فهرست
صفحه اصلی
آرشیو
لینکستان
تماس با ما

اطلاعات کاربری

آرشیو
1401
1399
1398
1397
1396
1395

لینک دوستان
خمیر دندان
پنجره دوجداره
لباس اداری زنانه
مانتو اداری
لباس فرم زنانه
دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی ارزان
لباس فرم اداری زنانه
لباس فرم آژانس هواپیمایی
لباس فرم
لباس فرم هواپیمایی
لباس فرم اداری
مانتو فرم اداری
پخش عمده مانتو ارزان قیمت
تولیدی مانتو مجلسی
تولید مانتو
مانتو اداری
مدل مانتو اداری
تولیدی مانتو اداری
تولیدی مانتو
دانلود سریال جدید
بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
قیمت روز خودروی شما
آخرین مطالب ارسال شده
ارسال لینک

پیوندهای روزانه
پیچ و مهره (43)
دندانپزشکی در کرج (232)
مانتو اداری (1063)
تولیدی مانتو اداری (249)
تولید مانتو (239)
مدل مانتو اداری (165)
لباس فرم (784)
مانتو فرم اداری (68)
تولیدی مانتو (459)
مانتو بهاره (148)
آرشیو لینک ها

جستجو


مطالب سايت
مانتو مازراتی با ژاکارد

رنگ:مشکی


مانتو بهاره

سایز:۴۲ تا ۶۰
این مدل از مانتو تولید شده در تولیدی مانتو مزون جلال با پارچه مازراتی و خرجکار ژاکارد می باشد این مدل از مانتو مازراتی با خرج کار ژاکارد مناسب برای افراد سایز بزرگ و فصل بهار استمی باشد.

مانتو-مازراتی یقه انگلیسی با ژاکارد

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 78
تاریخ : شنبه 23 بهمن 1395 زمان : 17:58 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

مانتو بهاره شانتون ۲ ps

سایز:۳۸ تا ۴۸
رنگ: مشکی

 مانتو بهاره
 مدل مانتو شانتون دو ps یکی از مانتو های زیبا و بسیار شیک تولیدی مانتو مزون جلال می باشد که دارای تک رنگ مشکی می باشد و مناسب برای فصل بهار است و دارای سایز بندی متنوعی عرضه می گردد.

مانتو شانتون 2 ps

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 44
تاریخ : شنبه 23 بهمن 1395 زمان : 17:56 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

پارچه مانتو فرم مدارس

پارچه مانتو فرم مدارس

مدارس یا هر مرکز اموزشى دیگر معمولا براى نظم و انظباط و دیگر عوامل مدیرانش مایل به یک شکل بودن لباس تمام دانش آموز ها و یا دانشجویان مجموعه یا موسسه خود دارد. مدارس بیشتر به کارگاه هاى تولیدى مانتو سفارش دوخت لباس فرم مدارس یا موسسه آموزشی خود را مى دهند و طراحی مانتو فرم مدارس معمولا باید با مشورت مسئولین مدرسه صورت گیرد. طرح و رنگ مانتو فرم مدارس به موارد مختلفی مثل مقطع تحصیلى، محل جفرافیایی بستگى دارد.
پس از مشخص شدن طرح و رنگ لباس و همچنین تعداد دانش آموزان ، تولیدی مانتو باید متناسب با دوخت خود اقدام به تهیه و خرید پارچه کنند.
پارچه مانتو فرم مدارس
اما چه پارچه هایی بیشتر مورد مصرف مانتو فرم مدارس قرار مى گیرد؟
پارچه ترگال برای مانتو فرم مدارس :
پارچه ترگال در رتبه اول پر مصرف ترین ها در مورد دوخت روپوش و مانتو فرم مدارس دخترانه می باشد.
این پارچه به دلیل قیمت بسیار مناسب، ساده بودن ، تنوع رنگ زیاد و در دسترس بودن بسیار مورد توجه مراکز اموزشی و دوزنده ها می باشد.
ترگال به دو نوع ساده و کجراه توسط کارخانجات پارچه بافی تولید و تکمیل می شود.
پارچه تترون براى مانتو فرم مدارس:
پارچه تترون عرض های مختلف ٩٠، ١۵٠ و ١٨٠ سانتی متری و عرض های بالاتر ٢ متر و ٣ متر دارد که توسط تولیدی ها برای دوخت انواع مانتو فرم مدارس به صورت طاقه ای یا عدلی خریداری می شود.
تترون در مورد مانتو های مدارسی بیشتر برای مقنعه مراکز دخترانه مورد مصرف قرار می گیرد که برای خرید باید به این نکته توجه داشت که پارچه در عین سبک بودن پوشش کاملی برای حجاب دختر خانم ها باشد.
 مبحث بعدی که در خرید عمده پارچه تترون باید به آن توجه داشت این است که مانند ترگال از ثبات رنگ کافی برخوردار باشد و یا به عبارتی دچار تغییر رنگ یا پس دادن رنگ نشود.

مانتو فرم مدارس

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : مانتو فرم اداری , فرم اداری , لباس فرم اداری , مانتو اداری ,
بازدید : 45
تاریخ : شنبه 09 بهمن 1395 زمان : 17:24 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

موارد مهم در شستن چادر های مشکی مانتو فرم و مجلسی و…

امروزه به دلیل طراحی چادرهایی در مدل های مختلف مانند چادرهای زیپ دار، شال دار، لبنانی و … استفاده از آن ها بسیار متداول شده و به خصوص بدلیل طراحی منحصر به فرد بعضی از این مدل ها و آستین دار بودنشان، استفاده به عنوان لباس فرم اداری زنانه در محل کار و یا برای مادرانی که کودک خردسال دارند بسیار همه گیر شده است و همین طور استفاده از مانتو های فرم اداری در ادارات و همین طور مانتو های مجلسی در مجالس و مهمانی ها روز به روز در حال افزایش است. در ادامه چند مورد ساده در راستای افزایش عمر این گونه مانتوها و چادر ها و حفظ براقیت و لطافت پارچه در شستشوهای مکرر و روزمره آورده شده است:
این گونه لباس ها را به هیچ وجه با آب گرمی که درجه حرارتی بیش از ۶۰ درجه داشته باشد نشویید و بهترین روش این است که با آب سرد شسته شوند.
در صورت امکان آن ها را با دست بشویید و خیلی چنگ نزنید و یا نچلانید.
برای خشک کردن، چادر یا مانتو خود را را در آفتاب پهن نکنید و در سایه پهن کنید تا خشک شود.
برای افزایش عمر پارچه چادر و یا مانتوهای اداری و مجلسی، آن ها را با شامپو که مواد قلیایی کمتری دارد بشویید زیرا مواد اسیدی به پارچه این گونه لباس ها آسیب می زند و بهتر است که از مشکین شوی های داخل بازار استفاده نمایید.
استفاده از نرم کننده های لباس بعد از شستشو و برای کاهش الکتریسیته بسیار مناسب و ضروری می باشد.
چادر مشکی را همواره به صورت وارونه اتو برنید تا بر روی پارچه برق نیفتد و چروک ها را حتی الامکان با بخار اتوی بخار صاف نمایید.
گرد آوری شده در: تولیدی مانتو

شستن لباس

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : مانتو فرم , مانتو فرم اداری , مانتو اداری , لباس اداری , لباس فرم اداری , تولیدی مانتو , تولید مانتو ,
بازدید : 43
تاریخ : شنبه 02 بهمن 1395 زمان : 18:30 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

دلیل زرد شدن لباس در اثر تعریق

بعضی از افراد در اثر فعالیت و کار دچار تعریق میشود و در پی این تعریق متوجه زرد شدن لباس هایمان میشویم این امر در لباس فرم اداری بیشتر دیده می شود چون افرادی که در محیط کار فعالیت می کنند و عرق میکنند که در پی آن لباس های فرمشان زرد می شود حال ما در این جا به بررسی علل زرد شدن لباسهایمان می پردازیم.
عرق انسان به خودی خود رنگی ندارد و زرد شدن لباس ها در اثر تعریق به خصوص در زیر بغل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. یکی از آن دلایل می تواند نوع مام و یا اسپری باشد که استفاده می کنیم.
بعضی از مام ها رنگ دارند و یا پس از استفاده در اثر ترکیب با عرق ممکن است چنین رنگی ایجاد نمایند و یا حتی خیلی از اسپری ها و یا خوشبو کننده ها که حالت روغنی دارند می توانند منجر به زرد شدن لباس شوند بنابراین همیشه زردی ناشی از خود عرق نمی باشد.
همچنین بر روی سطح پوست، میکروب هایی وجود دارد که این میکروب ها، عرق را تجزیه می کنند و ممکن است این زردی ناشی از این عمل باشد.
استفاده از صابون های آنتی باکتریال و استحمام روزانه می تواند تا حد بسیار زیادی این موضوع را بهبود بخشد. استفاده از مام های مرغوب و بی رنگ نیز بعد از استحمام می تواند بسیار مفید واقع شود به نحوی که مجاری غدد بسته شود و با کاهش تعریق و از بین رفتن میکروب ها، از زرد شدن و بو گرفتن لباس ها جلوگیری شود.
گردآوری شده : تولیدی مانتو

زرد شدن زیر بغل

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : لباس فرم , تولیدی مانتو , تولید مانتوپ ,
بازدید : 38
تاریخ : شنبه 02 بهمن 1395 زمان : 18:29 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

پاک کردن مارک طلایی پارچه لباس

شاید برای شما پیش آمده باشد که لباسی یا پارچه ای را خریداری نموده و مشاهده کرده باشید که قسمتی از مارک طلایی پارچه بر روی لباس یا پارچه شما قرار دارد این مارک طلایی بر روی بعضی از پارچه ها به خصوص انواع پارچه های مشکی که جهت تولید مانتو و چادر استفاده می شوند و همچنین بر روی بعضی از پارچه های فاستونی، مارکی معمولاً به رنگ طلایی وجود دارد . برای پاک کردن این مارک ها در بسیاری مواقع، صرفاً ساییدن پارچه بر روی هم اثر بخش خواهد بود. اما اگر به این روش پاک نشد، سابیدن قند بر روی مارک طلایی نیز می تواند مفید واقع شود (در هنگام سابیدن قند بر روی پارچه مراقب نخ کش شدن پارچه باشید).اگر همچنان مارک طلایی پابرجا بود، ادکلن و اسپری به دلیل الکلی که دارند می توانند مارک طلایی را پاک کنند.اگر لکه به نحوی بود که با اسپری یا ادکلن نیز از بین نرفت، آخرین راه حل پیشنهادی استفاده از تینر یا استون است. البته لازم است در ابتدا بر روی قسمتی از کنار پارچه که در دید نباشد، مقداری تینر یا استون بریزید و بینید که منجر به رنگبری پارچه خواهد شد یا خیر؛ و در صورت عدم رنگبری می توانید از آن برای پاک کردن مارک استفاده نمایید. اگر هیچ کدام از روش های بالا اثر نداشت ، احتمالاً رنگ چاپ مارک طلایی به گونه ای است که قابلیت پاک شدن ندارد و بهتر است دیگر به فکر پاک کردن مارک طلایی پارچه نباشید.
نوشته شده توسط : تولیدی مانتو

پاک کردن مارک طلایی پارچه

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تولیدی مانتو , تولید مانتو , مانتو فرم اداری , مانتو فرم ,
بازدید : 69
تاریخ : شنبه 02 بهمن 1395 زمان : 18:27 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

تاثیر لباس فرم اداری در محیط کار

پوشیدن لباس فرم اداری و رسمی از این نظر که زاویه دید خود شخص را در آغاز امر از دریچه ای رسمی تر به کسب و کارش باز می کند ، احساس قدرت و موفقیت نیز می دهد.
هر چقدر اشخاص بیشتر در محیط کار لباس اداری بپوشند ، به مرور زمان ، به مسائل کاری و محیط کار دیدی بازتری خواهند داشت و این امر آینده نگری در پی خواهد داشت.
طبق یک نظریه روانشناسی ، اگر سخنران در هنگام سخنرانی لباس فرم اداری بپوشد ، برای همراه کردن مستمعین با جهت فکری خود ، چند قدمی از مسیر را پیموده است.
نتیجه یک تحقیق در خصوص تاثیر روانی نوع پوشش(لباس فرم اداری) بر افراد (مخاطبین) بیانگر این نکته بود که شخصی که از پوشاک فرم و یونیفرم اداری سفید رنگ ، شبیه آنچه پزشکان میپوشند استفاده مینماید جذابیت بیشتری داشته و در نتیجه حرفش بیشتر شنیده شده و سریعتر و راحت تر در خاطر افراد سپرده می شود.
نوع پوشیدن لباس فرم اداری افراد از نظر تاثیر گذاری بر مخاطب ، یکی از چند عاملی است که ذهن را تحریک می کند یا در اصطلاح جرقه ای را در ذهن در مورد فرد روشن می کند.
اگر پرسنل و کارمندان یک شرکت در محل کار ملزم به پوشیدن لباس فرم یا پوشاک فرم اداریباشند، پس از گذشت مدت زمان اندکی ، متوجه تغییر نوع نگرش خود نسبت به مسائل و تحلیل آنها به روشی غیر انتقادی خواهند شد.
اگر پیشینه منتقدانه و منفی نسبت به کاری در شخص وجود داشته باشد ، روش تفکر انتقادی(Critical) تاثیر منفی بر فعالیت های مرتبط با آن کاردارد. اما تفکر یا تحلیل به روش آبستره(Abstract) باعث می شود شخص از اتخاذ تصمیم های آنی بپرهیزد (مانند خرید کردن در لحظه) و آینده نگر تر باشد(مانند پس انداز کردن).
از دید برخی جامعه شناسان، حتی اگر لباس فرم اداری فقط برای مناسبتهای خاص استفاده شود ، تاثیرش در افراد پر رنگ تر خواهد شد . و زمان بسیار زیادی باید سپری شود تا جامعه بشری سمبل هایش را که بر سر آنها به توافق جمعی رسیده است ، تغییر دهد.
با وجود اینکه در محیط های کسب و کار خرد و نوپا ، بیشتر شاهد تردد افراد با لباس معمولی هستیم ، بعید است که تاثیر لباس فرم خاصه کت و شلوار به عنوان سمبل مدیریت محیط های کاری را به این راحتی ترک کند.

نوشته شده توسط : تولیدی مانتو

تاثیر لباس فرم اداری در محیط کار

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : مانتو فرم اداری , مانتو فرم , مانتو اداری , لباس فرم , لباس فرم اداری ,
بازدید : 46
تاریخ : شنبه 02 بهمن 1395 زمان : 18:24 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

اصول ست کردن لباس فرم اداری

لباس فرم اداری زنان در جلسات رسمی مانند جلسات اداری، سمینارها، كنفرانس‌ها، میهمانی‌های اداری و دیدارهای رسمی باید مشخصات زیر را داشته باشد تا رسمی به حساب بیاید:
هیچ مانتو تكی به درد هیچ مجلس رسمی نمی‌خورد. بنابراین در جلسات رسمی با مانتو تك ظاهر نشوید و تا جای امکان مانتو و شلوار فرم اداری بپوشید.
رنگ مانتو و شلوار فرم اداری بهتر است سرمه‌ای و پس از آن مشكی باشد. برای جلسات رسمی بهتر است رنگ دیگری استفاده نشود.
در صورتی كه تمایل به استفاده از مانتو و شلوار طرح‌دار دارید، خط‌های آن باید بسیار نازك باشد و خیلی جلب توجه نكند. مانتو و شلوار مشكی با خط درشت سفید یا چهارخانه یك فاجعه محسوب می‌شود.
فقط در شرایطی برای مجالس رسمی از مانتو و شلوار اداری غیر سرمه‌ای استفاده كنید كه در تمام فروشگاه‌های شهر هیچ مانتو و شلوار سرمه‌ای سایز شما وجود نداشته باشد.
زیر مانتو اداری ، پیراهن سفید یا آبی آسمانی بسیار كم رنگ ساده بپوشید.
اگر از كراوات استفاده می‌كنید با لباس فرم اداری از رنگ‌های شاد مانند قرمز، بنفش و… استفاده شود.
كمربند شما حتما باید چرمی، مشكی و ساده باشد با سگكی كه جلب توجه نكند.
شلوار شما باید فاقد هرگونه پیلی و چین باشد.
نوشته شده توسط : تولیدی مانتو

اصول ست کردن لباس فرم اداری زنانه

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : مانتو فرم اداری , مانتو فرم , مانتو اداری , تولیدی مانتو , تولید مانتو ,
بازدید : 36
تاریخ : شنبه 02 بهمن 1395 زمان : 18:21 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

رنگ مناسب مانتو فرم اداری

باید در ابتدا بگوییم که هر کاری دارای اصول و قواعد خاص مربوط به خودش می باشد که مانتو فرم اداری نیز از این مورد مستثنی نبوده و بلکه بدون رعایت اصول و قواعد و ارتباط موجود بین مانتو فرم اداری و لباس اداری که باهم ست میکنیم نباید توقع داشته باشیم ظاهری جذاب بدست بیاورید.
در اینجا میخواهیم اختصاصا به این موضوع بپردازیم که چگونه رنگ و نوع مانتو فرم اداری را با توجه به اندام و رنگ پوستمان برگزینیم تا بیشترین هماهنگی و جلوه را داشته باشد.

  1. یکی از موارد مهم که باید در انتخاب مانتو اداری به آن دقت کافی نمائید شناخت اندام قد و قامت است یعنی انتخاب بلندی مانتو فرم اداری با قد شما یک رابطه معکوس دارد یعنی اگر قد کوتاه است سعی کنید از پوشیدن مانتو های کوتاه بپرهیزید و اگر قد بلند هستید ، مانتو هایی که بلندی شان تا زانوی شماست برازندگی بیشتری خواهد داشت.
  2. از دیگر موارد مهم در انتخاب مانتو فرم اداری رنگ مانتو اداری می باشد که در آراستگی پرسنل در محیط کار بسیار تاثیر گذار است.
    رنگ مانتو فرم اداری نامناسب: قهوه ای تیره ، فیروزه ای ، سبزیشمی ، قرمز تیره
    معمولا این رنگها در مانتو های فرم اداری جلوه خوبی ندارند.
    معمولا شرکتها متناسب با نوع فعالیت خود رنگ مانتو فرم اداری خود را انتخاب می کنند به عنوان مثال شرکتهای هواپیمایی معمولا از رنگهای سورمه ای با خرج کار قرمز یا آبی اسفاده می کنند و یا شرکتهای مهندسی رنگ مشکی را بیشتر میپسندند. بنابراین رنگ مانتو فرم اداری با نوع کار و فعالیت شرکتها رابطه مستقیم و نزدیکی دارد.
    رنگ شلوار لباس فرم ادار را معمولا با رنگ مانتو ست میکنند تا بر آراستگی پرسنل بیافزاید.

نوشته شده توسط : تولیدی مانتو

مانتو فرم اداری کد 201

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : مانتو فرم اداری , مانتو فرم , مانتو اداری , تولیدی مانتو , تولید مانتو ,
بازدید : 34
تاریخ : شنبه 02 بهمن 1395 زمان : 18:17 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

مانتو و شلوار فرم اداری کد ۲۰۱

جنس پارچه مانتو فرم اداری : کرپ
سایز مانتو فرم اداری : ۳۸-۴۰-۴۲-۴۴-۴۶-۴۸-۵۰-۵۲-۵۴-۵۶-۵۸-۶۰
رنگ: مشکی و سورمه ای
توضیحات :این مدل از مانتو فرم اداری مناسب برای لباس فرم اداری هتل ها و شرکتها و سازمانها و شرکت های هواپیمایی می باشد. دارای یک شلوار بسیار شیک و زیبا می باشد و همراه با یک زیر مانتویی عرضه می شود.

مانتو فرم اداری کد 201

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تولیدی مانتو , مانتو فرم اداری ,
بازدید : 53
تاریخ : یکشنبه 05 دی 1395 زمان : 13:52 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

زنان قدرتمند مانتو فرم اداری می پوشند

یک مانتو فرم اداری مناسب بیشتر از صرفه جویی در وقت و ذهن فایده دارد. نشان میدهد که چه نوع کاری انجام میدهید، چقدر در آن جدی هستید، و ــ بخش پیچیده‌اش اینکه ــ چه نوع زنی هستید. این مانتو فرم اداری شماست که مرکزیترین نقش را در زندگی شما ایفا میکند. مانتو جلوه عمومی شما  را تعیین میکند. آیا زنی هستید که بیش از همه به راحتی اهمیت میدهید ــ کفشهای راحتی، پارچه‌های سبک، طرحهای ساده ــ یا کسی که، مثل من، تطبیق‌پذیری مردانه کتان تیره را ترجیح میدهید؟ آیا ظاهر کاریتان را با یک مجموعه رنگ (سیاه، آبی، خاکی) یا یک طراح خاص مشخص میکنید ــ یا بیشتر اهل تنوع و مدلهای خاص هستید؟ این تمایزها مهم هستند. البته نتایجشان کاربردی هستند، اما دلایل وجودی هم دارند. مانتو فرم اداری شما  نشانه آرزو، جایگاه، تجربه و سن شماست. اگر نه شایستگی واقعی شما، اما احساس شما درباره شایستگی را انتقال میدهد همانطور که میل برای داشتن آن را.
مانتو فرم اداری مناسب، دست کم در ظاهر، دلمشغولیهای درونی یک زن درباره قدرت و جنسیتش را برطرف میکند. چون که مسئله واقعاً همین است، اینطور نیست؟ پوشش کار برای زنان سختتر است تا مردان ، سختتر است ، چون محیطهای کاری را هنوز غالباً مردان اداره میکنند، و زنان، که برای به رسمیت شناخته شدن زیر نگاه مردانه رقابت میکنند، باید تصمیم بگیرند چقدر مایل اند که سر کار جذابیت داشته باشند. چقدر با انتخاب مانتوشان به آنها یادآوری میکنید که مانتویی که صبح پوشیده اید مناسب است؟ زنان وقتی با تصمیمهایی درباره نوع پوشش مواجه میشوند، مجبورند مدام و صریح این مسائل را بررسی کنند.
نوشته شده : تولیدی مانتو مزون جلال

لباس فرم اداری

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : مانتو فرم اداری , تولیدی مانتو ,
بازدید : 27
تاریخ : یکشنبه 05 دی 1395 زمان : 13:50 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

مانتو فرم اداری چیست؟

مانتو فرم اداری یک مانتو رسمی و در عین حال بسیار زیبا که در محل کار شرکتها و ارگان ها و موسسات دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار میگیرد. مانتو فرم اداری را مدیران شرکتها برای تاثیر گذاری بیشتر در محیط های اداری استفاده میکنند تا پرسنل از خوش پوشی بیشتری برخوردار باشند.
مانتوهای فرم اداری معمولا دارای رنگ های تیره هستند و پارچه های ساده تری دارند. معمولا مانتوهای فرم اداری جذب می باشند تا جلوه بیشتری  داشته باشند.

تولیدی مانتو ....

مانتو اداری

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تولیدی مانتو , مانتو فرم اداری ,
بازدید : 30
تاریخ : یکشنبه 05 دی 1395 زمان : 13:49 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

اصول ست کردن مانتو با لباس های دیگر

سخت تر از صبح زود بیدار شدن ایستادن جلوی آینه است و با خود بگویید کدام مانتو را با کدام شال یا شلوار هماهنگی دارد؟ معمولا برای این کار چند دست مانتو را با چند دست شلوار و شال را با هم امتحان می کنیم اما قبل این کار بهتر است اصول و قواعد ست کردن مانتو را با لباس های دیگر بدانیم تا کارمان ساده تر شود.

ست کردن مانتو با شلوار

یکی از موارد سخت است که باید به آن توجه بسیاری داشت وگرنه تاثیر بدی در آراستگی ظاهر ما خواهد داشت. اگر مانتو شما طرحدار هست ینابراین شلواری را بپوشید که ساده باشد یا اگر مانتو شما خیلی ساده است پوشیدن شلواری که طرح های بسیاری دارد اشکالی ندارد.
در ست کردن مانتو با لباس های دیگر همیشه توجهتان به اندام خود باشد مثلا افراد لاغر اندام اگر مانتوهای چین دار و براق خود را با شالهای طرحدار ست کنند مناسبتر است و بالعکس برای افراد چاق نا مناسب است.

مانتو فرم اداری شیک و زیبا تولید شده در تولیدی مانتو مرون جلال
نکته مهم دیگر توجه به محیطی است که قرار با آن لباس در آن جا قرار بگیرید، مثلا در محیط های رسمی بهتر است یک مانتو اداری را به همراه شلوار پارچه ای و کیف و کفش ساده و مناسب استفاده کنید ولی اگر در محیطهای خودمانی تر قرار باشید بهتر است دقت بیشتری را داشته باشید تا در نظر دیگران حوش پوش و شیک پوش به نظر بیایید.
نوشته شده توسط: تولیدی مانتو مزون جلال

اصول ست کردن مانتو با لباس های دیگر

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : مانتو فرم اداری ,
بازدید : 31
تاریخ : یکشنبه 05 دی 1395 زمان : 13:47 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

نکات قابل توجه در کسب و کارتان

بهترین روش برای پیشرفت و رشد یک کسب و کار ، استفاده از تجارب افراد دیگر است ما با توجه به تجارب خود در زمینه تولید مانتو و تولید پالتو زنانهنکاتی را که شما برای رشد کسب و کارتان به آن ها باید توجه کنید به شما یاد آور می شویم.

مانتو فرم اداری .... ... 
 همیشه به گونه ای در مقابل مردم رفتار کنید که در ذهن آنها بگونه ای جا بیافتد که هیچ وقت از معامله با شما زیان نمی کنند.
 دانش خود را در اختیار دیگران بگذارید و از خود خواهی مادی که امری زشت و نا پسند است اجتناب کنید.
 همیشه این باور در شما باشد که رویاهایتان نیرویی یرای تغییر جهان است.
 سخت کوشی به این معنا نیست که زمان بیشتری را در محیط کار سپری کنید.
هر گاه اشتباهی رخ دهد شما به عنوان مدیر مسئول هستید.
 همواره ایده های خلاق از زیاد کار کردن و تلاش کوشش شما سرچشمه می گیرد.
نوشته شده توسط : تولیدی مانتو مزون جلال

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : مانتو فرم اداری ,
بازدید : 39
تاریخ : یکشنبه 05 دی 1395 زمان : 13:44 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

طراحی که مورد توجه زن ها است

تام فورد (Tom Ford) مردی است که به دلیل طراحی های خاص و منحصر به فردش مورد توجه زنان قرار گرفته است. تام فورد به خوبی می داند زنها از چه مد لباسی خوششان می آید و توجه بیشتری نشان می دهند به همین دلیل زنان توجه ویژه ای به مد و مدل های لباسی که طراحی می کند دارند.

تولیدی مانتو | تولید مانتو

توماس کارلابل فورد معروف به تام فورد در ۲۷ آگوست ۱۹۷۱ در تگزاس آمریکا متولد شده است. او در کنار طراحی مد کارگردان و بازیگر نیز هست. او در سال ۱۹۹۰ به عنوان طراح مد به شرکت گوچی پیوست و تا سال ۲۰۰۴ در این شرکت فعالیت می کرد. او در این شرکت مسئولیت طراحی پوشاک ، عطر ، تبلیغات و طراحی فروشگاه های گوچی را برعهده داشت و توانست سود آوری این شرکت را به بیش از ۱۰ میلیارد دلار برساند. او در سال ۲۰۰۷ اولین فروشگاه عطر خود و ادکلن خود را در نیویورک افتتاح کرد و توانست با تولید و معرفی ادکلن خود نام و عطر ادکلن خود را در ذهن ها ماندگار کند در سال ۲۰۱۱ از طرف مجله Gentlemen’s Quarterly لقب خوشتیپ ترین مرد دنیای مد را از آن خود کند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تولیدی مانتو , تولید مانتو ,
بازدید : 51
تاریخ : پنجشنبه 20 آبان 1395 زمان : 8:41 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

مانتو چی بپوشم

همه ما همواره سعی بر این داریم که در پوشیدن مانتو قانونی را رعایت کنیم که متناسب با سلیقه خودمان و معیار جامعه باشد. از طرفی همه ما یک میل ذاتی به به روز بودن و شیک پوش بودن داریم این به روز بودن باعث می شود تا به دنبال مدل ها و رنگ های روز مانتو باشیم. خانمها همواره این سوال را از خود می پرسند که مانتو چی بپوشم ؟ ما در این مقاله با توجه به تجاربی که در تولید مانتو به دست آورده ایم نکاتی را به شما برای پوشیدن مانتو پیشنهاد می دهیم.

در ابتدا باید بگوییم قبل رعایت تمام این مواردی که ما به شما پیشنهاد می دهیم به این موضوع دقت کنید که چه مانتویی را دوست دارید بپوشید و سپس به این نکات توجه کنید. در اولین قدم باید به وزن و قدتان توجه ویژه ای داشته باشید وزن وقد در نوع پوشش مانتو تاثیر بسیار زیادی دارد ما پیشنهاد می کنیم افرادی که دارای قد کوتاهی هستند مانتو هایی با قد بلندتری را بپوشند چون همواره مانتوهای با قد بلند میزان کوتاهی قد را کمتر نشان میدهد. اگر هم قدتان بلند است سعی کنید مانتو هایی را بپوشید تا قدش تا زانو باشد. اما وزنتان ، اگر دارای اضافه وزن هستید سعی کنید از مانتوهای رنگ تیره تر بیشتر استفاده کنید و اگر به پارچه های مانتویی طرح دار علاقه بیشتری دارید از پارچه هایی با طرحهای عمودی استفاده کنید تا وزنتان را کمتر نشان دهد.
مورد بعدی که باید مورد توجه قرار دهید رنگ پوستتان است اگر دارای پوستی با رنگ تیره یا سبزه هستید از رنگهای روشن استفاده کنید تا خاصتر نشان داده شوید و بالعکس اگر رنگ پوستتان روشن است با پوشیدن مانتوهای رنگ روشن می توانید خاصتر شوید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 44
تاریخ : پنجشنبه 20 آبان 1395 زمان : 8:39 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

تفاوت یک برشکار مانتو با طراح مانتو

در این مقاله به تفاوت میان برشکار مانتو با طراح مانتو می پردازیم.

یک طراح مانتو با دانش و تجربه خود با رنگ ها و اندام و بروزرسانی اطلاعات خود می تواند الگوهای جذاب و نویی را نسبت یه یک برشکار مانتو یا خیاط مانتو خلق کند.
یک طراح مانتو با کار و پشت کاری که دارد تبحر خاصی را در ایده پردازی و نوآوری پیدا می کند یک برشکار تجربی مانتو ، بر طبق تجربه و طرح های موجود و قدیمی یک کپی از الگو را تهیه میکند.
یک طراح مانتو شاید همانند یک خیاط یا برشکار نتواند از ریزه کاری های حین تولید مانتو نداند و ایده هایی غیر عملی پیشنهاد کند.
یک برشکار با تجربه ی خود بهتر از طراح از میزان زیر دوخت الگو ها با اطلاع است.
یک خیاط یا برشکار مانتو بهتر از طراح می تواند موضوعی را به خیاطان دیگر منتقل کند.
نوشته شده توسط: تولیدی مانتو مزون جلال

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تولیدی مانتو , تولید مانتو ,
بازدید : 36
تاریخ : پنجشنبه 20 آبان 1395 زمان : 8:36 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

کدام تولیدی مانتو موفق تر است

بر خلاف اکثر مردم که تولید مانتو را ساده تلقی می کنند یکی از کارهای پیچیده است در واقع تولیدی مانتو یکی از آن شغل هایی است که نیاز به دانش و اطلاعات زیادی دارد.در این مطلب نیازهایی را که یک تولید مانتو موفق دارد را قرار داده ایم پس با ما همراه باشید.

دانش و اطلاعات کافی در تولید مانتو

افرادی که در تولیدی مانتو زود شکست خورده اند در حقیقت وارد میدان جنگی شده اند که هیچ اطلاعاتی ار آن نداشته اند در واقع چشم بسته وارد جنگ شده اند.این دانش و اطلاعات چیست؟
باید فرد تولید کننده مانتو بر مراحل مختلف تولید و مهمتر در راه اندازی اشراف کامل داشته باشد.از دیگر موارد می توان به داشتن تسلط بر امور اداری ، دانش نسبی به حسابداری و اسناد و آشنایی با مبانی یازاریابی نیز اشاره کرد.

دانش تولید مانتو

روابط در تولید مانتو

یکی دیگر از لازمه های تولیدی مانتو موفق داشتن روابط از ابتدای کار که احتیاج به تامین نیرو ، مواد اولیه ، دوخت ، فروش عمده مانتو و فروش است و هر چه این ارتباطات قابل اعتماد تر باشدمستقیما بر تولید اثر خواهد گذاشت. فروشندگان مانتو ، همکاران ، واسطه گران ، بنکداران مانتو مثال های روشنی از این موضوع هستند.

ارتباطات در تولید مانتو

سلیقه و خلاقیت در تولید مانتو

یکی از مواردی که بر فروش تولیدی مانتو اثر می گذارد. شناخت سلیقه جمعی کار بسیار سختی است. شناخت سلیقه و خلاقیت در تولید و ابتکار عمل در تولید آن سلیقه و خلاقیت باعث افزایش فروش خواهد شد.

سلیقه و خلاقیت در تولید و دوخت مانتو

دستگاه ها و مکان یک تولیدی مانتو

مکان تولیدی مانتو باید حتما در مراکز خرید و فروش و فروشگاه های مانتو باشد و یا حداقل دفاتر فروش تولیدی در این مراکز باشد تا اثر گذاری خود را داشته باشد. دستگاه های تولیدی مانتو هرچه بروزتر و با کیفیت تر باشد تولید یک مانتو نیز به همان نسبت بهینه تر و کارآمد تر خواهد بود.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تولیدی مانتو , تولید مانتو ,
بازدید : 29
تاریخ : پنجشنبه 20 آبان 1395 زمان : 8:35 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

نحوه راه اندازی یک تولیدی مانتو

این مقاله یک راهنمای خوب برای علاقه مندان به راه اندازی یک تولیدی مانتو می باشد.

هدف چیست؟

اگر در ابتدای راه هستید در اولین قدم باید تکلیفتان را با خودتان روشن کنید که چرا می خواهید یک تولیدی مانتو راه اندازی کنید. در تولید مانتو برای موفقیت نباید ملاک اولتان در آمد زایی باشد و در عین حال نباید عجله برای داشتن سود داشته باشید. تولیدی مانتو دارای فراز نشیب های زیادی است و لازمه آن صبر و بردباری می باشد و پیش از هر چیز به علاقه و هدف نیاز دارد پیشنهاد می کنیم حتی به فکر ضرر کردن هم باشید و آماده مقابله با مشکلات پیش رویتان باشید.

مقدمات راه اندازی تولیدی مانتو

_ تهیه مکان ، دستگاه ها و لوازم لازم
_ جذب نیرو و طراح مانتو
_ تهیه مدل و الگو
_ تهیه مواد اولیه
_ بازاریابی اینترنتی و فروش

نکات مهم در تولید مانتو

_ داشتن دانش کافی درباره پارچه های مانتویی
_ بازار فروش و نحوه بازاریابی را مورد بررسی قرار دهید
_ میزان هزینه تولید را تا حد امکان کاهش دهید
_ هر کس در تولیدی مانتو دارای یک وظیفه مشخص باشد.

انواع تولیدی مانتو

تولیدی های مانتو به دو دسته کلی تقسیم میشود : یک دسته از تولیدی ها مزدی دوز هستند یعنی زیر مجموعه تولیدی های بزرگ هستند و مدل های آنها را تولید می کنند این دسته از تولیدی ها مناسب افراد کم تجربه در زمینه تولید مانتو می باشد تا کسب تجربه کنند.
دسته دوم تولیدی های مانتو تولیدی های بزرگ هستند که صاحب برند و مشهور در زمینه تولید و فروش مانتو می باشند.

مواد و لوازم یک کارگاه تولیدی مانتو

برای راه اندازی یک تولیدی کوچک حداقل نیاز به وسایلی از قبیل : میز برش ، راسته دوز ، زیگزال ، چرخ های دکمه مادگی ، بخار و … می باشد.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تولیدی مانتو , تولید مانتو ,
بازدید : 43
تاریخ : پنجشنبه 20 آبان 1395 زمان : 8:32 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

انواع پارچه مانتویی

یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در زیبایی یک مانتو نوع پارچه ای است که آن مانتو دوخته شده است.پارچه های مانتویی از نظر نوع و کیفیت با یکدیگر بسیار متفاوتند در این مقاله ما به تعدادی از پارچه های معروف تولید مانتو می پردازیم.

پارچه مانتویی پوپلین

پوپلین یک پارچه قدیمی و مشهور در عرصه تولید مانتو می باشد این پارچه به دو صورت کش و ساده در بازار موجود است و به دلیل خنک بودن آن معمولا در مدل های مانتو اسپرت و تابستانی مورد استفاده در تولیدی مانتو  قرار می گیرد.
پارچه پوپلین دارای رنگ بندی ای زیادی است و معمولا دارای رنگ های شاد زیادی می باشد و در تمامی رده های سنی (دخترانه و زنانه) فابل استفاده است. اگر به دنبال یک پارچه قابل اعتماد هستید پارچه پوپلین بسیار مناسب می باشد.

پارچه مانتویی کجراه

این پارچه مانتویی را همانطور که از اسمش پیداست بخاطر نوع بافتی که دارد کجراه نامگذاری کرده اند.
بسیاری از افراد فعال در حوزه تولید مانتو پارچه های کجراه را برای دوخت مانتو مدارس، مانتو فرم کار مشاغل اداری و صنعتی و مانتو اداری به کار می برند. مسلما علت آن تنها کیفیت و دوام آن نیست، بلکه رنگبندی متنوع آن نیز تاثیر بسزایی در این امر گذاشته است.
تقاضای زیاد کجراه توسط مشتریان سبب شده است در پارچه فروشی های هر شهر زیاد به چشم بخورد و بخصوص در فصل بهار و تابستان جهت دوخت مانتو و شلوار مدارس تقاضا و فروش آن بیشتر می شود.

پارچه مانتویی فیونا

پارچه های فیونا برای دوخت مانتویی زیبا بسیار مورد توجه دوزندگان و تولیدی های مانتو قرار گرفته است و معمولا جویای رنگ های تیره آن برای دوخت مانتو و البسه های مجلسی هستند.این پارچه نیز در مانتو های اداری و مجلسی نیز بسیار کاربرد دارد.

پارچه مانتویی پرادا

یکی از پارچه های مانتو با کیفیت پارچه مانتویی پرادا می باشد این پارچه از نظر کیفیت و مد به روز بوده و کمی براق می باشد درصد پلاستیک کمی دارد از این پراچه در تولید مانتو مجلسی بیشتر به کار می رود این پارچه از طرفداران زیادی در تولیدی مانتو داخل بر خوردار است .

پارچه مانتویی ریون

یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین پارچه های مانتویی پارچه ریون می باشد این پارچه مانتویی به صورت کش می باشد و برای تولید مانتو های آزاد و راحتی بسیار کاربرد دارد. اگر به دنبال پارچه ای برای مانتو هستید این پارچه همیشه در دسترس شما می باشد.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تولیدی مانتو , تولید مانتو ,
بازدید : 42
تاریخ : پنجشنبه 20 آبان 1395 زمان : 8:29 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

راه حل رفع چسبیدن لباس به بدن

کم و بیش همه ما با موضوع چسبیدن لباس به بدن مواجه شدیم در بعضی از موارد هم کلافه کننده هم بوده برامون علت بروز این مشکل الکتریسیته ساکن است . الکتریسیته ساکن معمولا در بین لباس های پشمی ، پالتو های زنانه و مردانه و مانتو های نخی و زمستانی و… از جمله لباس هایی هستند که در هنگام پوشیدن به بدنمان ممکن است بچسبد.

الکتریسیته ساکن لباس

تولیدی مانتو | تولید مانتو

خب راه حل چیست؟ چگونه مانع این مسئله بشیم؟
در جوابتان باید بگویم برای رفع چسبیدن لباس به بدن راه های زیادی است که ما در اینجا به چند مورد آن می پردازیم.
راه حل اول:شما می توانید در هنگام شست شویی لباس از نرم کننده ها استفاده کنید برای مثال در هنگام شست لباس ها در لباسشویی می توانید در دور آخر آبکشی به اندازه یک پیمانه نرم کننده لباس در لباسشویی بریزید این امر باعث می شود تا لباسهایتان در هنگام پوشیدن نه تنها نچسبد بلکه باعث می شود لباس های شما معطر هم بشود.
راه حل دوم:ساختن یک محلول برای لباس هایتان ، برای این کار شما احتیاج به یک آب افشان دارید و آن را تا نیمه پر از آب می کنید سپس یک پیمانه از نرم کننده لباس را با آن مخلوط می کنید سپس هر زمان که خواستید لباس را بپوشید این محلول را بر روی لباستان اسپری کنید.
راه حل سوم: ریختن چند قطره آب بر روی لباستان است اما این راه زود گذراست و ممکن است بعد از یکی دو ساعت اثر خود را از دست بدهد.
راه حل چهارم: استفاده از گیره های فلزی پس از شستن لباس با این کار شما کلیه الکتریسیته ای را که در اثر شستشو و … به لباس منتقل شده است را از بین میبرید.
نوشته شده توسط: تولیدی مانتو

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تولیدی مانتو , تولید مانتو ,
بازدید : 52
تاریخ : پنجشنبه 20 آبان 1395 زمان : 8:22 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

پارچه مانتویی پرادا

یکی از پارچه های مانتو با کیفیت پارچه مانتویی پرادا می باشد این پارچه از نظر کیفیت و مد به روز بوده و کمی براق می باشد درصد پلاستیک کمی دارد از این پراچه در تولید مانتو مجلسی بیشتر به کار می رود این پارچه از طرفداران زیادی در تولیدی مانتو داخل بر خوردار است 

شما می توانید تعدادی از این مانتو های تولید شده با پارچه پرادا را در لینک روبرو مشاهده کنید. مانتو پرادا

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 81
تاریخ : شنبه 08 آبان 1395 زمان : 13:36 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

پخش و فروش عمده مانتو ارزان

02133920173

09196220534

پخش عمده مانتو ارزان قیمت

تولیدی مانتو

مانتو ارزان قیمت

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تولیدی مانتو , تولید مانتو , مانتو ارزان قیمت , مانتو ارزان , پخش عمده مانتو ارزان قیمت , پخش عمده مانتو ارزان , فروش عمده مانتو ارزان , فروش عمده مانتو ارزان قیمت ,
بازدید : 57
تاریخ : یکشنبه 25 مهر 1395 زمان : 11:38 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

مانتو ارزان

پخش عمده مانتو ارزان قیمت

02133920173

09196220534

تولیدی مانتو

مانتو ارزان قیمت

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : مانتو ارزان قیمت , پخش عمده مانتو ارزان قیمت , پخش عمده مانتو ارزان , مانتو ارزان , فروش عمده مانتو ارزان قیمت , فروش عمده مانتو ارزان ,
بازدید : 26
تاریخ : یکشنبه 25 مهر 1395 زمان : 11:31 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

مانتو

کلمه مانتو برگرفته از زبان فرانسوی (manteau) است که معنی و مفهوم آن یک نوع روپوش یا لباس گشاد است که روی لباس های دیگر پوشیده می شود امروزه مانتو در ایران کارکرد های متفاوتی دارد از کارکردهای مانتو می توان به اداری ، فرهنگی ، مذهبی اشاره نمود.

 

در کشور ما ایران مانتو به عنوان نوعی حجاب برای زنان استفاده می شود و تولیدیهای زیادی در زمینه تولید مانتو ، تولید مانتو اداری ، تولید مانتو مجلسیفعالیت می کنند. 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تولیدی مانتو , تولید مانتو , تولیدی مانتو اداری , تولیدی پالتو زنانه , تولیدی مانتو مجلسی ,
بازدید : 38
تاریخ : چهارشنبه 07 مهر 1395 زمان : 19:22 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

مانتویی برای خاص ها

ما به عنوان یک تولیدی مانتو معتقدم هنر و البته وظیفه اصلی یک تولیدی مانتو، ایجاد لباسی است که از هر نظر با شرایط فردی و اجتماعی که قرار است آن را بپوشد هماهنگ باشد چون هر اندام و هر فیزیکی نیاز به نوعی نگاه و دقت در جزئیاتی دارد که نباید از نظر دور بمانند. قرار نیست که مانتویی که ما تولید می کنیم روی اندام همه یک تصویر مشخص و ثابت ایجاد کند، به هر حال خیلی از ایرادهای اندام با ابزاری که تولیدکننده در اختیار دارد به راحتی پوشش داده می‌شوند و نتیجه آن هم ایجاد تصویری شایسته‌تر، زیباتر و به‌مراتب متناسب‌تر است. بنابراین با استفاده از پارچه‌های مناسب، کم و زیاد کردن اندازه‌ها و بازی با طرح لباس با استفاده از خطوط شکسته، مستقیم و حتی منحنی که در برش‌ها به کار می‌برم و حتی با استفاده از خطای چشم سعی می‌کنیم تا جایی که امکان دارد نقص‌ها را بپوشانیم. به‌طوری که مانتو تولید شده از هر نظر متناسب و ویژه فردی شود که قرار است آن را بپوشد.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تولیدی مانتو , تولید مانتو , تولیدی مانتو اداری , تولیدی مانتو مجلسی ,
بازدید : 40
تاریخ : چهارشنبه 07 مهر 1395 زمان : 19:20 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

تولیدی مانتو مجلسی

تولیدی مانتو مزون جلال یکی از بزرگترین تولید کنندگان مانتو مجلسی در ایران می باشد.

جهت دیدن مدلها می توانید به آدرس سایت ما مراجعه کنید

تولیدی مانتو مجلسی

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تولیدی مانتو , تولید مانتو , تولیدی مانتو مجلسی , مانتو مجلسی , مدل مانتو مجلسی ,
بازدید : 37
تاریخ : یکشنبه 04 مهر 1395 زمان : 18:46 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

تولیدی پالتو زنانه

تولید پالتو زنانه توسط تولیدی مانتو زمون جلال

تولیدی پالتو زنانه

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تولیدی پالتو , تولیدی پالتو زنانه , تولید پالتو زنانه , تولیدی مانتو , تولید پالتو , مدل پالتو زنانه ,
بازدید : 36
تاریخ : یکشنبه 04 مهر 1395 زمان : 15:16 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

کانال تلگرام تولیدی مانتو

دوستان و همراهان همیشگی تولید مانتو مزون جلال میتوانند از این پس علاوه بر دیدن محصولات ما در سایت تولیدی مانتو ما را در کانال تلگرامی تولیدی دنبال کنند

 

آدرس تلگرام تولیدی مانتو:https://telegram.me/mantomj

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تولیدی مانتو , تولید مانتو , کانال تلگرام تولیدی مانتو ,
بازدید : 38
تاریخ : یکشنبه 28 شهریور 1395 زمان : 20:26 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

مانتو تابستونی

تولید شده در تولیدی مانتو مزون جلال

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 28
تاریخ : سه شنبه 16 شهریور 1395 زمان : 14:55 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

تولید مانتو اداری

مانتو اداری فیونا تولیدی مانتو مزون جلال

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 50
تاریخ : سه شنبه 16 شهریور 1395 زمان : 14:53 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

تولیدی مانتو مزون جلال مانتو فیونا

تولید انواع مانتو اداری

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 91
تاریخ : سه شنبه 16 شهریور 1395 زمان : 14:48 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

تولیدی مانتو مزون جلال

تولید وپخش عمده مانتو ، مانتو و شلوار ، مانتو اداری ، پالتو ، لباس فرم زنانه

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 40
تاریخ : سه شنبه 16 شهریور 1395 زمان : 14:43 | نویسنده : تولیدی مانتو مزون جلال | لینک ثابت | نظرات (0)

آخرین مطالب ارسالی
دندانپزشکی در کرج تاریخ : جمعه 18 آذر 1401
خمیر دندان بدون تریکلوزان تاریخ : چهارشنبه 23 مهر 1399
لباس فرم اداری بایدها و نبایدها تاریخ : یکشنبه 23 شهریور 1399
سرطان دهانه رحم تاریخ : سه شنبه 07 مرداد 1399
علت تیرگی واژن و روش های سفید کردن واژن تاریخ : یکشنبه 22 تیر 1399
شناخت انواع پارچه تاریخ : شنبه 11 آبان 1398
نحوه پاک کردن لکه ی انار از روی لباس تاریخ : شنبه 11 آبان 1398
اصول تمیز کردن و نگهداری از کت و شلوار تاریخ : شنبه 11 آبان 1398
نحوه صحیح نگهداری از لباس مخمل تاریخ : شنبه 11 آبان 1398
نحوه مراقبت از شلوار جین تاریخ : شنبه 11 آبان 1398

صفحات وبلاگ
تعداد صفحات : 3

درباره وبلاگ

تولیدی مانتو مزون جلال تولید کننده مانتو ، مانتو و شلوار اداری ، پالتو ، لباس فرم اداری زنانه

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 133
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 15
باردید دیروز : 12
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 111
بازدید ماه : 246
بازدید سال : 1,687
بازدید کلی : 11,185

مطالب پربازدید
مانتو شلوار و لباس فرم اداری بازدید : 323
کلاه فرم اداری ، مهمانداری و آژانس هواپیمایی بازدید : 131
انتخاب لباس زنانه مناسب برای محیط های اداری بازدید : 121
لباس فرم هتل و رستوران بازدید : 121
تولیدی مانتو مزون جلال مانتو فیونا بازدید : 91
خشکشویی قلب دوم ما (کفش) بازدید : 87
پارچه مانتویی پرادا بازدید : 81
مانتو فرم اداری بازدید : 79
ویژگی یک کارمند شیک پوش بازدید : 79
مانتو مازراتی با ژاکارد بازدید : 77

مطالب تصادفی
مانتو شلوار و لباس فرم اداری
مانتو و شلوار فرم اداری کد ۲۰۱
پارچه مانتو فرم مدارس
تاثیر لباس فرم اداری در محیط کار
نحوه ست کردن دستمال جیب
ویژگی یک کارمند شیک پوش
نحوه صحیح نگهداری از لباس مخمل
تیپ مناسب خانم ها در اداره چطوری است؟
مانتو بهاره جودون مدل نیوشا
نحوه ست کردن کت و شلوار با کفش

کدهای اختصاصی

پشتیبانی
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Tem98.Com



designed by: Tem.rozblog.com , all rights reserved

<-blogid->

<-BlogAuthor->

<-blogid->

http://mantomj.rozblog.com

تولید مانتو

تولید مانتو

تولید مانتو

<-BlogAbout-> تولیدی مانتو ، تولید مانتو و شلوار ، تولید پالتو

تولید مانتو