصالت ، راحتی و رعایت پوشش اسلامی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد. لذا همواره سعی نمایید در انتخاب مدل مانتو و شلوار فرم اداری ، انتخاب رنگ مانتو شلوار اداری و نوع لباس فرم جانبی یونیفرم اداری خود حداکثر انتخاب ، دقت و حسن سلیقه را بکار ببرید که بهترین انتخاب را داشته باشید زیرا هنگامی که مشتری وارد سازمان شرکت یا اداره شما می شود اولین برخورد لباس و مانتو فرم اداری پوشیده شده به چشم می اید.
پس برای انتخاب بهترین لباس و مانتو شلوار فرم خود با ما تماس بگیرید.

انتخاب مانتو شلوار لباس فرم اداری

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 46
تاریخ : یکشنبه 06 فروردین 1396 زمان : 9:51 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

لباس فرم و مانتو آژانس هواپیمایی

 

تولیدی مانتو مزون جلال طراح و تولید کننده انواع لباس فرم هواپیمایی در خدمت شما هموطنان عزیز می باشد. این واحد تولیدی با استفاده از متخصصین و طراحان مجرب شما مدیران  را در رسیدن به اهداف عالیتان همراهی می کند. ما مفتخریم به سابقه بیش از سی ساله خود در عرصه تولید لباس فرم اداری همراه شما دوستان عزیز می باشیم.
 تولیدی مانتو مزون جلال طی این چندین سال سابقه مفتخر به همکاری با بانک ها ، آژانس های هواپیمایی ، شرکت ها و ارگان ها فعال در زمینه هوایی بوده و همواره در این زمینه نامی نیک از خود به جای گذاشته است.
برای دیدن لباس فرم آزانس هواپیمایی کلیک کنید.

لباس مانتو فرم اداری هواپیماییی

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 57
تاریخ : یکشنبه 06 فروردین 1396 زمان : 9:50 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

مانتو بهاره جودون مدل نیوشا

رنگ مانتو جودون مدل نیوشا : مشکی


مانتو بهاره

سایز مانتو جودون مدل نیوشا : ۴۰ تا ۵۰
مانتو جودون مدل نیوشا تولید شده توسط تولیدی مانتو مزون جلال یکی از مدل های بهاره تولیدی مانتو می باشد که دارای سایز بندی متنوع و تک رنگ مشکی و بسیار زیبا و شیک می باشد میباشد.

مدل مانتو بهاره جودون مدل نیوشا

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 50
تاریخ : شنبه 23 بهمن 1395 زمان : 18:00 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

آخرین مطالب ارسالی
دندانپزشکی در کرج تاریخ : جمعه 18 آذر 1401
خمیر دندان بدون تریکلوزان تاریخ : چهارشنبه 23 مهر 1399
لباس فرم اداری بایدها و نبایدها تاریخ : یکشنبه 23 شهریور 1399
سرطان دهانه رحم تاریخ : سه شنبه 07 مرداد 1399
علت تیرگی واژن و روش های سفید کردن واژن تاریخ : یکشنبه 22 تیر 1399
شناخت انواع پارچه تاریخ : شنبه 11 آبان 1398
نحوه پاک کردن لکه ی انار از روی لباس تاریخ : شنبه 11 آبان 1398
اصول تمیز کردن و نگهداری از کت و شلوار تاریخ : شنبه 11 آبان 1398
نحوه صحیح نگهداری از لباس مخمل تاریخ : شنبه 11 آبان 1398
نحوه مراقبت از شلوار جین تاریخ : شنبه 11 آبان 1398

صفحات وبلاگ
تعداد صفحات : 3

درباره وبلاگ

تولیدی مانتو مزون جلال تولید کننده مانتو ، مانتو و شلوار اداری ، پالتو ، لباس فرم اداری زنانه

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 133
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 22
باردید دیروز : 12
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 118
بازدید ماه : 253
بازدید سال : 1,694
بازدید کلی : 11,192

مطالب پربازدید
مانتو شلوار و لباس فرم اداری بازدید : 323
کلاه فرم اداری ، مهمانداری و آژانس هواپیمایی بازدید : 131
انتخاب لباس زنانه مناسب برای محیط های اداری بازدید : 121
لباس فرم هتل و رستوران بازدید : 121
تولیدی مانتو مزون جلال مانتو فیونا بازدید : 91
خشکشویی قلب دوم ما (کفش) بازدید : 87
پارچه مانتویی پرادا بازدید : 81
مانتو فرم اداری بازدید : 79
ویژگی یک کارمند شیک پوش بازدید : 79
مانتو مازراتی با ژاکارد بازدید : 77

مطالب تصادفی
پاکلین در نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۸ دبی
نحوه مراقبت از شلوار جین
نحوه ست کردن دستمال جیب
زنان قدرتمند مانتو فرم اداری می پوشند
ست کردن لباس با رنگ چشم
طراحی که مورد توجه زن ها است
تولیدی مانتو مزون جلال مانتو فیونا
مانتو فرم اداری چیست؟
لباس فرم آژانس هواپیمایی
شناخت انواع پارچه

کدهای اختصاصی

پشتیبانی
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Tem98.Com



designed by: Tem.rozblog.com , all rights reserved

<-blogid->

<-BlogAuthor->

<-blogid->

http://mantomj.rozblog.com

تولید مانتو

تولید مانتو

تولید مانتو

<-BlogAbout-> تولیدی مانتو ، تولید مانتو و شلوار ، تولید پالتو

تولید مانتو